Maar het doel van varkensboerderijen is toch dat ze doodgaan? Worden toch niet gehouden voor iets anders? Of mis ik wat
Nou normaal gesproken toch pas in de slachterij? Niet bij de boerderij zelf
@death_by_sexy Ah ik vind het echt super rot voor je wat je vertelt. Ik zou me in jouw plaats ook echt wel een beetje genaaid/verraden voelen, dat ze nu ineens komt aanzetten met âik vind het hier eigenlijk al een jaar lang heel kut om met jou samen te wonenâ. Dat had ze dan toch ook eerder kunnen aangeven en met jou het gesprek aangaan of al eerder besluiten te verhuizen? Vind dat je het echt niet kan maken eigenlijk om zo lang de schijn op te houden en dan nu ineens te zeggen dat dit al een jaar speelt. Dat schaadt ook echt je vertrouwen in iemand wel denk ik dan (zou bij mij iig zo zijn).
Snap heel goed dat je geschrokken bent en er emotioneel van werd. Hopelijk kunnen jullie tot een oplossing komen waarmee beide partijen tevreden zijn, sterkte
Ik zat net op weg van het sportcentrum in de studentenfietsfile van alle studenten die van de universiteit de stad in moeten. Nu is dat al knap irritant. Heb nu mijn haat voor de buitenlandse student op de fiets opnieuw ontdekt. Waarom hoeven die geen fietstest af te leggen? Wij moeten dat in groep 7 allemaal, en dan hebben we toch al een aantal jaren fietservaring achter de rug. Dat je alleen op een fiets kan zitten zonder te vallen wil niet zeggen dat je kan fietsen. Ik zweer het, ze zijn levensgevaarlijk. Vaak op te kleine fiets (alsof je dan minder hard valt), veel te langzaam, zwenken ineens uit. Vooral in een fietsfile komt dat echt nauw. Heb net een keer keihard op de rem gemoeten en een keer ineens uit moeten wijken op de weg. Ben best een aardige fietser al zeg ik het zelf, maar de paar keer dat ik gevallen ben was er ook sowieso een buitenlandse student betrokken. Wat een verschrikking.
Nou bij een grote varkenshouderij gaan er wel eens dieren dood. Maar is in van die gebieden gebruikelijk inderdaad dat ze ergens onder worden gelegd langs de weg en dan worden ze opgehaald door een saneringsdienst! Komt hier in de periferie wel vaker voor, deze liggen er iig niet om verwerkt te worden tot supermarktvlees XD
Nu kun je je afvragen wat erger is.
Jaa dat bedoel ik ook! Dat ze âper ongelukâ dood gaan daar, omdat dat het normaal gesproken de bedoeling is dat dat pas in de slachterij gebeurt. Heb t overigens nog nooit gezien maar lijkt me alsnog wel naar.
Ik ben op zoek naar een leeslampje wat je op een boek kan âclippenâ maar kan deze gewoon nergens meer vinden? Alleen online maar daar vind ik ze te duur. Iemand misschien dĂ© tip waar ik deze kan kopen?
Ebay!
Tiger
Mijn hemel, mijn doortreksysteem van mijn toilet is kapot. Ik moet nu letterlijk met mijn hand in de muur tegen een of andere gore buis duwen en weer terug zetten, dan trekt ie door.
Er komt volgende week woensdag pas iemand om hem te maken gadver gadverdamme. Ik denk dat ik niet meer ga drinken tot dan.
Bij de Dirk zag ik ze vandaag
Die hebben we hier nergens in de buurt
@MissMarple @Quinn thanks, had al gekeken op Aliexpress maar bij tiger kan ik ook nog kijken
Ben jaloers op mijn kat. Hoeft nooit na te denken over âwat hij moet kokenâ. (En dan begin ik niet eens over de afwezigheid van enige verantwoordelijkheid in zijn leven).
Ik heb de mijne bij de action gekocht.
Als alles goed gaat ga ik zo mân zomervakantie boeken met mân beste vriendin
ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet zo erg zou vinden om dagelijks hetzelfde te eten als ik zou weten dat ik echt voor 1000% genoeg voldoende dingen zou krijgen (en gevarieerd genoeg) en niet zou hoeven te koken. Ik houd niet van koken en echt genieten van eten doe ik weinig, althans minder dan mijn omgeving.
Volgens mij heb ik hier geleerd dat je m ook in de magnetron kan opwarmen
Die heb ik niet
Deed mijn moeder wel altijd die vergat het ook vaak op te drinken en dan ff in de magnetron opwarmen. Toen dacht ik : gooi toch weg. Maar eindstand gooi ik het zelf ook niet weg maar drink het koud op.