Wat je even kwijt wil #33

Schriftelijke feedback van mijn scriptiebegeleider: “Het stuk over methodes klinkt een beetje heel serieus, maar prima.”
:thumbsup: Oke is goed

19 likes

Vandaag weer voor het eerst werken na 2,5 week ziek te zijn geweest. Zoveel zin in :slightly_smiling_face:

1 like

Hahahah ‘en toen ging ik ff een paar ANOVA’s doen, want tja, dat leek me wel nuttig! Ohja, er deden trouwens 50 mensen mee, en gemiddeld waren ze best wel oud. Volgens mij waren het iets van 20 mannen en 30 vrouwen maar dat kan ook andersom geweest zijn.’

Zoiets anders?

13 likes

:sleepy: Mijn EXwerkgever doet zo ontzettend moeilijk over de uitbetaalde uren, waardoor ik nu erorm twijfel over mijn rechten, en of ik wel gelijk heb. Stel dat ik gelijk heb moet ik een advocaat nemen en dat geld heb ik helemaal niet. Ik weet niet zo goed meer wat ik moet doen. Maar het gaat wel om een volledig maand salaris.

Pfff dit zijn geen leuke situaties. Vervelend van je werkgever.

Wellicht kan het juridisch loket je helpen?

Ja of misschien kan ik een leuk mopje toevoegen!

1 like

Die ga ik ook zeker even opbellen volgende week.Thnx!
Het kost altijd zoveel energie dit soort dingen, en helaas heb ik ook geen geldboom dus kon het geld goed gebruiken :wink:

1 like

Ah ik heb wel horeca ervaring ja! Dankje, ga gelijk even kijken :grin:

1 like

Wow supervet zeg, gefeliciteerd!

1 like

Voor een arbeidsrechtelijke rechtszaak heb je geen advocaat nodig, omdat het via de kantonrechter gaat. Daar mag jij dus in persoon procederen, maar je kan ook iemand (die dus niet perse advocaat is) machtigen om het namens jou te doen.

1 like

Ik heb stagiaires en ik irriteer me dood aan 1 van de 4… wat is dit

Ik ben vergeten een bh aan te trekken vanochtend, ik heb cup H🥵

Oh super! Ik ga je straks een pb sturen!

De bagage controle Meneer op schiphol dacht dat ik Russisch was en dat vond ik echt een goed compliment

18 likes

Heb er 1 naar je verstuurd! Ik heb er nog 6 via bestellen van boodschappen en ga ze niet gebruiken, iemand hier misschien interesse? :slight_smile: DM dan even.

Ik lees dit de laatste tijd steeds vaker hier en snap er niks van. Een beha aantrekken is voor mij ongeveer hetzelfde als mijn sokken aantrekken of een hemd en dat vergeet ik ook nooit. Of draag je op vrije dagen vaker geen beha? Dat het geen standaard iets voor jou is.

16 likes

Meh mijn huisbaas was hier net, die dus mijn huurhuis verkoopt. Hij moet het volgend jaar verkocht hebben zegt hij, iets met een ander huis wat hij moet afbetalen. En hij zei dat hij anders de huur per juli omhoog gaat gooien (dan zou ik mijn huurtoeslag verliezen) of de huur blijft hetzelfde en dan zou ik er per feb 2021 uitmoeten. Ik hoop dat maar snel iemand het gewoon koopt met mij erbij want hier krijg ik het spaansbenauwd van, ik wil hier echt niet weg en vind nooit meer zoiets hier in Utrecht. Gedverre gedverre

Ik was behoorlijk zeker dat ik een ijzeren draadje heb aan mijn boventanden (zoals ik ook heb aan mijn ondertanden). Alleen at ik nu iets dat heel irritant tussen m’n voortanden zat/bleef zitten en ging ik met 2 spiegels klooien om vanachter te kijken en ik heb daar helemaal geen metalen draadje? :thinking: Maar ik kan me niet voorstellen dat ik het niet had gemerkt als dat was los gekomen? Dat slik je toch niet zomaar in? Hoe kan dit?

Dus nu stel ik al 2 uur alles in vraag :joy:.

2 likes

Haha nee dat waren wij niet!

1 like

Haha, ja, ik zal het hem sowieso wel vragen (duurt hopelijk nog wel een tijdje, hout vasthouden). Zo bizar. Ik snap er niets van :laughing:.

1 like