Wat je even kwijt wil #33

Betekent dit dat ik geen Lululemon legging erf?

1 like

Heb het overleefd maar zal het noteren voor de volgende keer. M’n ouders willen de katten sowieso niet, dus dat zal geen probleem worden. De hond word misschien wat lastiger… maar je kunt het proberen

1 like

Nee volgende keer beter!

2 likes

Hahaha ik vind het wel fijner dat je nog leeft !

1 like

Dit heb ik ook altijd! Nu met mijn vakantie. Dan heb ik allemaal plannen, ook al uitgezocht qua data en kosten, maar met boeken wordt het zo definitief… En ik vraag me af of ik dat definitieve dan ā€œengā€ vind oid? Want ik wil wel op vakantie maar knopen doorhakken aaaah
Heb je wel al iets concreets op het oog waar je heen wilt? Ik zou het sowieso doen maar heb ook 0,0 met carnaval

1 like

Ja echt herkenbaar. Ik ben ook al twee jaar niet op vakantie geweest omdat ik gewoon niet kan kiezen. Nee eerst wilde ik met sprs me mee op treinreis maar dat is 400 euro, toen wilde ik naar Parijs maar de thalys is ook stervensduur en nu zit ik gewoon leuke airbnbs te bekijken in Nederland en die sterrenkubus en tiny houses maar ik durf gewoon niet

1 like

Ik ben zwanger van onze eerste en ik ben bang dat ik word gediscrimineerd als het gaat om contractverlenging, waardoor ik moeilijk kan genieten omdat ik er vooral op gericht ben het niet te laten merken. En dat terwijl ik fantastische leidinggevenden heb. :flushed:

1 like

Jaa daar heb je al wel iets meer last van dronken mensen op straat, drankjes doen en chillen in de stad is wel onmogelijk met carnaval haha

Mijn beste vriendin appt me net: uh heb jij sinds vrijdag nog eens in je brievenbus gekeken… uhm bijna…

Heeft ze vrijdag speciaal voor mij chocolade laten bezorgen :heart_eyes: omg. Waaaar heb ik dit aan te danken? :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

26 likes

Het ergste dat er kan gebeuren is dat het toch niet zo leuk was, en dat je volgende keer iets anders moet zoeken. Het beste dat er kan gebeuren is dat het precies is zoals je hoopte! Ga ervoor, en dan ben je in ieder geval trots om een beslissing te hebben gemaakt :purple_heart:

Het is ook echt totaal geen dirk om te zien. Heeft hij wel zelfinzicht :wink:

1 like

Yes! Bij mij ook. Zit nu op de overstap luchthaven! :tada:

1 like

Vegan junkfoodbar in de pijp

niet heel fancy dus maar normaal ga ik naar die in oost en daar mag je wel gewoon binnen op een tafel wachten :joy:

Kan je het geluidje dat je mac maakt als ie oplaadt ook uitzetten? Mijn oplader is een beetje stuk ofzo waardoor hij soms oplaadt en soms weer even niet, maar nu durf ik mijn mac niet meer op te laden als ik in de bieb zit ofzo vanwege dat geluidje :sweat_smile:

Haha ja hetzelfde daar meegemaakt. Vond ze in de pijp niet bepaald vriendelijk.

Ik vind sowieso in veel tenten in Amsterdam de bediening om te JANKEN. Je wordt zo vaak genegeerd. Ben altijd verbaasd als ik in een tent zit met goede service.

1 like

Ik ook hoor. Vind het ook echt niet prettig. :sweat:

Onverwacht ongesteld geworden en super veel last van buikpijn. Wtf baarmoeder.

Er zit een zwembad in ons complex en daar zit een sauna bij en er was net gewoon een opgieting! Super lekker, maar het was met muziek(o.a. halleluja) en hij deed het op het ritme van de muziek. Echt heel leuk!

1 like

Ik had vrijdag ineens zin om oude nummers van Eminem te luisteren en nu heb ik inmiddels het hele weekend al zijn hits opstaan :’)

1 like

Daar dacht ik ook nog aan, maar ik denk ergens ook dat hij er niet helemaal bij stilstond ofzo? Zo meer sociaal onhandig dan me expres beledigen.
Of misschien wilde hij me wel uit de tent lokken want ik reageerde ook nogal droog op hem.