Wat je even kwijt wil #33

Ja vast wel, maar ik denk niet dat zoiets snel wordt gedaan in een winkel? Ik weet wel dat winkelpersoneel bij veel winkels kleding van daar draagt en dat het vervolgens gewassen of gestoomd wordt en het terug in de rekken wordt gehangen, maar denk niet dat dit bij lingeriezaken snel wordt gedaan?
En nja ik ga niks kopen wat vies is om het vervolgens te wassen. Ik snap dat het iets natuurlijks is maar ik vind het alsnog vies dat iemand dit zo doet en het vervolgens zo weer terughangt. Het was ook niet een beetje maar echt een hele grote klodder. Dat hele plasticje en de stof ervoor zat vol.

Ik heb vandaag vloeren en gordijnen uitgezocht :blush:
Over een week of 4/5/6 verhuizen :innocent:

5 likes

Heb je het ook in een snelkookpan gemaakt? Wil dit ook proberen, maar die heb ik niet.

Voor de mensen die nog een nachtje (of meer) naar de sterrenkubus willen, momenteel een aanbieding via Groupon :star_struck:. Net twee nachtjes geboekt voor iets meer dan €100 (icm WELKOM1 kortingscode).

https://www.groupon.nl/deals/ga-bk-sterrenkubus-erfgoed-bossem-1-1

1 like

Mijn vriend is de enige die mijn reservesleutel gebruikt en is bovendien iemand die altijd alles kwijt geraakt. Toch doet hij nu alsof ik die sleutel ergens gelegd moet hebben. Zucht.

Daarom zet ik op dat soort momenten altijd een noise canceling koptelefoon op. Kunnen ze roepen wat ze willen, hoor het toch niet :v:t3:

Ik heb sriracha op m’n humus komkommer crackers gedaan en m’n mond staat in de fik.

Ik denk soms dat ik beter tegen pittig kan en word dan op dit soort momenten weer keihard teruggefloten.

3 likes

En wat is het geworden?

Oefening baart kunst zeggen ze toch :grimacing:

1 like

5 likes

Ik ben vandaag verhuisd naar mijn nieuwe huisje. Zo blij ermee!

Mijn ex kwam nog langs om aantal spullen op te halen. Nog even gekletst en toen vertelde hij dat hij aan het daten was. Nou ja prima, ik ben zelf nog niet aan het daten maar wel wat gepland staan.
Maar toen vertelde hij wie het was: een oud-collega van hem over wie hij pakweg 3 jaar geleden (tijdens onze relatie dus) zo vaak sprak dat ik een keer voor de grap vroeg of hij soms een beetje verliefd op haar was. Die hem een keer ā€˜s nachts huilend opbelde omdat ze ruzie had met haar toenmalige vriend en mijn ex haar ging zoeken midden in de nacht. Dat is echt het enige moment geweest in onze hele relatie dat ik me afvroeg of er meer aan de hand was tussen hen. Dat heb ik hem natuurlijk destijds ook gevraagd maar dat was niet zo. Dat geloof ik ook wel. Maar dan toch nu aan het daten, het doet me meer dan ik dacht :cry: En nu moet ik de hele tijd terugdenken aan dat moment.

Terwijl de eerste avond in mijn appartement leuk zou moeten zijn en ik er echt naar uitkeek :pleading_face:

Edit: ik denk ook wel bij mezelf ā€˜succes ermee’ :joy: maar dat het me toch nog zo sterk aangrijpt is toch wel beetje jammer

11 likes

Ik wil heel graag een beetje gezonder gaan eten, ik snoep best wel veel en veel snacken in de avond. Maar ik heb een eetstoornis verleden en merk dat het gewoon een beetje een ā€˜gevaarlijk’ terrein is (Mijn eetstoornis is ook op die manier begonnen destijds, alleen wilde ik toen afvallen en dat is nu niet aan de orde, mijn gewicht is prima maar ik wil me wat gezonder voelen). Ben daardoor bang dat ik weer ergens ga doorslaan terwijl ik ook wel weet dat ik anders in het leven sta en wel een stuk sterker ben. Maar toch wel lastig merk ik.

Ik was laatst op een site waar je zelf cookie dough kon samenstellen en bestellen maar als ik nu op google zoek kan ik het niet meer vinden. Was via instagram ook dat ik daar kwam. Hebben jullie een idee?

Hmm lastig is dat he? Wat ik zelf doe is dan eerst iets gezonds pakken zoals een appel en als ik daarna merk dat mijn lichaam meer wilt, dan pak ik iets lekkers. Maar als je echt bang bent dat je weer terugschiet dan kan je het beter niet doen.

1 like

Ah heel logisch dat je je daar rot over voelt! Hopelijk kun je het toch een beetje van je af zetten en genieten van je eigen appartement!

1 like

Begrijpelijk dat je je daar rot door voelt.
Ik hoop dat het je lukt om het een beetje van je af te zetten en toch kunt genieten van je eigen huis.
Het is niet niks waar je door heen bent gegaan en gaat, dus als alles dab samen komt is het logisch dat heftig binnen komt.

Fijne nacht in je huisje :heart:

1 like

Nee deze was het niet en ook niet happy dough helaas

Nee maar de site lijkt wel heel erg op deze site! Dit zijn koeken

Late reactie, maar ik heb niet het idee dat dit echt wenselijk is? Zandvoort barst in de zomer uit haar voegen, er is helemaal geen plek voor de hoeveelheid extra mensen die met een verdubbeld spoor zouden kunnen komen.

1 like

Yessss ASOT!

1 like