Wat je even kwijt wil #33

Like get a room :thinking:

1 like

@Soy.peor @L.C @Luzarl @anon42392789 Hahaha ik vind het echt grappig om te zien hoe dit verschilt bij mensen :joy:

1 like

Door deze post dacht ik heh had ik nou thee gezet 1,5uur geleden? Staat er dus nog zonder iets uitgedronken te hebben. Gebeurt me dus zooo vaak. Dan is het al ik trek heb nog te warm en daarna vergeet ik het.

1 like

Ik heb vorige week een lesje hiit gedaan. Ik ging kapot maar wilde vandaag wel weer. Maar ben zo dus bang om met zulke sporten snel last van m’n knieën te krijgen.
Ik heb eergisteren gesport en s’avonds in bed voelde m’n knie irritant en nu weet ik niet of ik vanavond wel moet gaan. Dilemmaaaa.

Haha dit heb ik ook zo vaak inderdaad! Dan is de thee inmiddels al lang weer koud

Vond het zonde om weg te gooien dus heb het net achterover gegooid.:sweat_smile: Koude thee, bah

Ik heb vandaag een (donker)rode jurk aan en ik was er een beetje twijfel over, want is wel vrij intens zo’n rood vlak maar ik heb al 10 complimentjes gehad en dat maakt me heel blij vandaag :smiling_face_with_three_hearts:

41 likes

Getver wat naar. Met welke reden heeft ze je dit nu verteld? In de hoop op verbetering? Of dat jij weggaat? Of dat jij iets voor haar weet?
Ik kan me goed voorstellen dat het een beetje rauw op je dak is gevallen! :confused:

Klinkt indd alsof ze haar zin op die manier wilde krijgen. Heb je toegehapt?

Hmmm… misschien kun je aangeven dat je het wel OK vindt als ze haar kamer onderverhuurt, mits jij mag meebeslissen wie de onderhuurder wordt.

Succes/sterkte in ieder geval! Jij loopt nu met hetzelfde gevoel daar rond als dat zij al (zegt dat ze) deed. :pensive:

1 like

Haha ik heb dit ook wel eens met koffie, als dat koud wordt vind ik dat zo smerig?? Terwijl ik iced coffee wel gewoon lekker vind hahaha

Ik had vanmorgen zo’n lange en heftige zitting dat ik heeelemaal gesloopt terugkwam op kantoor. Dus ik zit nu al lekker in de trein naar huis, doeiiii

2 likes

Fuck hem.

1 like

@Paardenmeisje @Zemraluani Maluma komt naar ziggodome. Wie van jullie regelt het zwarte busje en de bivakmutsen? Ik sleep hem wel de bus in.

3 likes

Ik ben vanochtend met één lens in de deur uitgegaan. Moest haasten voor de bus en kwam er pas achter toen ik al in de bus zat. Dacht daarvoor dat er iets vies op m’n lens zat dat ik er wel uit zou wrijven, maar in werkelijkheid liep ik als een halfblinde mol rond (heb -3,50).

4 likes

Geen idee of het helpt maar gewoon meenemen!!
Nee haha ik zag het net pas in een reclame.

Jaa dat is een goede! Iedereen weet ook dat ik zon ding noooit zou dragen dus dan zullen ze ons nooit vinden.

1 like

Ik had echttt een schijtweek maar ik heb wel weer echt lekker doorgewerkt vandaag incl dingen waar ik erg tegenop zag, ga straks weer eens sporten voor het eerst sinds een week, ga morgen op werk nog wat andere dingen aanpakken die ik al eeuwig uitstel, en volgende week heb ik een proefles Krav maga gereserveerd met een vriendin en daar heb ik echt super veel zin in, lekker vechten.

5 likes

Mijn vriend en ik appen eigenlijk bijna nooit, maar altijd als ik hem complimentjes geef over iets dan zegt ie ‘‘Dankje, zelf gemaakt’’ en hij stuurde dus net een foto van een poster boven zijn bureau. Dus ik zeg, oooooh super vet! En hij ‘‘dankje, zelf gedaan’’ dus ik ‘‘Oh niet zelf gemaakt?’’ ‘‘NEE INGELIJST :joy:’’

Deze humor slaat btw nergens op maar ik vind het echt zo grappig hahahaha

8 likes

Ik heb zo’n zin in Beer :drooling_face:

Oh bah, dat is ook echt een naar gezicht. Ik fiets hier ook langs een varkensboerderij maar daar ligt heel af en toe maar een varken onder zo’n groen ding.