Wat je even kwijt wil #33

Ze worden ook gecastreerd, gevaccineerd etc. en plaatselijke asiels worden daarmee ook ondersteund, mits het een legit organisatie is natuurlijk. Dan is 300 euro echt heel weinig.

1 like

:((( nee heb ik niet maar zou een haarband daarmee wel leuk vinden denk ik.
Ik google het nu, doet me denken aan bacteriƫn of virussen onder de microscoop.

1 like

Klinkt op het gips na heerlijk! Waarom zit je in het gips?

Als ik niet kan slapen kijk ik even kort ASMR en daarna slaap ik altijd als een roosje

Heb laatst een kookboek via de bieb geleend en nu wil ik hem zelf kopen maar kan hem alleen tweedehands vinden bij b.ol, voor zoveel geld :sob: terwijl het niet eens zo’n dik boek is. Hopelijk komt het boek snel op Mp voor een iets normale prijs haha.

Welke is het? Misschien heeft iemand het hier.

Lekker! Waar ga je naartoe? Alvast fijne vakantie in ieder geval. :slight_smile:

1 like

Ik weet niet aan wat voor bedrag je denkt, maar in dat geval heb je gewoon geen geld voor een hond. Daarnaast is een hond van mp hoogstwaarschijnlijk niet nagekeken door een dierenarts en kan het heel goed dat hij weg wordt gedaan omdat de hond wel klachten heeft, maar de eigenaren geen geld. En een oude hond krijgt gewoon sneller klachten.

Persoonlijk ben ik wel voorstander om zelf een noeuwe eigenaar voor je dier te vinden, helaas is dat niet in alle situaties mogelijk en dan is het asiel gewoon de beste optie. Je betaald daar echt niet veel geld en dat is het allemaal waard, want daar wordt hij wel gecheckt door een Da en krijgt de nodige medicijnen en entingen. Om je dier af te geven bij het asiel betaal je trouwens wel een klein bedrag aangezien het asiel.vaak echt niet rijk is.

7 likes

Ik had mijn auto expres verder geparkeerd zodat ik vandaag misschien toch mijn stappendoel nog haal, en net nu giet het :sob:

2 likes

Kun je niet ergens een klacht indienen ofzo? Stom wief.

1 like

Ik voelde me de laatste tijd niet echt lekker, maar had allemaal afspraken die ik niet echt kon verzetten.

Nu is dat voorbij en ik voel me echt zo moe en beroerd, zou me het liefst ziekmelden.

de meester van mijn dochter is ziek (groep 6) en omdat deze klas al genoeg naar huis is gestuurd proberen ze toch andere leerkrachten voor de klas te zetten. Gisteren was echt een staaltje creatief denken…
op woensdag is de vakleerkracht gym er, betekend dus dat elk uur een leerkracht vrij is.
Dus zodra een klas gym had stond die leerkracht bij mijn dochter in de klas hahahaha
ze heeft er zo 7 gezien :joy:

ik weet het, zou er niet om moeten lachen, en de situatie is schrijnend zo zonder invalkrachten. maar ik prijs de leerkrachten voor deze vindingrijkheid

8 likes

Zojuist de lokale dierenambulance gebeld voor een (zeer waarschijnlijk aangereden) kat in de berm langs een weg… Kan me niet voorstellen hoe je je voelt wanneer je als baasje dat nieuws krijgt.

oh! en nog wel in groep 3!
denk dat heel goed alfabet liedjes aan de kinderen kan leren.

2 likes

Ja dat is hem! Ik heb zo’n zin om hem weer te lezen, ik stel het uit tot het weekend, lekker de hele zondag op de bank :raised_hands: die andere (Hou je mond, Ken je me nog?, Ik krijg je wel) zijn ook zo leuk!

2 likes

De leven

5 likes

Ik heb vandaag een soort date day met mijn vriend (doen we echt nooit dus het is wel echt heel leuk) en ik wilde een beetje moeite in mijn outfit stoppen en een jurkje of rokje aantrekken omdat ik weet dat hij dat super leuk vindt. Maar ik ben de afgelopen maanden een beetje aangekomen en ik pas veel dingen gewoon niet zo goed meer ook, dus er viel weinig te kiezen qua outfit. Wat ik nu aan heb is in principe wel gewoon leuk, maar ik voel me er zo dik in dat ik het liefst gewoon thuis wil blijven en me wil verstoppen in bed. Zo stom hoe dat zoveel invloed op je humeur heeft terwijl het vandaag wel gewoon leuk wordt.

Maar ben je oprecht bezorgd om je broer of bummed out dat jullie brunch blijkbaar niet zo exclusief is :yum:

7 likes

Wie zegt dat ik dit niet doe

9 likes

Ja joh gewoon doen! En proberen direct te verzetten naar een andere dag zodat je niet weer hoef te bellen voor een nieuwe afspraak

1 like