Ja sowieso
Is er misschien iemand wie ervaring heeft met SAP (dat ERP systeem) en wie nogal handig is in de service/equipment modules?
Nee ik ken wel SAP de aardwortel
Ik wilde een afscheidscadeautje voor collega’s kopen maar ik weet gewoon niet wat?! Toch maar iets lekkers dan of iets leuks voor in de pauzeruimte (maar wat dan)? Ik heb echt geen inspiratie
Aah, oké jammer!
Ik moet bijvoorbeeld een overzicht genereren van welke klanten welk equipment hebben. Klinkt heel makkelijk alleen er is,voor zover wij zien, nergens een overzicht uit te trekken. Alleen alle info per klant. Zegt dit jou iets?
Voelt wel als een nerd post.
Edit: @ je andere post: gewoon tegenover iemand gaan zitten die een beetje decolleté wel aankan! (geen oma of preutse ouder oid). Leuk dat je moeite gedaan hebt voor het etentje! Veel plezier alvast.
Mijn go to afscheidcadeau is een goed gevulde theedoos met (zelfgemaakte) koekjes. Mensen hebben het vaak over een te weinig gevarieerd thee aanbod
Jongens: teken de petitie even. Max Verstappen wil door beschermde duinen rijden.
https://www.petities.com/geen_formule_1-teams_door_strandreservaat?s=67143682
Ik ga straks rendang maken van jackfruit, maar heb net die jackfruit uit het blik gehaald en ziet er echt smerig uit. Heb gelijk geen trek meer
Ik haaaat het huishouden. En ik woon echt op een postzegel dus ik moet niet zeuren.
Moet me zo van mezelf even 1,5 uur kwaad maken en dan is het goed. Ben benieuwd
Je zit in Londen toch? Hoe is het?
Als alternatief kun je misschien met de trein terug?
Aah mijn nieuwe “werkplek” is zo chill he. Er zijn echt allemaal soorten mensen daar en dus ook een ICT clubje en nu gaan ze maandag gratis mijn laptop helemaal schoonmaken van binnen voor mij. Normaal kost dat geld maar omdat ik daar ook dingen schoonmaak binnen het bedrijf doen ze het gratis. Zo chill, nu hopen dat mijn laptop daarna geen enge geluidjes meer maakt haha.
Sowieso echt het kutste idee ooit om die F1 in Zandvoort te laten plaatsvinden. Bij de eerste zonnestralen staat het tot Haarlem al vast, dit gaat zooo veel gezeik opleveren.
En nu ook nog dit, mensen zijn gek.
Maar nu weet je niet waarom er een spoiler staat haha dus weet je ook niet of het iets is wat je eventueel zou willen vermijden
Ik vind dit zo’n achterlijk idee. Meteen getekend
Ja maar dan moet je er wel ff bij vermelden waar je spoiler globaal over gaat, anders weet toch niemand of ze het einde van de titanic verklapt krijgen als ze klikken of iets over spinnen ofzo.
Hahhaa. Zo wordt het wel lekker meta.
Ik vlieg ook morgen (met overstap en niet te annuleren hotel) dus ik duim met je mee!
Nee we hebben geen autorisatie daarvoor (Duitse moederbedrijf beheert ons SAP systeem). Wat kan ik daar allemaal gaan vinden? Dan kan ik autorisatie aanvragen als mijn manager er de toegevoegde waarde van in ziet.
Ja klopt in Londen! En het is heel leuk (had er geen zin in) maar de trein is geen optie voor ons. Denk dat we dat allebei niet aankunnen
Ik kan zo onredelijk kwaad worden op mijn vriend die langs ALLE zenders moet zappen. Het slaat nergens op maar ik vind het super irritant. Klik op menu en bekijk de programma’s voordat je ergens naar toe schakelt