Wat je even kwijt wil #33

Ik had net een telefonisch sollicitatiegesprek en normaal gezien ben ik best zelfzeker op vlak van werk maar nu moest ik heel hard huilen nadat ik de telefoon had neergelegd? Kon op heel wat vragen niet antwoorden en voelde me zo stom. Ik heb voor een hele lang tijd gereisd en dit is de eerste “serieuze” job waar ik voor solliciteer en hoe stom het ook klinkt, mijn eerste reactie is: RUNNNN ik wil helemaal niet weer in het dagelijkse leven met afwijzingen en harde mensen terechtkomen? :pensive:

3 likes

Even een oproepje tussendoor:
Ik wil mijn vriend heel graag F1 kaarten geven voor Valentijnsdag via Jumbo maar er zit geen Jumbo hier in de buurt. Heeft 1 van jullie toevallig 1 of 2 actiecodes gekregen die ie toch niet gaat gebruiken? Hope so!!

Kun je ze niet online kopen? Geen idee of dat kan hoor haha maar misschien via de jumbo site.

Ja dat moet ook online maar daar heb je dus unieke actiecodes voor nodig die je krijgt als je bepaalde producten koopt

1 like

Heb je even haha?
Ik werk in een doe het zelf zaak en heb het geleerd van een collega haha. Niet zelf ontdekt haha
Dus hier komt de handleiding.

Samenvatting

Wij zijn zo dicht mogelijk bij de verstopping gaan zitten, bij ons was dat het makkelijkste bij de wasmachine. Omdat hier een sifon van zowel de wasmachine als de cv zit en we die zo in de gaten konden houden. Je gaat namelijk druk op bouwen dus je moet de open verbindingen (wc, open sifons, afvoeren ed) in de gaten houden. Dit omdat het water hier omhoog van komen.
Vervolgens heb ik op de wasmachine kraan een Gardena koppeling gezet:

Dus wasmachine slang eraf gehaald en zo’n stukje erop gezet

Dit kan ook op een keukenkraan maar dan heb je een tussenstukje nodig:

Vervolgens hadden wij in de leidingen een puntstuk waar ik weer een Gardena koppeling op kon zetten:

Dit kan ook op je afvoer van een wasbak, dan moet je zo’n Gardena koppeling vastmaken aan zo’n rubberen stop.

Hiertussen zet je dan een slang met koppelstukken voor die Gardena koppelingen:

En vervolgens kun je rustig de kraan aanzetten en druk opbouwen :blush:.
Als je nog vragen hebt roep je maar!

7 likes

Ik ben aan het cheaten en nu heb ik hartkloppingen van teveel suiker

Voor super friday? Zo ja, dan heb ik er 1 die je mag hebben!

Hopelijk speelt het in je voordeel :relaxed:

1 like

Ik ging even kijken bij Hunkemöller of ze nog iets leuks hadden. Er hing nog best wat sale en alles daarvan was 2+1. Nu heb ik een supermooie body, een satijnen nachthemdje en een basic hemdje voor 9 euro.

7 likes

Die gemeenschappelijke naam die we kennen?

Edit: ik bedoel die bijzondere naam Die we allebei kennen?

Heb net per ongeluk op mezelf gekwijld.

1 like

Top! Thanks Hazel!

Mocht er iemand nog eentje over hebben dan hou ik me aanbevolen. Kan ik tenminste zelf ook mee😅

1 like

Ik deed een dutje en werd wakker van een snurk van mijzelf.

10 likes

Ik zit al tijd ziek thuis en ik weet gewoon echt niet meer wat ik nog kan doen. Hebben jullie nog leuke websites/filmpjes/dingen die ik kan doen op het internet?

Ik lees mee. Gr iemand die ook niks te doen heeft nu want griep.

Mijn leven gaat echt zo downhill de hele tijd. Misschien weten sommigen van jullie het nog, maar afgelopen juni werd mijn moeder heel erg ziek, ze moest aan de beademing op de IC enzo.

Het is altijd een droom van haae geweest om met het hele gezin + aanhang op vakantie te gaan en toen ze weer wat herstelde, heeft ze deze vakantie eindelijk geboekt, want misschien krijgen we deze kans niet meer. Dus in april gaan we, superleuk.

Die periode stond mn wereld dus op zn kop en daarnaast hadden mn vriend en ik ook nog wat relatieproblemen (inmiddels gelukkig niet meer), waardoor ik het mentaal even niet meer aankon om naast mn studie te werken, dus baan opgezegd. Nu begint mn spaarpot echter aardig leeg te worden, dus ben weer op zoek naar een parttime baantje.

Ik had gesolliciteerd bij de NS klantenservice via een uitzendbureau. Zij waren helemaal enthousiast (heb veel ervaring in klantenservice), ik ook. Maar nu komt het: ik mocht de eerstkomende 3 maanden geen verlof. Dus ik haae uitleggen dat ik in april een weekje op vakantie ga die ik echt niet kan annuleren, helaas. Toen zei zij: nou dan ga ik toch even checken bij de opdrachtgever, want je bent wel echt de ideale kandidaat.

Word ik net teruggebeld. En het mag dus niet. Alleen omdat ik over 2 maanden pas een weekje weg ben, mag ik er niet solliciteren. Ik baal zo, het leek me echt leuk en ik heb het geld ook echt nodig. Als het een vakantie was met alleen mn vriend ofzo, prima. Die had ik wel geannuleerd of verplaatst. Maar deze vakantie kan ik echt niet afzeggen, ik weet niet hoe mn moeder haar gezondheid zich ontwikkelt en ik kan het mezelf gewoon niet vergeven als ik niet ga.

Maar ondertussen weet ik dus ook echt even niet hoe ik mn boodschappen en collegegeld ga betalen de komende maanden. Kan echt wel even zo keihard janken nu.

Vind je je werk niet meer leuk? Of is het een andere opdracht in je huidige dienstverband oid? Dacht eerst te lezen dat je het naar je zin had hier!
En fijne vakantieee

Ah wat kut :frowning: ik welke regio werk je? Wie weet is er een ffgirl met een tip!

1 like

Ik ben ziek aan het worden en voel me echt extreem zielig

1 like

Vorig jaar ging ik met m’n familie met de nachttrein op wintersport en m’n vader had niet alleen wijn maar zelfs ook een doosje met wijnglazen meegenomen. Toen strandde de trein voor een uur op Amsterdam Amstel, mensen stonden ons daar echt aan te kijken vanaf het perron van wat doen deze mensen in de trein met hun wijn en borrelhapjes! Maar ik vond het heerlijk hoor, geef je vader groot gelijk haha

23 likes

Ik zat te twijfelen tussen 2 jurken die ik aan wou doen morgen. Maar nu blijkt er een dresscode te zijn namelijk rood. Dus nu hoef ik niet meer te kiezen haha het word de rode jurk!