Wat je even kwijt wil #33

Kun jij goed bedden opmaken?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet
  • Doe ik niet aan

0 stemmers

Ik haat het zo erg. Ik zweet me ook altijd de pleures als ik mijn bed opmaak. En het wordt NOOIT strak. Ik heb al triljoen tips gehad en video’s gekeken, ik kan het volgens mij gewoon echt niet goed.
Toen ik in the USA woonde had ik gewoon een dekbed met overtrek wat je er niet af hoefde te halen, je gooide gewoon het hele dekbed altijd in de was. Zoveel fijner. Kan weinig bedenken wat ik erger vind om te doen dan het overtrek om het dekbed trekken.
100% dat ik hiervoor een schoonmaker zou nemen

2 likes

Via de app kan je rechts bovenin op je naam klikken, dan instellingen en dan kan je kijk geschiedenis en/of zoekgeschiedenis wissen.

Edit: hetzelfde via de browser ook als je geen account hebt.

1 like

Ik kan het goed omdat ik dat als kind voor m’n veel oudere, veeleisende broer moest doen want je kunt toch niet verwachten dat een JONGEN een BED opmaakt. O nee toch.

1 like

Ik heb er een tentamen in moeten doen voor m’n opleiding. Kan het nu wel strak enzo maa reëler niet m’n favoriete bezigheid

Ons vliegtuig is echt klein met van die propellers buiten de motor. Hoop dat we niet neerstorten in dit lelijke paarse ding op de landingsbaan. Mocht ik het niet overleven mogen jullie mn gymshark collectie verdelen. En @Lula krijgt mn enige lululemon legging

33 likes

Ik wil kroepoek halen voor m’n eten vanavond, maar het is hier de hele dag nog niet gestopt met regenen en ik heb zo weinig zin om naar buiten te gaan.

:heart::heart::heart:

Mag ik de katten of de hond van je ouders. Ik weet dat tie van je ouders is maar toch he… Als ik dan misbruik kan maken van de situatie.

1 like

Hahaha ja die kleine dingen zijn echt lelijk. Sterkte straks!

M’n vriend is met onze jonge bulldog (lees etterbak) naar z’n schoonouders dus m’n oudere hond en ik hebben het rijk alleen en hebben 2 uur in de storm gewandeld, nu liggen we uitgebreid op de bank. Wat een lekkere dag!

3 likes

Oh shit ik bedenk me net dat ik nog een pakket moet wegbrengen, een vriendin moet helpen een busje uitladen vanavond en ook nog met iemand heb afgesproken voor een drankje. M’n dutje is cancelled.

2 likes

Oh god, ik ben door YouTube opeens van plan om mijn MacBook te gaan upgraden. Dit kan alleen maar misgaan :sweat_smile:

Is je vriend naar jouw ouders zonder dat jij mee gaat?
Grappig!

Oh nee zijn ouders! Zie, ik deed bijna een dutje haha.

2 likes

Vlucht is doorgegaan. En bij jou @bee?

Eej bijna weer tijd voor belastingaangifte. :grin:

2 likes

Ik heb gezonde appel crumble in de oven staan, en de kamer ruikt nu zo heerlijk naar kaneel en kokos :heart_eyes:
Verder vanochtend gesport, wasjes gedraaid,afgewassen en te horen gekregen dat ik de komende week alle dagen in dezelfde groep in ga vallen dus ik weet precies hoe mijn week eruit gaat zien :+1: Fijne zondag zo!

3 likes

Hoe zit dat eigenlijk bij jou? Want jij werkte eerst toch niet? Krijg je dan wel wat terug?

Ik heb een nieuwe droger, maaegeen was om de droger te testen echt jammer.

Ben bijna in staat om schone was te gaan wassen om die dan te kunnen gebruiken voor de droger. :eyes:

3 likes

Ik heb wel wat voor je! Hahah

2 likes