Schijnt meeeeega te meuren. Ik woon gelukkig niet achteraf genoeg om het zelf gezien/geroken te hebben
Ik krijg morgen de sleutel van mijn huis
Ik lig al vanaf 15:00 lost te kijken in bed. Nu maar eten en aan school werken
Ik heb net een massage geboekt jeeej #treatyoself. Of eerder:thanks oppasgezin want ik heb 2x een tegoedkaart gekregen van hun dus kan hierna nog een keer (met kleine bijbetaling, dure toko man).
Ik vind gewoon dat ik moet koken en klaar als ik heel druk ben maak ik wel vaak gezonde soep
ik ga zO slecht op die meeuwis kinderen met dezelfde bril bij dwdd doe is ff normaal
Thanks voor je advies! Helaas ging het niet zo goed. Degene die opnam maakte een heel gehaaste indruk en viel me halverwege mijn verhaal in de rede, dat ik maar even een mailtje moet sturenā¦
Mijj hemel, mijn broertje kan soms echt niet communiceren met, in dit geval, mijn vader
Het ei.
We zijn vandaag drie uur bezig geweest met een flinke verstopping maar we hebben het zelf op gelost .
Stiekem best wel trots dat we de leidingen zelf hebben kunnen schoonspoelen en daarmee de verstopping weg hebben gekregen. En hierdoor dus niemand voor hebben hoeven in te huren
Je kunt ook doorspoelen door een emmer water in het toilet te gooien! misschien minder vies
Jongens echt wat is going on. Ik eet al bijna 6 weken zóveel gezonder dan dat ik ooit heb gedaan, ga met plezier naar mān shbam lessen (mega leuk!) en ben net voor het eerst in 10 jaar naar de sport school geweest!
Ik moet dit nu echt proberen vast te houden, dit is me nog nooit overkomen.
Heel herkenbaar. Ik voel me een beetje alsof ik in een vissenkom zit of zo, afgesloten.
Maar ik wee ook niet wat ik eraan kan doen?
Vandaag voor het eerst als student-assistent werkcollege gegeven (statistiek). Was echt gespannen van te voren maar het ging echt wel goed! En had echt het gevoel dat de studenten ook dankbaar waren dat ik ze hielp en het echt beter snapten. Was wel echt kapot daarna hee. Respect voor iedereen in het onderwijs als je dit full time moet doen. Maar geeft wel voldoening
Ik wacht al zo lang op een mail en er komt maar niets. Steeds als een bezetene mān inbox checken⦠Pushmeldingen kan ik niet inschakelen omdat het een andere mailserver is.
Goeie, daar had ik nog niet eens over nagedacht! Dat maakt het wel iets minder vervelend, voelde me namelijk toch even āafgewezenā ofzo, juist omdat ik het al spannend genoeg vond om te doen haha. Heb inderdaad erna gelijk mān cv en motivatiebrief gestuurd. Ben benieuwd.
Arm ding Breekt echt mān hart dat mensen hun dieren zo makkelijk en voor niks weg doen
Ahhh nee hou op. Zo maak ik mezelf geregeld aan het huilen door websites van asiels op te zoeken en dan die verhaaltjes er bij van die honden die al zo lang daar zitten
Ik ga volgende week een dagje naar Volendam met vrienden onder het mom van toerist in eigen land. Iemand tips wat we daar kunnen doen?
Ohh arme schat
Volgens mij postte @grace pas ook een nieuwsbericht over twee katten die bij het asiel waren achtergelaten in een doos arme dotjes