ik weet niet eens hoe ik moet reageren…
@Totoro, gatverdamme wat een rotzakken. Hoop dat je het van je af kunt zetten
@sunmoonstars @pesto @Lentex, dankjulliewel voor de lieve reacties. Ik voel me gelukkig alweer wat beter! Vannacht hopelijk lekker slapen en dan morgen weer een nieuwe dag. Zit nu wel lekker te genieten op mijn bank dus komt hopelijk wel goed
Helemaal gestoord
Wow wat naar! Hoop zo dat karma bestaat.
Gvrdmm wordt hier zo boos van. Goed dat je bent weggelopen maar wat een walgelijke mensen.
Nee die zit in een minimalistisch hutje van 20m2 met z’n vrouw en kids op Bali
Jeeeeemig zeg. Probeer er alsjeblieft niet te lang over na te denken want die gasten verdienen een trap onder hun ***
Ik heb een liedje wat voor mij mijn breakup symboliseert en ik heb hem ingezongen en nu blijf ik hem luisteren en vind ik het eigenlijk ook wel weer mooi, dat ik het hiermee een stukje kan verwerken.
Ik ben vanavond uiteten geweest @ een sushi bar en toen nam ik als “toetje” wat komkommer. Ik dacht: lekker verfrissend.
Mijn hemel, mijn tong staat 5 glazen drinken verder nog in de hens. Het was megazuur en er zat allemaal rode peper aan?
Wat een eikels!
Probeer het je alsjeblieft niet aan te trekken
Wow ongelooflijk naar, hou alsjeblieft in gedachten dat dit alles over hen zegt en niks over jou! Hoop dat je het een beetje van je af kan zetten.
Eikels
Het is ook niet menselijk om zo met iemand om te gaan, zo denigrerend. Hoop dat de laatste 1,5 uur niet te lang aanvoelen, kan me voorstellen dat je nu niet op je gemak daar zit.
Wat een ongelofelijke piemels, dat ze maar heel veel jeuk mogen krijgen
Ik wil een paar mooie minimalistische kettingen die ik altijd kan dragen, maar ik zie door de (online) bomen het bos niet meer! Toch maar eens gewoon in de winkels gaan kijken dan…
Hé wauw, heel erg bedankt! Ik ga het morgen middag direct ff proberen. Hopelijk hebben/krijgen we indd autorisatie!
Dikke fuckzooi. Blijf bij een vriendin slapen, want pubquiz gedaan en behoorlijk gedronken. Had de hele avond last van ik denk hooikoorts? Nu heb ik echt al 4 uur zo’n hoge adem dat ik niet kan liggen/slapen of echt ademhalen Ventolin helpt ook niet en heb geen allergiepillen bij, gofferdomme!!! Krijg er gewoon longpijn van
Heb veel te veel gedronken gisteravond en moet zo werken. God sta me bij
Joe! Onderweg naar huisvan een fantastisch feestje. Nog 1,5u te gaan in deze taxi dus het is licht als we thuiskomen Ben ik effe blij dat we sinds deze week gordijnen hebben op de slaapkamer.