Wat je even kwijt wil #33

Ik ben gezwicht. Heb AirPods gekocht.
Maar heb een vraag over die case :sweat_smile: Google helpt niet. Dus iemand die ze actief gebruikt en mij wilt helpen, please hit me up :eyes:

Vanochtend op school kreeg mijn dochter voor Valentijnsdag een zelf gemaakte tekening en snoep van haar vriendje(hij een cadeautje van haar). Maar toen bleek ze ook nog een geheime aanbidder al die tijd gehad te hebben en een kaart van hem kreeg. Ze heeft al meer gehad dan ik vandaag haha.

35 likes

Heel ongemakkelijk. Alsof je buiten de boot valt.

1 like

Ik heb het beste valentijnscadeau ooit gehad… M’n vriend heeft alle voedingen vannacht gedaan en ik mocht gewoon doorslapen. Voor zover de romantiek in huize Schorem.

25 likes

Aah vliegveld is wel rottig inderdaad… Ook niet rechtstreeks bereikbaar met de trein dus.
Dat laatste stuk vanaf knooppunt L. staat ook nog vaak vast. Mijn ex heeft daar 3 jaar gewerkt en tja, fijn is anders inderdaad. Zou fijn zijn als die hele weg sowieso ooit nog eens driebaans wordt, levensgevaarlijk.
Succes met beslissen!

1 like

Ik gebruik ze al bijna drie jaar elke dag zeer actief dus vraag maar raak!

ik vind 50 minuten enkele reis echt niks, dus zou het zeker doen

Ben er paar dag geleden achter gekomen dat Wes Anderson met een nieuwe film komt. Zo’n zin in! Alleen nog even wachten tot de zomer :sweat_smile:

6 likes

Wat vet!! gefeliciteerd!

1 like

50 min reizen is prima, ik zou alleen niet 40 uur willen werken dus ik zou het aanbod daarop afwijzen

Ik had hier nooit over nagedacht maar zou zo mijn spullen pakken voor een maand :star_struck:

Ahhh love it haha, dit had ik echt ff nodig. Mufasa :sparkling_heart: Maakt elke dag een beetje leuker

1 like

Wat wil je weten?

Lag gister en om 1u in bed en voel me nu alsof ik de hele nacht ben wezen stappen. Ben bejaard.

Fijne vriendschapsdag allemaal!

7 likes

Ik heb zo’n soort ā€œvibeā€ waar het hier laatst op het forum over ging met iemand op mijn werk en net kwam hij heel dicht bij staan bij het koffiezetapparaat om zogenaamd iets te pakken en omg echt deze spanning i cant ik heb helemaal de kriebels ik moet echt afkoelen nu

12 likes

Ik wil vanavond als Valentijnsdiner voor mij en een vriendin zalm uit de oven maken, maar ik ben een beetje inspiratieloos wat betreft groenten e.d. of aardappels of dat. Wat eten jullie graag bij zalm?

Pommes duchesse!

1 like

Altijd ja! Iron maiden!

1 like

Altijd confronterend om op dezelfde dag jarig te zijn als iemand in je omgeving… Waarom kan ik dit niet loslaten?