Wat je even kwijt wil #33

Misschien is hij zo blij dat jij er bent dat hij het viert met worstenbroodjes. Of hij is nu heel teleurgesteld dat hij ter ere van jou feestelijk ontbijt maar dat jullie niet meedoen.

7 likes

Het is nog geen kwart over 10 en ik heb nu alweer 10 paaseitjes op. :drooling_face::thinking: Dit voelt slecht maar ook zo lekker. En het is pas februari.

1 like

Ik weet niet hoe oud jouw broer is, maar op een gegeven moment krijg je toch een leeftijd dat je ouders niet echt meer kunnen bepalen wat jij eet. Wie weet trekken je ouders zich er wel wat van aan, maar interesseert je broer dat niks.
Daarbij maakt het mijn inziens niet echt uit of je ongezonde dingen eet als ontbijt,snack, lunch of wanneer dan ook.

2 likes

Ligt er denk ik aan hoe oud ie is.

Het is een puber, die vreten de hele dag frikandelbroodjes met energydrink. En dat hij dit 1x doet doordeweeks betekent niet meteen dat hij dit elke dag de hele dag doet toch. Op basis van een keer doordeweeks ontbijten met worstenbroodjes vind ik je reactie een beetje overdreven eerlijk gezegd. Maar je kunt altijd eens een balletje opgooien bij je ouders of hij dat vaak doet en zo ja, dat dat je niet zo gezond lijkt. Maar verder zou ik het laten eerlijk gezegd. Ik vrat ook zo ongeveer alles wat los en vast zat als puber, zoals veel pubers volgens mij.

8 likes

Mmm vind ik niet. Die pizza en cola blijven even (on)gezond en blijven evenveel vet/suiker etc. bevatten. Maakt niet uit op welk tijdstip je het eet. Wij als maatschappij hebbe besloten dat je 's avonds pizza ‘moet’ eten, maar als je dat 's ochtends wilt eten… lekker doen.
15 jaar is misschien nog wel jong, al vraag ik mij af hoe veel invloed je ouders uit kunnen oefenen. En daarbij wat @Lemongrab zegt, als ze het thuis niet eten dan wel in de tussenuren haha.

1 like

Misschien eet hij doordeweeks altijd de broodjes op die over zijn van de weekendbrunch.

Ik werkte als bijbaantje bij de supermarkt en het verbaasde me altijd dat echt bijna alle kinderen uit het 3e t/m 6e leerjaar die naar de middelbare school ernaast gingen om 8.00u allemaal hamkaascroissantjes en frikandelbroodjes kwamen kopen met energydrink en cola en dit al begonnen te nuttigen tijdens het uitlopen van de winkel (dus als ontbijt). Dus hebben je ouders zoiets van: we weten toch dat hij het eet, dan liever thuis?

Zegt degene wie dus paaseieren al zit te eten.:japanese_ogre:

haha ja ik was ook zo mager en ik heb een periode gehad dat ik elke dag een grote zak chips kocht en vrijwel alleen opat. Moet zeggen dat mijn ouders dat niet wisten, anders hadden ze er zeker wél wat van gezegd maar het was me dus ook niet aan te zien. Denk wel dat ze er wat van hadden gezegd als ze hadden gezien dat ik steeds zwaarder werd trouwens.

wat ik vandaag op werk doe?

4 likes

Omg ik kreeg wel eens op de woensdag middag worstenbroodjes als kind. Ik vond die van de aldi zo lekker. Helaas hebben ze die niet meer. En andere vind ik niet te vreten. Sorry brabanders…

2 likes

Gadverdamme zeg, over ontbijten gesproken.

Er post een fanatieke mommy op insta dat ze op kantoor haring met uitjes eet als ontbijt. :face_vomiting::face_vomiting: Arme collega’s ook.

1 like

Het is het boek Oosters Vegetarisch van Jolande Burg. Dus als iemand die heeft en het boek niet meer wilt laat het me weten!

1 like

Ja ze zijn al lang blij dat je op tijd belt! Nu hebben ze nog tijd om iemand anders in jouw plaats te plannen.

1 like

Ik denk dat je niet wilt weten hoeveel mensen ‘s ochtends nog die laatste koude slice naar binnen werken :smile: En verder, pubers be pubers. Dat is 9 van de 10 keer een fase.

1 like

Misschien mailen met ja leuk ik kom graag langs, zouden jullie nog wat informatie over de functie toe kunnen sturen? Of zoiets?

Mijn vriend is zaterdag jarig, en nu heb ik gisteren geprobeerd cupcakes / een taart te maken, om hem op vrijdag avond mee te verrassen, maar het is echt keihard geworden om de een of andere reden haha. Het is meer een soort koek geworden eigenlijk. Nu ga ik straks proberen of er toch nog wat van te maken valt, maar heb er een ‘hard’ hoofd in haha. Ik kan ook echt niet bakken. Koken prima, maar bakken is echt een kunst.

4 likes

Gvrdmm ik heb mijn voet vanochtend twee keer omgezwikt en nu heb ik zoveel pijn. Ik vind mijn leven echt even niet leuk momenteel hoor.

Haha ik heb net ontbeten met worstenbroodjes, misschien eet ik er zo nog meer :+1: kan het iedereen aanraden.

11 likes

What the fuck is er gaande met al die bombrieven joh :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

Hoe hebben jullie dit gedaan? Onze afvoer bij de gootsteen zit ook verstopt en we willen liever ook niet iemand erbij halen om kosten te voorkomen :stuck_out_tongue: