Wat je even kwijt wil #33

@Dommel dagelijks over de weg richting E of richting N? (Ga er even vanuit dat je niet richting het zuiden gaat)

Mijn ervaring met de weg richting E: sterven, ongeacht welk tijdstip, TERINGVRACHTWAGENS en supervaak langzaamrijdend. Ik zou zelf nooit werk accepteren als ik over die weg zou moeten. Weg richting N is heel vroeg in de ochtend goed te doen, maar dan heb ik het letterlijk over 6-7. Later heb ik daar niet echt veel ervaring mee.

1 like

Vanavond met mn beste vriendin al wat gepoetst in mijn nieuwe huisje.
Ben nu wel echt kei kapot :sweat_smile:
Dus het gaat nog ff zwaar worden komende tijd… komt eigenlijk mentaal ook niet heel gunstig, omdat ik volgende week met een heftig traject bij de psycholoog start en tussendoor ook gewoon ga werken. Maaaaar komt goed, alleen mezelf even inprenten dat het niet in 2 weken af hoeft ennnn dat ik ook niet elke dag wat hoef te doen. Toch? :blush:

Edit: om maar even goed te beginnen met rust inbouwen (om half 12… al lang na bedtijd maar ja je moet ergens beginnen hahaha sukkel) ga ik een chill boek wat ik al vaak heb gelezen herlezen, ipv in een nieuwe moeilijke beginnen.

7 likes

Oh en zo schattig. ik vertelde mijn klas dat ik ga verhuizen en ik had een filmpje van mijn lege kale huis gemaakt en laten zien. En ze gingen allemaal meedenken met wat ik moest kopen (lousset, ja juf zo’n bank met kussens in de tuin. En een trampoline. Ohh en een zwembad, maar niet met lucht maar een echte) en dat zij wel wilde komen schilderen. Dus ik heb ze beloofd dat ze als het af is mogen komen kijken :heart_eyes:

20 likes

Het liedje teenage dirtbag achtervolgt me… Hoorde het laats in een serie toen dacht ik omg lang niet meer gehoord zo leuk.
Dag daarna hoorde ik het in de bus toen dacht ik nog hey wat toevallig. Nu hoor ik het in een insta storie… IS GEEN TOEVAL MEER HOOR.
Probeert hst universum me te vertellen dat ik tickets voor iron maiden moet halen?

9 likes

Ik voel me echt een aansteller. Kreeg zojuist na drie jaar een mail van mijn ex en ik kreeg echt een gigantische stressreactie ik lig nu zwetend en met hartkloppingen in mijn bed. Ik was er echt van overtuigd dat hij mij helemaal niks meer deed maar mijn lichaam reageert echt bizar.

Soms vraag ik mij echt af waarvoor we het allemaal doen. Eerst die focus op het halen van je basisschool om vervolgens door te gaan naar de middelbare. Dan moet je zo snel mogelijk je diploma halen en een goede baan vinden maar wat dan? Tuurlijk je kan gaan sparen voor een huis en kinderen maar waarom? Wat is het doel waar doe je het voor? En natuurlijk denk ik hierover als ik eigenlijk allang had moeten slapen :upside_down_face:

29 likes

Weet niet of je de A2 of A67 bedoelt richting E, maar ik heb wel eens vaker cursus gehad in Tilburg en ik wilde me echt na 4 keer tegen de vangrail gooien. A67 is my enemy. Dat is wel persoonlijk natuurlijk :rofl: duuuuuzend keer liever A73 :heart_eyes:

-weg-
Is de trein trouwens geen optie @Dommel?

Ik denk dit zo vaak. En ik wil heel graag vrij zijn en doen wat ik wil maar dan denk ik ja wat wil ik dan echt…

3 likes

Wat stuurde hij dan na zoveel jaren?

Ja het is wel heel attent hoor, maar ik vind persoonlijk dat een gemeende dankjewel met een hand wel genoeg is voor dat.

Om je vraag te beantwoorden trouwens: ik denk dat het het handigst is als je je cadeau langsbrengt/laat bezorgen bij de receptie met een kaartje.

Ik zou dat echt gewoon niemand wensen, om dat vijf dagen in de week te moeten doen. Ik denk dat je daar echt ram gek van wordt!! Kost zoveel energie…

Als trein een optie is, dan zou ik dat serieus overwegen.

1 like

Hij heeft iets nodig wat ie waarschijnlijk heeft achter gelaten bij mij. Totaal niet boeiend dus mijn fysieke reactie slaat nergens op.

Zo herkenbaar! Dit denk ik ook regelmatig en als ik er te lang bij stilsta raak ik helemaal in een paniek.

@Airy-fairy ja het is dus vanuit V naar E en het bedrijf ligt in de buurt van ‘t vliegveld en je kunt je wel voorstellen hoe ram druk het daar altijd is. Ik ga morgen het gesprek gewoon aan en zat er zelf al aan te denken om 35 uur ipv 40 te werken zodat ik voor de spits weer weg ben maar de tijden staan ook niet vast dus denk dat ik de baan toch moet skippen dan

Wtf ik lig net in bed en ik hoor ineens een vogel fluiten alsof het een mooie zomerochtend is???

3 likes

Rendierenboerderij in Fins Lapland?

2 likes

Mijn oren zitten dicht, mijn neus loopt en mijn keel brult. Goed begin van de laatste werkdag van de week. :upside_down_face:

Aaah dat vind ik lief! Ik ben blij om terug te zijn haha

Ik heb vandaag mijn eerste werkdag en ik heb echt een gigantische puist op mijn kin. Wat een drama