Wat je even kwijt wil #33

De helft van Nederland heeft toch al griep en verkoudheid

1 like

Nvm het komt met bakken uit de lucht nu :joy:

Als je besmet raakt heb je koorts en luchtwegproblemen (hoesten) (bron: rivm.nl), dus het is niet heel “heftig”, behalve als je in een risicogroep zit
Er gaan jaarlijks ook duizenden mensen dood aan griep en longontsteking, maar dat overleven de meesten gelukkig wel gewoon

Ik heb een hele fijne dag gehad, maar nu op de bank met mijn lieve kat op schoot is toch wel het allerfijnst :slight_smile:

3 likes

Ik lig op de bank na een dag schilderen, schuren en klussen. Als ik daar woon wil ik nooit meer verhuizen😅 haha dramaqueen ben ik joh.
Ellendigste is nu dat mijn vader het plafond vandaag al 2 keer heeft geschilderd en het nog niet egaal is :sob:

Nog 5 dagen werken en dan een weekje vakantie en hopelijk zo veel mogelijk doen :v:t2:

6 likes

Goals!

1 like

Ok nu ben ik boos. M’n vriend is nog steeds bij z’n ouders en stuurt net een foto, ze hebben 300 kilo sushi op tafel staan. Mijn avondeten was een pakje noodles.

1 like

Ben ik eindelijk nat geworden door Dennis storm vind ik het helemaal niet fijn. Sommige dingen zijn toch leuker in je fantasie.

36 likes

Mijn bank zal begin april bezorgd worden. Ik kan nu al niet meer wachten, is het al eind maart? :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik heb wel eens een babyshower afgeslagen en gewoon gezegd dat ik liever persoonlijk een keertje alleen langs kom. Vonden sommige vrouwen ook prima.

Dit klonk echt als de hel op aarde.

Omg noooo

Ik wil dit weekend eigenlijk een weekend weg want ik heb het niet op carnaval, maar ik durf niks te boeken want dat is zo definitief :joy: zul je zien dat ik gewoon in Tilburg blijf uit keuzestress

Ik wilde met een vriendin ergens eten, we moesten ongeveer een kwartier op een tafel wachten maar we mochten alleen buiten wachten (in Storm Dennis) “anders kan ik niet werken hoor” :joy: oke doei vriend we gaan wel ergens anders ons geld uitgeven

3 likes

LOL, ik zie Chris Zegers net voorbij komen op tv en vind het grappig dat hij eigenlijk Dirk heet.

8 likes

Hahahahaha wtf echt.

Ik weet niet hoe erg je in het centrum woont maar als je dat vermijdt dan hoef je er maar weinig van te merken hoor! Ik was bijna verbaasd over de hoeveelheid normaal geklede mensen in de AH XL etc.

In deze super drukke chaotische week voor ik op vakantie ga heeft de storm zojuist m’n dak gesloopt, wat een kuttiming en verspilling van m’n geld en tijd

Ik heb echt een mental breakdown gehad in de auto door al die kut regen en een vrachtwagen van de zeeman waardoor ik 0 zicht had.

Even janken en weer doorgaan

8 likes

Ik woon in TS, dat zegt je vast wel wat? Ik wil gewoon lekker chillen en drankjes doen in het weekend maar dat is in Til wel vrij lastig