Noooo ben op t station en ik dacht ik mis iets. Heb gewoon mn tas met drinken en mn dansschoenen thuis laten liggen. Het waait te hard om terug te fietsen en op tijd te zijn. Dus nu komt mn moeder ze brengen hsha
Vroeger was ik obsessed met dennis storm ( ik fotosoepte mezelf in fotos met hem)
Maar nu kan hij de tering krijgen. Kut wind.
Ik ga ff in je dm sliden bereid je voor.
( ze staan ook allemaal dood leuk op mn fb bedenk ik me nu en daar zit ik de laatste tijd allemaal dansers op toe te voegen… weg sexy imago)
Oh hehe ja goeie vraag wel. Ik werk nog steeds niet hoor… Althans het is officieel geen werk het is een traject wat ik doe. Maar uhm ja beetje persoonlijk maar boeiend (mensen om mij heen weten het allemaal ook wel inmiddels) ik heb ooit teveel uitkering gehad toen ik naar school ging dus dat betaal ik allemaal terug, een flink bedrag want boete is gelijk aan bedrag wat je moet terugbetalen, dus ik krijg het verschil van netto en bruto terug van de belastingdienst ieder jaar want ik betaal mijn uitkering bruto terug.
Ahhh ja zo! Ik ben benieuwd wat ik terugkrijg! Weet jij het altijd al wel?
Nee maar het is ieder jaar minder omdat ik bedrag wat ik per maand betaal telkens lager heb laten zetten haha. Ik woonde eerst heel cheap dus toen betaalde ik best veel af en kreeg ik ook een behoorlijk bedrag terug maar denk dat het dit jaar een keertje 100 euro is ofzo. Maar einde is ook inzicht dus dat is wel fijn!
Dankjewel nog voor je berichtje, lief! Ik voel me gelukkig alweer stukken beter. Ik denk zelf dat hij het zo specifiek heeft gezegd omdat hij niet wilt dat ik het van iemand anders hoor. Ik kom zijn vrienden ook nog wel vaker tegen bijvoorbeeld. En ik had het idee dat het ook al vrij serieus was tussen hun twee, althans zo klonk het. Dus opzicht netjes bedoelt, maar alsnog niet leuk.
Ik heb trouwens wel meteen gezegd toen hij het verteld van: ‘o zij ja? Dat is wel erg toevallig aangezien jullie het zo goed konden vinden toen.’ Dus ik denk dat het wel duidelijk was hoe ik erover dacht maar hij zei dus wel dat ze het toen ook al goed konden vinden inderdaad, en dat ze nu weer in contact waren gekomen met elkaar. Nou ja, dat kan iedereen in principe gebeuren natuurlijk. Genoeg mensen ontmoeten elkaar via het werk (zonder dat het meteen een relatie wordt) of vinden daar nieuwe vrienden.
Het steekt alsnog een beetje maar geen zin meer om me er druk over te maken
@Sax, dubbelpost maar ik heb ook nog even in mijn dagboek teruggelezen waarom onze relatie echt never nooit ging werken. Destijds heb ik dat helemaal opgeschreven.
En dat hielp ook haha
Dus een tip die hopelijk niemand nodig heeft
“Nee sorry, ik kom niet, het is niet mijn ding maar ik wens jullie veel plezier toe.”
Ik herken dit, gisteren nieuwe droger gekregen maar nog niet kunnen testen. Zo jammer
Ik heb de meest ‘special snowflake’ aankoop gedaan. Ik heb een andere yogamat gekocht, omdat ik misselijk werd van mijn andere (5€ bij de Action). Er zit een patroon op wat echt op mijn zenuwen werkt.
Ik heb net gekookt met veel knoflook en wil nu het raam open zetten maar ja DENNIS
Dennis is maar een watje ten opzichte van ciara
En een natje
Ik vond ciara meer een natterd. En d3nnis een blazerd hahaha.
Dennis is op de top van zijn kunnen maar een 7. Ciara haalde de 10 nog hier!
Slappe zak
Ik vind het echt te debiel voor worden dat die stormen opeens namen hebben.
Ik merk hier nog niet zoveel van storm? Het is al de hele dag droog, zonnetje scheen zelfs even en de wind lijkt ook wel mee te vallen.
Sorry alvast aan de pizzabezorger
Zooo storm Dennis is lekker bezig in de UK, moet je onze flooding warnings voor Wales zien Hebben de mensen in Aberystwyth even mazzel! :’)
Kan iemand mij even gerust stellen? Ik ben echt als de dood voor dat Corona virus op t moment. Straks komt het hier en wordt iedereen ziek …
bah ik vind dit zwaar kut