Yes! Bij mij ook. Zit nu op de overstap luchthaven!
Vegan junkfoodbar in de pijp
niet heel fancy dus maar normaal ga ik naar die in oost en daar mag je wel gewoon binnen op een tafel wachten
Kan je het geluidje dat je mac maakt als ie oplaadt ook uitzetten? Mijn oplader is een beetje stuk ofzo waardoor hij soms oplaadt en soms weer even niet, maar nu durf ik mijn mac niet meer op te laden als ik in de bieb zit ofzo vanwege dat geluidje
Haha ja hetzelfde daar meegemaakt. Vond ze in de pijp niet bepaald vriendelijk.
Ik vind sowieso in veel tenten in Amsterdam de bediening om te JANKEN. Je wordt zo vaak genegeerd. Ben altijd verbaasd als ik in een tent zit met goede service.
Ik ook hoor. Vind het ook echt niet prettig.
Onverwacht ongesteld geworden en super veel last van buikpijn. Wtf baarmoeder.
Er zit een zwembad in ons complex en daar zit een sauna bij en er was net gewoon een opgieting! Super lekker, maar het was met muziek(o.a. halleluja) en hij deed het op het ritme van de muziek. Echt heel leuk!
Ik had vrijdag ineens zin om oude nummers van Eminem te luisteren en nu heb ik inmiddels het hele weekend al zijn hits opstaan :’)
Daar dacht ik ook nog aan, maar ik denk ergens ook dat hij er niet helemaal bij stilstond ofzo? Zo meer sociaal onhandig dan me expres beledigen.
Of misschien wilde hij me wel uit de tent lokken want ik reageerde ook nogal droog op hem.
Kijkt iemand ook NL 2 nu over de Libische kustwacht? Menn je weet dat dit gebeurt, maar vind t wel heftig om te zien dat mensen zo met elkaar omgaan.
Sorry ff random hoor, maar jouw titel komt toch van dat liedje culiquitaca?
Ik moet gaan slapen maar ik wil niet slapen want dat betekent dat het weekend voorbij is en dat ik weer moet gaan werken
Ik weet niet hoe het liedje heet maar @Karl_Lagerfeld tagt me in filmpjes waar dieren op dat liedje dansen en vervolgens heb ik de rest van de week dat stukje in mn hoofd.
Hahaha het kwam ook echt aan een spies, ik dacht eerst dat het kipfilet was. Het was best lekker, maar niet dessertwaardig!!!
Aan de like van @Karl_Lagerfeld te zien klopt het haha! Heerlijk! Heb ik Spanje gewoond en elke keer als ik jouw titel zag had ik dat liedje in m’n hoofd maar had de link nog niet helemaal gelegd haha. Love it
Jaaa het is dat liedje! Ik luister het wel eens als ik niet genoeg heb aan de dierenfilmpjes
Herkenbaar klote is dat altijd he.
Tbh zijn er genoeg mensen die dit net zo goed doen hoor. Maar goed, dat maakt het natuurlijk niet minder kut.
Vanochtend om half 9 thuis gekomen van een feestje en wilde echt vroeg gaan slapen… maar toen besloten we The Stranger te kijken en nu is het ineens bijna 12u. Krijg ik spijt vannnnnn!
Het weekend is echt voorbij