Nog geen half 11, mijn huis is opgeruimd en er staat een cake in de oven.
Mijn huis is echt niet perfect (moet nog dweilen) maar ik weet gewoon dat mijn broer gaat judgen dat het niet oké is. Maar fuck dat, mijn leven.
Ik ga lekker taart bakken met mijn nichtje!
Ik ben gisteren in de Zwaluwhoeve geweest en het was er zo druk. Lekker in de file staan voor de sauna
Ik liet een filmpje van Lucky tv aan m’n date zien. Dat Willie en max in Kopenhagen zijn. Er wordt wat Engels in gepraat dus hij kon het een beetje volgen en vond het helemaal geweldig? Haha. Ik zei dus van ja dat is onze echte koning ook. Hij kon dat niet geloven en vroeg of dat wel mocht enzo. En hij zei dat hij er als de meest Nederlandse man ooit uitzag. Daar ben ik het overigens mee eens. Hij vond hem lelijk maar hij hij had wel een lief uitziend hoofd.
Ik heb last minute een reis in elkaar geflanst maar ik ben bang dat mijn vlucht wordt geannuleerd morgenochtend door het weer. Ben echt sip want ik wil zo graag weg en kan de andere vlucht en hotel niet annuleren
Vanavond / vannacht leukste feestje van het jaar: opgestaan met hoofdpijn. NIET OKE DIT.
Ugh ik heb zo’n zin om dit weekend uitgebreid te koken maar kan niks bedenken om te maken waardoor ik uiteindelijk gewoon saai voedsel ga eten
Gatverdarrie weer Kensington op de radio. Kan ik please 1 dag Kensington-vrij leven? Brrrrr.
Ik ben in mijn ouderlijk huis in het bos en het is zo heerlijk. Hoor alleen maar vogeltjes fluiten en heb de hele ochtend in de zon in de tuin gewerkt.
Had gisteren een etentje bij me thuis en was erg gezellig. Alleen als ik wat gedronken heb en ik ben op m’n gemak met m’n omgeving/gezelschap kan ik zo enorm cocky worden. Nu, ik ben sowieso erg zelfzeker en fier op wat ik bereikt heb so far in m’n leven maar johhh ik voel me s ochtends altijd zo slecht over m’n grote mond m’n familie en vrienden weten wel dat ik zo ben maar wil er graag toch wat rustiger in worden, geen mooie eigenschap imo.
Ik vind het dan wel weer een hele goeie eigenschap dat je dit over jezelf weet! En uberhaupt ook dat je trots bent op wat je doet hoor! Mogen meer wel zijn denk ik. Als je maar niet op anderen neerkijkt.
Wow ik was gisteren naar een feestje van 6 tot 12, toen uiteindelijk kwart voor 3 thuis. Geen druppel alcohol op en ik kom nu pas uit bed, mega brak en m’n hele lijf doet zeer van het dansen. Ik moet nog 25 worden, wat is dit
Ik heb zo’n heftige kater, ohgod
Ik werd net aangesproken op straat door iemand van greenpeace. Nou heel verhaaltje maar ik wilde niet en toen deed hij daarna zo onaardig?! Dacht echt hallo doe even normaal
Gatverdamme ik ging net een bikini passen en net op het moment dat ik het broekje pakte zag ik dat er allemaal afscheiding in zat
Waarom passen mensen zoiets met hun naakte foef man? Dat doe je toch gewoon even over je onderbroek? Zo vies. Bah
Gelukkig zag de mevrouw van de winkel mijn reactie ook en heeft ze het broekje direct weggegooid.
Ik bestel in een cafetje met mn slimme brakke hoofd warme melk met caramel. Ik voel net niet ter plekke inslaap. En toen moest ik met wind tegen een heel stuk terug fietsen.
Slaat echt nergens op. Doet me gelijk denken aan het klassieke “What Susie says of Sally says more of Susie than of Sally.”
@BiloxiParish gatverdamme. Hadden ze nog wel een ander broekje in je maat, of nu gelijk geen bikini?
Ik zag gisteren dat er weer een stuk(je) tand ergens is afgeknapt. Mweh begin mij echt wel zorgen te maken… Hoezo gaat dit de laatste tijd zo snel? Ik kauw niet eens met die kant op dit moment.
Ergens denk ik dat het al een tijdje zo is maar ik zag en voelde het gisteren pas en mijn visite, toen ik liet zien, zei ook dat er overduidelijk een stuk af is. Fuckzoooooi. Aangezien ik al 2 gewone kiezen mis ben ik echt zo para nu als er iets is met mijn gebit.
Ik had een paar dagen geleden wat oude boeken in zo’n ruilkastje op straat achtergelaten. Toen ik er net even langsliep zag ik dat ze bijna allemaal weg waren, terwijl veel andere boeken er nog stonden. Nu voel ik een soort misplaatste trots, alsof dit een wedstrijd is en het betekent dat ik een goeie smaak heb…
Gisteren werd onze terugvlucht van morgen geannuleerd ivm de storm en we hebben meteen een andere geboekt maar misschien word die ook wel geannuleerd
Wat raar dat er zomaar stukken afbreken?! Gebeurd dat de laatste tijd opeens? Ik zou daar ook echt para van worden
Ga je het binnenkort laten checken bij de tandarts?