Wat je even kwijt wil #33

Ik heb de meest ‘special snowflake’ aankoop gedaan. Ik heb een andere yogamat gekocht, omdat ik misselijk werd van mijn andere (5€ bij de Action). Er zit een patroon op wat echt op mijn zenuwen werkt.

6 likes

Ik heb net gekookt met veel knoflook en wil nu het raam open zetten maar ja DENNIS

7 likes

Dennis is maar een watje ten opzichte van ciara

En een natje

4 likes

Ik vond ciara meer een natterd. En d3nnis een blazerd hahaha.

3 likes

Dennis is op de top van zijn kunnen maar een 7. Ciara haalde de 10 nog hier!
Slappe zak
:joy:

4 likes

Ik vind het echt te debiel voor worden dat die stormen opeens namen hebben.

4 likes

Ik merk hier nog niet zoveel van storm? Het is al de hele dag droog, zonnetje scheen zelfs even en de wind lijkt ook wel mee te vallen.

Sorry alvast aan de pizzabezorger

1 like

Zooo storm Dennis is lekker bezig in de UK, moet je onze flooding warnings voor Wales zien :open_mouth: Hebben de mensen in Aberystwyth even mazzel! :’)

3 likes

Kan iemand mij even gerust stellen? Ik ben echt als de dood voor dat Corona virus op t moment. Straks komt het hier en wordt iedereen ziek …
bah ik vind dit zwaar kut

De helft van Nederland heeft toch al griep en verkoudheid

1 like

Nvm het komt met bakken uit de lucht nu :joy:

Als je besmet raakt heb je koorts en luchtwegproblemen (hoesten) (bron: rivm.nl), dus het is niet heel “heftig”, behalve als je in een risicogroep zit
Er gaan jaarlijks ook duizenden mensen dood aan griep en longontsteking, maar dat overleven de meesten gelukkig wel gewoon

Ik heb een hele fijne dag gehad, maar nu op de bank met mijn lieve kat op schoot is toch wel het allerfijnst :slight_smile:

3 likes

Ik lig op de bank na een dag schilderen, schuren en klussen. Als ik daar woon wil ik nooit meer verhuizen😅 haha dramaqueen ben ik joh.
Ellendigste is nu dat mijn vader het plafond vandaag al 2 keer heeft geschilderd en het nog niet egaal is :sob:

Nog 5 dagen werken en dan een weekje vakantie en hopelijk zo veel mogelijk doen :v:t2:

6 likes

Goals!

1 like

Ok nu ben ik boos. M’n vriend is nog steeds bij z’n ouders en stuurt net een foto, ze hebben 300 kilo sushi op tafel staan. Mijn avondeten was een pakje noodles.

1 like

Ben ik eindelijk nat geworden door Dennis storm vind ik het helemaal niet fijn. Sommige dingen zijn toch leuker in je fantasie.

36 likes

Mijn bank zal begin april bezorgd worden. Ik kan nu al niet meer wachten, is het al eind maart? :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik heb wel eens een babyshower afgeslagen en gewoon gezegd dat ik liever persoonlijk een keertje alleen langs kom. Vonden sommige vrouwen ook prima.

Dit klonk echt als de hel op aarde.