Wat je even kwijt wil #33

Ahhw Patty is echt bae.

Dit gaat mijn toekomstige man later sws doen.

Ohhhh leuk

Ik las een keer op het forum dat selfcare niet zozeer met chocola op de bank serie kijken is, maar eerder beslissingen maken en acties ondernemen die je op de iets langere termijn gelukkiger maken. Sindsdien zit dat altijd in mijn hoofd als ik me even niet goed voel. Dat lukt lang niet altijd, maar vandaag heb ik gezond gegeten en slaap ik onder schoon beddengoed, in een slaapkamer waar vrijwel alle was is opgevouwen en opgeruimd en de afwas is gedaan

72 likes

Nee, dat denk ik niet. Het erge is dus dat ik het vanacht weer had :sweat_smile::+1: ik weet wel wat ik ga doen als ik terug ben :sweat_drops:

Ahhh, dat klinkt ook heel naar. :sweat_smile:

:sob:

Echt he… iemand van mijn leeftijd noemde me vandaag ook al mevrouw​:sob::sob: (Oké misschien was ik stiekem wel tien jaar ouder).

Wat een feest :partying_face: Ik had tijdens mijn vorige ongesteldheid een setje wasbaar maandverband en inlegkruisjes besteld en nu word ik net ongesteld en ik dacht echt YES kan ik het eindelijk gebruiken hahaha

5 likes

Ahh ben benieuwd hoe je het vindt! Ik vond het super fijn maar ben toch terug overgestapt, het zit wel heel fijn!

1 like

Ik had ooit iets van Ali (maar zag een keer wat over giftige dingen via Ali en nu durfde ik dat niet meer te gebruiken haha) besteld gewoon voor ‘s nachts icm cup. Is zelden echt nodig maar slaapt gewoon lekkerder als ik weet dat er sowieso niets misgaat. En inlegkruisjes heb ik nog nooit wasbaar geprobeerd, ben heel benieuwd. Alles voelt zo lekker zacht! Ik vind het helemaal leuk haha

1 like

Snap ik! Ik heb een half jaar geleden natuurlijke sponsjes besteld ter vervanging van tampons en ik ben erna spontaan niet meer ongesteld geworden :rage: ik heb de prikpil dus dat komt wel vaker voor, maar hallo, zo kan ik toch niet testen!

2 likes

Dat is ook een van de redenen dat ik er mee ben gestopt. Maar je hebt hele fijne zakjes met een gladde binnenkant die je kan uitwassen en er zitten sowieso drukknoopjes aan de verbandjes waarmee je ze dicht kan vouwen!

1 like

Shit ik zag dat de valess kaasschnitzels in de bonus waren en met de kaasschnitzel forumtrend in mijn achterhoofd heb ik die even ingeslagen om te proberen. Helaas kom ik er net via de zoekfunctie achter dat de trend om de ah kaasschnitzel gaat, niet die van valess (die werd ergens zelfs omschreven als goor) nu baal ik van m’n aankoop :cry:

Die van Valess is niet super maar ook niet goor hoor, kun je met een gerust hart eten

Voor mijn gevoel zijn die elke week in de bonus trouwens haha

1 like

Die van valess heeft ook nog een soort laagje nepvlees, die andere is echt enkel kaas. Maar valess is ook lekker!! @Stateofmind

2 likes

Die van vales vind ik eigenlijk het lekkerste!

1 like

We gaan in mei op huwelijksreis, yeahh eindelijk!

38 likes

Oh lawdy wat ben ik MOE.

1 like

Ik zie net dat ik vanochtend een belangrijk telefoontje krijg. Gelukkig zag ik deze mail niet al gisteravond, want mijn zenuwen zijn direct door het dak gegaan.

Meh ik heb vandaag eigenlijk 10 uur werken op de planning staan (uitzonderlijk lang, want collega op vakantie) maar uiteraard ben ik vandaag hondsberoerd :face_with_thermometer:.
Maar ik wil er (nog) niet aan toe geven om iedereen af te zeggen… dus ik heb nu tot 14:00 iedereen afgezegd, en dan hopen dat ik van 14:00 tot 22:00 wél kan werken :woman_shrugging:t4:. Waardeloos.

1 like

Ik loop nu drie maanden stage en ik merk dat ik gewoon niet echt op mijn plek zit. Nu ben ik weer een beetje rond aan het kijken voor vacatures voor hierna (ik moet officieel nog tot half mei), maar ik kom niet veel leuke of geschikte dingen tegen en ik ben bang dat ik dan weer weinig plezier beleef in mijn werk. Het voelt alsof ik in een gekke onbestendige tussenfase zit waar ik niet heel gelukkig van word maar waar ik wel doorheen moet

Ik ben chronisch ziek en vrijwel altijd thuis, denk dat ik daar dus geen briljante tips of ervaringen over zal kunnen delen. Maar ik vind dat niet heel vies eigenlijk, als je dat dan in zo’n zakje doet ofzo. Maar overdag zou ik alleen inlegkruisjes gebruiken omdat ik dus een cup gebruik.