Wat je even kwijt wil #33

Ah nee dit is zo zielig. Snap MP ook niet. Ze moeten die optie gewoon verbieden. Al die broodfokkers en mensen die zomaar hun honden wegdoen… alsof dieren geen gevoel hebben.

4 likes

Ja hij is 11 jaar oud ook nog :sob:

Als je erachter bent hoe dit is ontstaan, tell me!
Heb vanavond sporten verzuimt en voel me overwegend schuldig en slecht, hoewel ik ook echt even aan mezelf moest denken en behoefte had aan een avond rust thuis.

Voor het omgooien van m’n eetpatroon ben ik programma van 6 weken gaan volgen van Lazy Fit Girl. 6 maart start ze weer via instagram, maar je kan elk moment zelf starten.

Sporten is meestal een fase haha, dus ik zal je binnenkort laten weten of ik het nog volhoud! :sweat_smile:

1 like

Ah top ga ik eens bekijken, dankje. Haha nou goed bezig in elk geval, hopelijk een lifetime fase nu!

1 like

Vroeger las ik acht boeken per week. Elke vrijdagavond was het feest, dan kon ik weer naar de bieb. Nu lees ik vooral tijdens vakantie. Omdat ik het zo mis, heb ik een ereader gekregen voor kerst van m’n vriend. Dat ding heb ik serieus nog niet aangeraakt sinds kerst (tot mijn grote schaamte). Maar nu heb ik een Kobo+ abonnement afgesloten en ik ga heeerlijk zulke slechte boeken lezen. Christmas Shopaholic & mijn ultieme favoriet van Sophie Kinsella: ‘‘Aanpakken!’’. Ik beloof dat ik, als ik de smaak weer te pakken heb, aan wat interessantere boeken zal beginnen.

18 likes

Ik vind het online bibliotheek abonnement ook een aanrader!!

1 like

? Wauw.

Misschien is het baasje wel ziek of overleden of wat dan ook. Bizarre reactie op basis van 0 info.

19 likes

Ahhh nee zo zielig de arme schat :sob:

Je hebt toch geen idee wat de historie achter die advertentie is? En gratis wil toch ook niet zeggen dat het hondje per definitie bij een dierenbeul terecht komt?
Heel eerlijk, als ik bijv. een oma had die een huisdier had en zij zou komen te overlijden, zou ik zelf ook niet meteen aan het asiel of de dierenbescherming denken?

Vind het echt veroordelend, die advertentie zegt precies heel weinig over de intenties en bedoelingen van de plaatser. Zeker zonder enige context whatsoever

10 likes

Ga ik naar kijken, thanks!

1 like

Mee eens hoor. Misschien zetten ze het hondje wel gratis op marktplaats met de gedachte dat ze er geen geld voor hoeven, als het maar een goed plekje krijgt. Kunnen we alleen maar naar gissen.

6 likes

Ik ging eerder weg dan mn vriend vanochtend en kom nu net thuis na een slopende dag, in een opgeruimd huis waar een heel lief briefje op me lag te wachten :heart:

4 likes

Ik begrijp je, maar ik denk niet dat het verstandig is om een dier in huis te nemen als je geen geld hebt.

12 likes

Ah vanuit dat perspectief snap ik het wel, maar dan gaat het er niet om dat het geld er niet is.

Ik ga stuk. Was haar helemaal vergeten .

3 likes

In Maasbracht!

Ja dat snap ik wel. Dat heb ik een beetje met die hondjes uit spanje enz… daar word vaak 300 euro voor gevraagd en ik snap dat die organisaties geld nodig hebben voor transport enz maar toch

Ik zit (of nou ja lig) in het gips, woon in een joggingbroek, kijk Netflix, lees boeken, werk een beetje met laptop op schoot en wordt de hele dag bediend. Het voelt bijna alsof ik vakantie heb.

4 likes

Ik zou echt geen Paisley in jouw buurt durven dragen :o Moet bij die print dus wel vaak aan jou denken :sweat_smile:
Vriendin vertelde dat geld voor huisdieren vragen wel een drempel opwerpt, dat huisdieren die voor niks worden weggedaan vaker eindigen bij mensen die niet goed voor beesten zorgen. Denk dat je alsnog research moet doen naar het nieuwe baasje, of je dier nou nood gedwongen voor niks weggaat of voor €500.

1 like