Wat je even kwijt wil #33

Mijn leven gaat echt zo downhill de hele tijd. Misschien weten sommigen van jullie het nog, maar afgelopen juni werd mijn moeder heel erg ziek, ze moest aan de beademing op de IC enzo.

Het is altijd een droom van haae geweest om met het hele gezin + aanhang op vakantie te gaan en toen ze weer wat herstelde, heeft ze deze vakantie eindelijk geboekt, want misschien krijgen we deze kans niet meer. Dus in april gaan we, superleuk.

Die periode stond mn wereld dus op zn kop en daarnaast hadden mn vriend en ik ook nog wat relatieproblemen (inmiddels gelukkig niet meer), waardoor ik het mentaal even niet meer aankon om naast mn studie te werken, dus baan opgezegd. Nu begint mn spaarpot echter aardig leeg te worden, dus ben weer op zoek naar een parttime baantje.

Ik had gesolliciteerd bij de NS klantenservice via een uitzendbureau. Zij waren helemaal enthousiast (heb veel ervaring in klantenservice), ik ook. Maar nu komt het: ik mocht de eerstkomende 3 maanden geen verlof. Dus ik haae uitleggen dat ik in april een weekje op vakantie ga die ik echt niet kan annuleren, helaas. Toen zei zij: nou dan ga ik toch even checken bij de opdrachtgever, want je bent wel echt de ideale kandidaat.

Word ik net teruggebeld. En het mag dus niet. Alleen omdat ik over 2 maanden pas een weekje weg ben, mag ik er niet solliciteren. Ik baal zo, het leek me echt leuk en ik heb het geld ook echt nodig. Als het een vakantie was met alleen mn vriend ofzo, prima. Die had ik wel geannuleerd of verplaatst. Maar deze vakantie kan ik echt niet afzeggen, ik weet niet hoe mn moeder haar gezondheid zich ontwikkelt en ik kan het mezelf gewoon niet vergeven als ik niet ga.

Maar ondertussen weet ik dus ook echt even niet hoe ik mn boodschappen en collegegeld ga betalen de komende maanden. Kan echt wel even zo keihard janken nu.

Vind je je werk niet meer leuk? Of is het een andere opdracht in je huidige dienstverband oid? Dacht eerst te lezen dat je het naar je zin had hier!
En fijne vakantieee

Ah wat kut :frowning: ik welke regio werk je? Wie weet is er een ffgirl met een tip!

1 like

Ik ben ziek aan het worden en voel me echt extreem zielig

1 like

Vorig jaar ging ik met m’n familie met de nachttrein op wintersport en m’n vader had niet alleen wijn maar zelfs ook een doosje met wijnglazen meegenomen. Toen strandde de trein voor een uur op Amsterdam Amstel, mensen stonden ons daar echt aan te kijken vanaf het perron van wat doen deze mensen in de trein met hun wijn en borrelhapjes! Maar ik vond het heerlijk hoor, geef je vader groot gelijk haha

23 likes

Ik zat te twijfelen tussen 2 jurken die ik aan wou doen morgen. Maar nu blijkt er een dresscode te zijn namelijk rood. Dus nu hoef ik niet meer te kiezen haha het word de rode jurk!

Verven we dat toch gewoon weer bruin.

1 like

Ik heb Davina Michelle een paar keer op de radio gehoord. Ik had echt een soort Roxeanne Hazes in mijn hoofd. Bruin haar. Is ze blijkbaar blond en veel slanker dan ik in mijn hoofd had. Gek hoe dat werkt.

Ik moet naar aanleiding van jouw bericht ook denken aan een forummer hier die ook bij de NS klantenservice werkte en een tijd geleden postte over dat haar werk super moeilijk deed toen ze ziek was en haar stem kwijt was maar toch per se telefoondiensten moest draaien terwijl ze dus geen stem had.
Met dit verhaal erbij klinkt het indd alsof je die baan misschien beter kwijt dan rijk bent @anon44972210
Vind het wel heel rot voor je dat het zo gaat, en hoop ook dat het je niet laat twijfelen over de keuze die je maakt voor de vakantie. Hopelijk komt er heel gauw een andere baan voorbij!

4 likes

Pfff wat raar zeg. Mocht je in de omgeving van Amsterdam wonen dan heb ik misschien een optie. Heb daar met heel veel plezier gewerkt!

1 like

Draag de laatste tijd geen bh. Vaak dikke vormloze truien aan enz. Maar heb grote borsten en die hangen ook zonder bh. Nu voor het eerst in maanden een bh aan en jezus wat zitten die tieten in mijn gezicht. Geeneens een push up. Ben gewoon niet meer gewend.

Ik draag vaak van die Calvin Klein topjes. Geen tieten in je nek gevoel maar ook niet tieten die op je enkels hangen.

1 like

Heb twee nachtjes bij m’n oma geslapen en vind dat altijd zo gezellig <3 Koken doet ze niet want vindt ze niet leuk (en ik ook niet) dus hebben we chocolademousse als avondeten op. En daarna hebben we de overburen heel de avond begluurd met haar verrekijker

109 likes

Wauw bedankt voor deze uitgebreide uitleg! Dit moeten wij ook maar even proberen!

1 like

Hè wat naar! :pensive: Ik weet niet zo goed wat te zeggen, alleen dat het denkik erg fijn is dat diegene je de tijd geeft die je nodig hebt en op je wil wachten. Hopelijk kom je snel achter waarom je hem mist en wat je echt wilt en ga je je er beter bij voelen!

1 like

Je vindt vast wel iets anders, toch?
Dat ze zo tegen een vakantie (zo kort als een weekje nog wel!) zijn, wil waarschijnlijk zeggen dat ze ontzettend onderbemand zijn, dus ik denk dat je die baan liever kwijt dan rijk bent.
Of zijn er zo weinig banen momenteel?

Alvast veel plezier op die vakantie trouwens! Daar mag je inderdaad niks tussen laten komen.

Woow ik ben net aangereden door een auto. Ik heb geen pijn of schade aan mn fiets maar ben wel geschrokken. Weet ook niet precies wat er gebeurde? Moest het even kwijt

Wow shit, wat heftig!! Gelukkig heb je er niks te ernstig aan overgehouden!
Heb je alsnog de details van de chauffeur? Soms komt de pijn pas later.

Wow ja logisch dat je bent geschrokken. :heart:

1 like

Nee ik heb niks opgeschreven want ik moest naar mijn werk… maar ik ben niet hard gevallen ofzo dus ik denk dat het wel goed komt… wel bedankt voor je reactie!

1 like