Wat je even kwijt wil #33

Verven we dat toch gewoon weer bruin.

1 like

Ik heb Davina Michelle een paar keer op de radio gehoord. Ik had echt een soort Roxeanne Hazes in mijn hoofd. Bruin haar. Is ze blijkbaar blond en veel slanker dan ik in mijn hoofd had. Gek hoe dat werkt.

Ik moet naar aanleiding van jouw bericht ook denken aan een forummer hier die ook bij de NS klantenservice werkte en een tijd geleden postte over dat haar werk super moeilijk deed toen ze ziek was en haar stem kwijt was maar toch per se telefoondiensten moest draaien terwijl ze dus geen stem had.
Met dit verhaal erbij klinkt het indd alsof je die baan misschien beter kwijt dan rijk bent @anon44972210
Vind het wel heel rot voor je dat het zo gaat, en hoop ook dat het je niet laat twijfelen over de keuze die je maakt voor de vakantie. Hopelijk komt er heel gauw een andere baan voorbij!

4 likes

Pfff wat raar zeg. Mocht je in de omgeving van Amsterdam wonen dan heb ik misschien een optie. Heb daar met heel veel plezier gewerkt!

1 like

Draag de laatste tijd geen bh. Vaak dikke vormloze truien aan enz. Maar heb grote borsten en die hangen ook zonder bh. Nu voor het eerst in maanden een bh aan en jezus wat zitten die tieten in mijn gezicht. Geeneens een push up. Ben gewoon niet meer gewend.

Ik draag vaak van die Calvin Klein topjes. Geen tieten in je nek gevoel maar ook niet tieten die op je enkels hangen.

1 like

Heb twee nachtjes bij m’n oma geslapen en vind dat altijd zo gezellig <3 Koken doet ze niet want vindt ze niet leuk (en ik ook niet) dus hebben we chocolademousse als avondeten op. En daarna hebben we de overburen heel de avond begluurd met haar verrekijker

109 likes

Wauw bedankt voor deze uitgebreide uitleg! Dit moeten wij ook maar even proberen!

1 like

HĂš wat naar! :pensive: Ik weet niet zo goed wat te zeggen, alleen dat het denkik erg fijn is dat diegene je de tijd geeft die je nodig hebt en op je wil wachten. Hopelijk kom je snel achter waarom je hem mist en wat je echt wilt en ga je je er beter bij voelen!

1 like

Je vindt vast wel iets anders, toch?
Dat ze zo tegen een vakantie (zo kort als een weekje nog wel!) zijn, wil waarschijnlijk zeggen dat ze ontzettend onderbemand zijn, dus ik denk dat je die baan liever kwijt dan rijk bent.
Of zijn er zo weinig banen momenteel?

Alvast veel plezier op die vakantie trouwens! Daar mag je inderdaad niks tussen laten komen.

Woow ik ben net aangereden door een auto. Ik heb geen pijn of schade aan mn fiets maar ben wel geschrokken. Weet ook niet precies wat er gebeurde? Moest het even kwijt

Wow shit, wat heftig!! Gelukkig heb je er niks te ernstig aan overgehouden!
Heb je alsnog de details van de chauffeur? Soms komt de pijn pas later.

Wow ja logisch dat je bent geschrokken. :heart:

1 like

Nee ik heb niks opgeschreven want ik moest naar mijn werk
 maar ik ben niet hard gevallen ofzo dus ik denk dat het wel goed komt
 wel bedankt voor je reactie!

1 like

Elke keer post ik hier over maar Better call Saul is nu zo vervelend. Ze brengen het wel goed over zeg, mijn emoties gaan alle kanten op :’)
S3e9

hij spant nu die oudjes tegen een ander oudje tegen elkaar op en het is zooo zielig om te zien :((( echt een gemenerik die Jimmy

2 likes

Ik ben vandaag uitgevallen tegen iemand uit m’n vriendinnengroep omdat ik me al zo lang irriteer aan bepaald gedrag. Maar heb hiervoor echt het verkeerde moment uitgekozen want vanavond komt de rest samen en zij is er niet bij, dus nu moet ik vanavond zeggen dat ik het er toch niet nu over wil hebben :neutral_face:

Ik zag net ergens een voorstukje van het tv programma “Danny op straat” over pedo activisten. Echt misselijkmakend.
Gaat er vanavond iemand kijken?

1 like

ik wil heel graag in de zomer ergens een paar weken werken, maar niet in zo’n frikadellentent op mallorca maar liever op een wijngaard in italie of een verlaten boerderij in zweden of iets

wie heeft dé tip

4 likes

Misschien kun je mensen met een B&B benaderen?

1 like

Heb je al bij wwoofs gekeken?

https://wwoof.net/

2 likes