Wat je even kwijt wil #33

Ik denk dat het juist een topkans voor Zandvoort is om enorm veel fondsen aan te boren om de infrastructuur te verbeteren. 1x per jaar racen, de rest van het jaar genot van verdubbeld spoor, betere busverbindingen en betere doorstroming op de weg.

Nee dat was het enige broekje helaas :cry: . Dus ga nu maar internet afstruinen.

Ah wat fijn dat het zo leuk is!!

Ik begrijp alleen je laatste zin niet. Waarom zouden jullie de trein niet aankunnen??

1 like

Ik ben soms zo’n oma. Ik lees een boek op de bank op zaterdagmiddag, heb nieuwe thee waar ik helemaal blij mee ben, ga straks heerlijk soep maken en geniet echt van de achtergrondgeluiden van schaatsen op TV :upside_down_face:. Tot zover mijn wilde twintiger jaren

22 likes

Ik heb vandaag echt de chillste verjaardag ooit, had nooit verwacht dat ik zo mijn verjaardag zou vieren maar ik ben er echt blij mee. Ben gaan lunchen en ga zo sushi bestellen om dit in pyjama op te eten! :partying_face:

15 likes

Ik ga uit eten vanavond maar geen idee waar en ik krijg daar stress van

1 like

Dat snap ik helemaal, wil je graag het menu alvast bekijken?

Ja! Maar ook gewoon… is het sushi, pannekoeken, avg, chinees, ik weet echt niks…

2 likes

Mijn overburen hebben zo’n tv met gekleurd licht aan de zij/achterkant en ik vind het ZO lelijk kan er niet over uit

2 likes

@Rockabye maar jullie zappen dus allemaal. Dat vind ik juist zo irritant. Ik open altijd de tvgids en kijk dan wat er op tv is dat ik wil zien. Ik snap niet waarom je iedere zender langs moet.

5 likes

Jullie kijken nog allemaal tv in 2020…

26 likes

Pfff zoveel kleding teruggestuurd. Kan niet wachten tot het geld weer op mijn rekening staat

1 like

Ja echt zo sfeerloos!

Omdat iets soms stom lijkt als je het leest, terwijl het leuk kan zijn als je het aanzet
:heart: zappen

1 like

Omdat het afschuwelijk is om 5 uur in de trein te zitten

4 likes

Ik wil eigenlijk uit vanavond maar de enige reden waarom ik twijfel is dat ik dan hoogstwaarschijnlijk morgen een kater heb en daardoor geen trek heb in alle lekkere dingen die ik vandaag in huis gehaald heb
Dus daarom ga ik maar niet :upside_down_face: werkt wel dit

5 likes

Gisteren en vandaag weekend, en dan vanaf morgen 5 dagen werken. En dan volgende week zondag ook nog een dagje… en daarna een paar dagen vrij! Maar doordat ik dus morgen extra werk kan ik nu helemaal niet genieten van mn weekend, haha, voelt zo kort. Maargoed vond dit kennelijk een goed idee. :grin:

Of je eet nu alle lekkere dingen op :woman_shrugging:t4:

1 like

Haha ja dat zou ook kunnen maar het is nogal veel, dan raak ik in een foodcoma en kan ik alsnog niet uit…
Of ik gooi de planning van m’n weekmenu omšŸ™ƒ(ben al redenen/manieren aan t zoeken om wel te gaan haha)

1 like

Misschien een gekke vraag, maar had dat niet gewassen kunnen worden?