Wow ongelooflijk naar, hou alsjeblieft in gedachten dat dit alles over hen zegt en niks over jou! Hoop dat je het een beetje van je af kan zetten.
Eikels
Het is ook niet menselijk om zo met iemand om te gaan, zo denigrerend. Hoop dat de laatste 1,5 uur niet te lang aanvoelen, kan me voorstellen dat je nu niet op je gemak daar zit.
Wat een ongelofelijke piemels, dat ze maar heel veel jeuk mogen krijgen
Ik wil een paar mooie minimalistische kettingen die ik altijd kan dragen, maar ik zie door de (online) bomen het bos niet meer! Toch maar eens gewoon in de winkels gaan kijken dan…
Hé wauw, heel erg bedankt! Ik ga het morgen middag direct ff proberen. Hopelijk hebben/krijgen we indd autorisatie!
Dikke fuckzooi. Blijf bij een vriendin slapen, want pubquiz gedaan en behoorlijk gedronken. Had de hele avond last van ik denk hooikoorts? Nu heb ik echt al 4 uur zo’n hoge adem dat ik niet kan liggen/slapen of echt ademhalen Ventolin helpt ook niet en heb geen allergiepillen bij, gofferdomme!!! Krijg er gewoon longpijn van
Heb veel te veel gedronken gisteravond en moet zo werken. God sta me bij
Joe! Onderweg naar huisvan een fantastisch feestje. Nog 1,5u te gaan in deze taxi dus het is licht als we thuiskomen Ben ik effe blij dat we sinds deze week gordijnen hebben op de slaapkamer.
In bed liggen en naar de storm luisteren mmmm
Heb je hier een recept van? Wil dat ook eens gaan proberen!
Ik heb zo een massage geboekt. Maar in plaats van dat ik er zin in heb maak ik me enorm druk. Het is best een luxe zaak en ik wil me niet opmaken maar voel me dan wel een enorme slons en onverzorgd (lelijke huid). Mijn haar in een knot laat me ook onzeker voelen (zo weinig haar). Ik heb stomme voeten die ik het liefst in sokken laat maar dat is niet gebruikelijk. En dan hoop ik nog dat ik mezelf goed heb gewassen. Of ja dat heb ik
natuurlijk gedaan, maar hoop niet als ik daar aankom dat ik bang ben dat ze me ruiken.
Echt tering, lekker ontspannen dit maar niet heus :’)
Ja heb ik!
Echt walgelijk. Erg dat je dat mee moest maken
Ik heb zo’n erge kater. En ik zou eigenlijk naar de ikea gaan maar denk niet dat ik het aan kan
Mijn moeder wil heel graag naar de huishoudbeurs en nu heb ik toegezegd om mee te gaan. Gelukkig betaald zij m’n kaartje
Wat een kut weer. Kan me niet herinneren dat het vorig jaar ook zo lang slecht weer was.
Ongeveer één keer in het jaar (misschien zelfs wel minder) heb ik zo’n zin in wit brood met boter en hagelslag. Dus ben net door dit schijtweer naar de supermarkt gelopen en zit op de bank op te drogen met m’n broodjes.
@Airy-fairy Ik lees nu je bericht over die mededeling van je ex. Ik vind dat je je super goed houdt na die breakup, en vind het van hem eigenlijk best apart dat 'ie mededeelt met wie hij gaat daten als dit voor jou een ding is geweest in het verleden. Ik snap heel goed dat dat dan steekt, ook al heb je vrede met de situatie.
Hopelijk geniet je lekker van je nieuwe huis!