Wat je even kwijt wil #33

Shit dit is zooooo lekker (heb het al eens gemaakt naar aanleiding van een tip hier) en ik heb daar nu enorm veel zin in, maar ik eet al iets anders :pensive:

1 like

Vandaag voor het eerst gaan indoor-klimmen ondanks mijn hoogtevrees. Toen ik me naar beneden moest laten gaan heb ik even een kleine paniekaanval gehad maar daarna ging het top.

Kleine overwinning voor mezelf :slight_smile:

26 likes

Aaah ik zit in de trein naar de Alpen Express en ik ben helemaal hyper en gefokt. Geef wijn.

9 likes

Ja ik heb hem zelf ook al te lang niet gemaakt :frowning: Iets om naar uit te kijken voor morgen?

Belde net de sushi toko waar ik twee uur geleden een bestelling plaatste. Vanwege drukte duurde het zo lang maar het zou nu worden klaargemaakt en ze zouden er echt binnen 5 minuten zijn met daarbij driemaal excuses?

Zeg dan gewoon dat je me vergeten bent. Ook prima, als ik mijn sushi maar krijg. :joy:

Tingelingeling :musical_note::notes:

5 likes

Ik heb gisteren ook nog even lekker een breakdown hierover gehad inclusief hysterisch huilen :sweat_smile: deze ochtend was alles weer goed maar op een of andere manier is het s nachts in bed toch erger en voelt heel het leven zinloos :joy:

Ik kijk de serie Marcella en een van de acteurs is echt een kopie van Thierry Baudet enā€¦

Spoiler seizoen 1

Hij blijkt ook de seriemoordenaar te zijn!
Heerlijk passend

7 likes

Ik heb al de hele dag niks aan school gedaan, echt een goede student ik

Mijn man had net voor Valentijnsdag allemaal lekkere hapjes gekocht als avondeten.
Salade, carpaccio, stokbrood, kaasjes, wijntje.

Ben helemaal happy nu :heart:

17 likes

@Chuckie trein had vertraging dus heb vast een wijntje gedronken op het perron met mā€™n pa, moest aan je denken haha

4 likes

Ik ga dus in een best wel zomerse jurk op nieuwe schoenen dansenā€¦ morgen ben ik ziek en heb ik geen voeten meer.

De sportschoolinstructeur beledigde me een paar keer en volgens mij had hij het niet eens door.
Ik trok gewoon hele tijd mijn normale hoofd, nog voor het sporten en erg aan het begin. Toen vroeg hij of het wel ging dus ik ja, waarom?, ā€œja je kijkt zo moeilijkā€. Toen zei ik van ā€œzit je nou mijn normale gezicht een beetje te beledigen?ā€ maar ging hij niet echt op in ā€œja je trok een apart gezichtā€. Ok thanks.
Later was ik enorm rood/paars en ging hij naast me zitten en zei ā€œik wacht net zo lang tot je de kleur van je shirt hebtā€. Die was blauw. :roll_eyes: En hij sprak mijn naam bewust verkeerd uit.
Nou vorig jaar vond ik het een leuke gast, nu vond ik het maar een aparte les.

1 like

Dit staat nu op mijn insta.

12 likes

Is dit een carnaval grap? Of een apreski grapā€¦ ik snap m niet.

2 likes

Carnaval

1 like

Ik kreeg totaaaal onverwacht een valentijnskaartje in de bus van mijn date, echt zo lief! Ik vraag me elke keer weer af wat zoā€™n leuke, degelijke jongen toch moet met zoā€™n draak als ik :stuck_out_tongue: natuurlijk had ik er ook totaal niet aan gedacht om iets naar hem te sturenā€¦ maar we zien elkaar maandag weer dus misschien neem ik dan even iets leuks mee

4 likes

Ik zag hier alleen maar bloemen in de kleuren van oeteldonk

Ik heb dus nog steeds lichte rij-angst maar heb vandaag weer een uur heen en een uur terug gereden met file, driebaanswegen, onbekende wegen en een irritante collega naast me, maar alles is zo goed gegaan. Echt fijn.

33 likes

Ik had n.a.v. een vriend die een deeltijd HBO opleiding wil gaan volgen ook wat info opgezocht op internet. Daarbij stond 24u per week studiebelasting, 2 avonden school en 1 dag stage.

Maar als je dat bij elkaar optelt kom je ook op 38u. Dat kon ik me bijna niet voorstellen? Zullen die 24u niet inclusief die 2 avonden school en dag stage zijn? Lijkt me wel logischer. Hij gaat het volgende week ff navragen.

Misschien kun je die school e-mailen/bellen? Er zijn binnenkort ook weer open avonden.