Bij de Dirk zag ik ze vandaag
Die hebben we hier nergens in de buurt
@MissMarple @Quinn thanks, had al gekeken op Aliexpress maar bij tiger kan ik ook nog kijken
Ben jaloers op mijn kat. Hoeft nooit na te denken over âwat hij moet kokenâ. (En dan begin ik niet eens over de afwezigheid van enige verantwoordelijkheid in zijn leven).
Ik heb de mijne bij de action gekocht.
Als alles goed gaat ga ik zo mân zomervakantie boeken met mân beste vriendin
ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet zo erg zou vinden om dagelijks hetzelfde te eten als ik zou weten dat ik echt voor 1000% genoeg voldoende dingen zou krijgen (en gevarieerd genoeg) en niet zou hoeven te koken. Ik houd niet van koken en echt genieten van eten doe ik weinig, althans minder dan mijn omgeving.
Volgens mij heb ik hier geleerd dat je m ook in de magnetron kan opwarmen
Die heb ik niet
Deed mijn moeder wel altijd die vergat het ook vaak op te drinken en dan ff in de magnetron opwarmen. Toen dacht ik : gooi toch weg. Maar eindstand gooi ik het zelf ook niet weg maar drink het koud op.
Schijnt meeeeega te meuren. Ik woon gelukkig niet achteraf genoeg om het zelf gezien/geroken te hebben
Ik krijg morgen de sleutel van mijn huis
Ik lig al vanaf 15:00 lost te kijken in bed. Nu maar eten en aan school werken
Ik heb net een massage geboekt jeeej #treatyoself. Of eerder:thanks oppasgezin want ik heb 2x een tegoedkaart gekregen van hun dus kan hierna nog een keer (met kleine bijbetaling, dure toko man).
Ik vind gewoon dat ik moet koken en klaar als ik heel druk ben maak ik wel vaak gezonde soep
ik ga zO slecht op die meeuwis kinderen met dezelfde bril bij dwdd doe is ff normaal
Thanks voor je advies! Helaas ging het niet zo goed. Degene die opnam maakte een heel gehaaste indruk en viel me halverwege mijn verhaal in de rede, dat ik maar even een mailtje moet sturenâŠ
Mijj hemel, mijn broertje kan soms echt niet communiceren met, in dit geval, mijn vader
Het ei.
We zijn vandaag drie uur bezig geweest met een flinke verstopping maar we hebben het zelf op gelost .
Stiekem best wel trots dat we de leidingen zelf hebben kunnen schoonspoelen en daarmee de verstopping weg hebben gekregen. En hierdoor dus niemand voor hebben hoeven in te huren
Je kunt ook doorspoelen door een emmer water in het toilet te gooien! misschien minder vies
Jongens echt wat is going on. Ik eet al bijna 6 weken zĂłveel gezonder dan dat ik ooit heb gedaan, ga met plezier naar mân shbam lessen (mega leuk!) en ben net voor het eerst in 10 jaar naar de sport school geweest!
Ik moet dit nu echt proberen vast te houden, dit is me nog nooit overkomen.
Heel herkenbaar. Ik voel me een beetje alsof ik in een vissenkom zit of zo, afgesloten.
Maar ik wee ook niet wat ik eraan kan doen?