Wat je even kwijt wil #33

& @midheavenmoon
omg dat klinkt perfect, eens uitzoeken

2 likes

Als er niets op wwoof staat, kan je ook bij workaway kijken. Is hetzelfde idee, staan ook vette dingen op.

1 like

Op Workaway.info kan je ook altijd leuke dingen vinden!

Krijg je bij de action van die kinder dokter setjes?

oh ja ik ga 't kijken
in de omschrijving staat:

Danny duikt in de wereld van pedoactivisten. Nelson is een pedoactivist, die strijdt voor meer begrip en vrijheden voor kinderen.

en meer vrijheden VOOR ZICHZELF :roll_eyes: :roll_eyes:

2 likes

Ik krijg dinsdag de resultaten van een bloedonderzoek terug, en als daar niets uitkomt gaat de huisdokter me doorsturen naar de radioloog. We hebben al vaker bloed getest de laatste 2 maanden, maar daar kwam steeds niets uit, maar mijn lymfeklieren in mijn hals zijn enorm en ik blijf vermoeid en infecties oplopen.

Ik weet dat het volstrekt onschuldig kan zijn, maar ik ben bang dat er weer niets uit dit bloedonderzoek gaat komen en dat ik dan effectief naar een radioloog moet. Misschien is het wel helemaal niets, of is het volstrekt onschuldig, maar ik vind het alleen al heel spannend om naar een radioloog te moeten haha. Ik ben wat dat betreft echt niks gewend

Wel echt dankbaar voor mijn huisdokter. Merk echt dat ze me heel duidelijk probeert uit te leggen wat haar bedenkingen zijn en waarom ze tot bepaalde conclusies komt. Waardeer dat echt enorm. Ga dat de volgende keer wel tegen haar zeggen

1 like

Nouuu ik zit helemaal klaar voor een nieuwe Expeditie Robinson inclusief cola en een bak chips
 doet Videoland het niet?? :exploding_head:

Bij mij doet hij het gewoon. Misschien app even opnieuw opstarten of je tv/telefoon/laptop?

1 like

Hmm, ja al geprobeerd en zelfs de modem opnieuw opgestart
 :hot_face:

Edit: Wie zegt dat klagen niet helpt? :grimacing: Hij doet het!!!

Ik vind die reclame van fleurop of bloomon of een of andere bloemensite zo ongemakkelijk. Alsof ik stiekem iemands voicemail aan het afluisteren ben.
Die van ‘hee schat, ik hou van je mooie blauwe ogen en je sexy benen’ oid

3 likes

Ik kan het niet meer aanzien​:face_with_symbols_over_mouth::rage::angry::nauseated_face:

ongelooflijk wat die knul soms uitkraamt
keuze om seks te hebben vergelijken met de keus om een ijsje te eten

2 likes

Hij gaat alleen uit van het belang van het kind!

W
T
F

2 likes

Waarom delen mensen vandaag al dingen over Valentijnsdag? Cadeautjes die ze hebben gekregen etc. Organisatoren van een feestje dat je niet sip hoeft te zijn vandaag zonder Valentijn.
Ik jeb dus echt gegoogled wat voor dag het was, was het misschien toch al 14 februari? Maar nee, het is gewoon de 13e.

1 like

Ja ik heb het afgezet. Werd er zo naar van. Dat geneuzel over de “keuze” en “wil” van het kind. Hij had het over een 4(!!!) jarige. Hou toch op.

Ik denk/ hoop dat deze zieke mannen niet meer normaal over straat kunnen.

Ik was net lekker uit eten en ik had echt zo’n weekendgevoel. Dus nu ben ik wel sip omdat mijn wekker morgen nog om 6:30 gaat.

1 like

Er zijn echt betere werkgevers, deze lekker laten gaan
 Als je inderdaad in omgeving Gr. zoekt dan weet ik een veel betere werkgever. De mijne! Onze klantenservice zit daar en ze zijn op dit moment aan het werven. Laat maar weten of je interesse hebt, dan stuur ik je een PB (zet liever mijn werkgever hier niet open & bloot neer.)

Edit: omgeving kan ik weghalen als je wilt hoor.

Ik kan morgen mijn wekker een half uurtje later zetten omdat ik eerst nog iets op moet halen in de buurt en dat gaat niet zo vroeg open. Zo gelukkig :heart:

Lief dat je dat tegen haar gaat zeggen. Volgens mij krijgen huisartsen maar zelden een bedankje. En ik zou het ook wel spannend vinden hoor. Is toch gek als zoiets speelt je opeens onderzoeken moet laten doen. Hopelijk is het iets onschuldigs wat eenvoudig op te lossen is!

1 like