Wat je even kwijt wil #33

Elke keer post ik hier over maar Better call Saul is nu zo vervelend. Ze brengen het wel goed over zeg, mijn emoties gaan alle kanten op :’)
S3e9

hij spant nu die oudjes tegen een ander oudje tegen elkaar op en het is zooo zielig om te zien :((( echt een gemenerik die Jimmy

2 likes

Ik ben vandaag uitgevallen tegen iemand uit m’n vriendinnengroep omdat ik me al zo lang irriteer aan bepaald gedrag. Maar heb hiervoor echt het verkeerde moment uitgekozen want vanavond komt de rest samen en zij is er niet bij, dus nu moet ik vanavond zeggen dat ik het er toch niet nu over wil hebben :neutral_face:

Ik zag net ergens een voorstukje van het tv programma “Danny op straat” over pedo activisten. Echt misselijkmakend.
Gaat er vanavond iemand kijken?

1 like

ik wil heel graag in de zomer ergens een paar weken werken, maar niet in zo’n frikadellentent op mallorca maar liever op een wijngaard in italie of een verlaten boerderij in zweden of iets

wie heeft dé tip

4 likes

Misschien kun je mensen met een B&B benaderen?

1 like

Heb je al bij wwoofs gekeken?

https://wwoof.net/

2 likes

& @midheavenmoon
omg dat klinkt perfect, eens uitzoeken

2 likes

Als er niets op wwoof staat, kan je ook bij workaway kijken. Is hetzelfde idee, staan ook vette dingen op.

1 like

Op Workaway.info kan je ook altijd leuke dingen vinden!

Krijg je bij de action van die kinder dokter setjes?

oh ja ik ga 't kijken
in de omschrijving staat:

Danny duikt in de wereld van pedoactivisten. Nelson is een pedoactivist, die strijdt voor meer begrip en vrijheden voor kinderen.

en meer vrijheden VOOR ZICHZELF :roll_eyes: :roll_eyes:

2 likes

Ik krijg dinsdag de resultaten van een bloedonderzoek terug, en als daar niets uitkomt gaat de huisdokter me doorsturen naar de radioloog. We hebben al vaker bloed getest de laatste 2 maanden, maar daar kwam steeds niets uit, maar mijn lymfeklieren in mijn hals zijn enorm en ik blijf vermoeid en infecties oplopen.

Ik weet dat het volstrekt onschuldig kan zijn, maar ik ben bang dat er weer niets uit dit bloedonderzoek gaat komen en dat ik dan effectief naar een radioloog moet. Misschien is het wel helemaal niets, of is het volstrekt onschuldig, maar ik vind het alleen al heel spannend om naar een radioloog te moeten haha. Ik ben wat dat betreft echt niks gewend

Wel echt dankbaar voor mijn huisdokter. Merk echt dat ze me heel duidelijk probeert uit te leggen wat haar bedenkingen zijn en waarom ze tot bepaalde conclusies komt. Waardeer dat echt enorm. Ga dat de volgende keer wel tegen haar zeggen

1 like

Nouuu ik zit helemaal klaar voor een nieuwe Expeditie Robinson inclusief cola en een bak chips… doet Videoland het niet?? :exploding_head:

Bij mij doet hij het gewoon. Misschien app even opnieuw opstarten of je tv/telefoon/laptop?

1 like

Hmm, ja al geprobeerd en zelfs de modem opnieuw opgestart… :hot_face:

Edit: Wie zegt dat klagen niet helpt? :grimacing: Hij doet het!!!

Ik vind die reclame van fleurop of bloomon of een of andere bloemensite zo ongemakkelijk. Alsof ik stiekem iemands voicemail aan het afluisteren ben.
Die van ‘hee schat, ik hou van je mooie blauwe ogen en je sexy benen’ oid

3 likes

Ik kan het niet meer aanzien​:face_with_symbols_over_mouth::rage::angry::nauseated_face:

ongelooflijk wat die knul soms uitkraamt
keuze om seks te hebben vergelijken met de keus om een ijsje te eten

2 likes

Hij gaat alleen uit van het belang van het kind!

W
T
F

2 likes

Waarom delen mensen vandaag al dingen over Valentijnsdag? Cadeautjes die ze hebben gekregen etc. Organisatoren van een feestje dat je niet sip hoeft te zijn vandaag zonder Valentijn.
Ik jeb dus echt gegoogled wat voor dag het was, was het misschien toch al 14 februari? Maar nee, het is gewoon de 13e.

1 like