Wat je even kwijt wil #33

Kom er nu pas achter dat ik vanmorgen vergeten ben een bh aan te doen… Gelukkig heb ik een trui aan dus je ziet er niks van

4 likes

Ik had geen idee dat het afsluiten van een internetabonnement voor thuis zo lang zou duren. Dacht dat het gewoon een kwestie was van dat ding ontvangen, aansluiten, en klaar.
Nu zit ik straks bijna twee weken zonder internet :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

#help

Wat is een leuk cadeau voor een vriendin die een tijd naar het buitenland gaat om te studeren?

Ugh ik moet een stage regelen en wil een open sollicitatie doen bij een bedrijf wat me super leuk lijkt. Heb al het nummer van een recruiter gevonden en er zit best wat tijdsdruk achter, dus wil/moet als ik straks thuis gelijk even bellen. Tegelijkertijd haat ik telefoon gesprekken (als in: tot een paar jaar terug vond ik zelfs een telefonische reservering maken al beangstigend) én mezelf verkopen. Zie er zo tegenop :disappointed_relieved:

1 like

Misschien even kijken naar flixbus. Voor mij is vanuit nijmegen naar antwerpen een retourtje 18 euro.

1 like

OMG ik heb een fohnborstel van €30,- gekocht, geinfluenced door Fay Bone.

Ik dacht dat ik me liet foppen want ik heb al jaren een mega dure fohnborstel (via mijn kapper) die echt shitty werkt, waar de haartjes/pinnen vanaf breken, de kop laat snel los, haaruitval - dus waarom zou deze wél goed zijn?

Maar eeeeecht, deze is geniaal! :heart_eyes:

2 likes

Sterkte in deze komende moeilijke tijd

2 likes

Nu willen we weten welke natuurlijk!

3 likes

Er heeft een kerel me nu al drie keer uitgelegd wat een vooralarm van de brandmeldcentrale is. Het was me al duidelijk voordat je begon met je uitleg, heel fijn dat je het daarna nog twee keer doet.

Het is geen rocket science. Ik ben niet achterlijk. You can stop the mansplaining.

Ik heb echt een stress week / periode, en nu hoor ik net ook nog dat m’n auto niet door de keuring komt en het zo’n 700 euro gaat kosten.
De dagwaarde van mn auto is nog lager dan dat maar ik heb echt geen geld voor een nieuwe en ben er wel dagelijks afhankelijk van. Weet dat er heus wel oplossingen voor zijn maar ben nu gewoon even zó verdrietig :sweat:

Haha nee ik wil er verder ook niks mee, ze moet lekker doen waar ze zich goed bij voelt. Ze overtreden volgens mij alleen wel de wet door nergens te laten weten of aan te geven dat er een camera hangt. Maar ook dat boeit me verder niet, vond dit gewoon een trieste actie.
M’n man heeft t gedaan, ik vind helemaal mooi.

1 like

Ik ben bij mijn oma en ze is met mijn vader naar de dokter dus ben alleen in haar huis met de baby. Gaat haar huistelefoon en echt keihard af. Maar het is zo’n klassiek deuntje, heel vrolijk. Durf alleen niet op te nemen.

En valt me nu pas op dat ik de plantjesverzamel woede van haar heb geërft.

1 like

Pff net boodschappen gehaald, 2 volle tassen maar heb nu gelukkig weer alles in huis. Net ook nog een leuk plantje gehaald en net gember thee met honing gemaakt, dus ik kan weer rustig aan doen haha

1 like

Ik heb net voor het eerst sinds dat ik hier woon (nu 2,5 maand) mn doucheputje schoongemaakt en er zat echt een pruik in. Heel walgelijk. Maar nu is het wel lekker schoon!

4 likes

ik vind het oprecht knap dat m’n docenten al ruim 3 weken doen over het nakijken van een tentamen dat ik met 2 andere studenten in totaal moest doen

2 likes

Ok ik moet nu ECHT eens wat aan de rotzooi in de keuken gaan doen…

Ik ben op dit moment de persoon die ik zelf nooit uit kan staan. Vergeet al weken 2 boeken terug te brengen naar de bieb en klik daarom steeds op verlengen. Het is dat niemand anders op reserveren heeft gedrukt…

Haha oh ja, lekker handig! De Babyliss AS81E.

image

Hij oogt ook echt cheap en voelt als een gigantische plastic speelgoedborstel. :love_you_gesture:

3 likes

Vandaag is mijn laatste werkdag van deze opdracht (ik werk via een detacheerder) en ik heb echt niks meer te doen. Zelfs het forum is al zo goed als bijgelezen. Gelukkig is mijn volgende opdracht een stuk drukker, dan gaat de werkdag ook heel wat sneller voorbij.

Oh bah bah, prima dat je een beetje klef doet af en toe maar doe dat niet waar nog een vriendin van je bij zit en iedereen mee kan genieten???