Wat je even kwijt wil #33

Ik heb mijn scriptie gehaald!!! IK BEN ZO BLIJ want twee maanden geleden had ik er echt geen zin meer in en was ik er helemaal klaar mee.

Nu wil ik een cadeau geven aan mijn begeleider (dat ze met mij moest dealen haha en) omdat ze binnenkort een kindje verwacht - iemand ideeën?

91 likes

Ik heb zo’n lieve collega. Komt hij naar beneden met drie bakjes, een met komkommer, een met wortels en een met blauwe bessen. Zet hij het bakje bessen bij mij en zegt: groente is voor de rest, deze is voor jou. Niet delen hoor!

Jammer genoeg zijn bessen carbs dus kan er maar een paar eten.

6 likes

Ik ben zeker niet vies van dierenprintjes zoals panter en zebra’s. Maar deze vind ik niet zo mooi. Cheap op de verkeerde manier. :upside_down_face:

2 likes

Geen ideeën voor een cadeau, maar ik zou ermee wachten tot je cijfer binnen is, anders mag zoiets niet worden aangenomen.

1 like

Bedankt! Had ik niet over nagedacht, misschien kan ik beter wachten tot het kindje er is.

Mehh ik moet vanuit huis werken, maar ik heb per ongeluk mijn systeem op Duits gezet en ik krijg het niet meer terug veranderd in Engels. :tired_face: Dus nu maar wachten op de helpdesk… Daar gaat mijn ochtend.

Ik liep gister naar huis met een prei, een stronk selderij en een tak spruitjes in m’n tas en wilde bijna een foto maken voor het forum!

Edit: 's avonds had ik geen zin meer om te koken dus heb ik pizza besteld, sorry not sorry.

30 likes

De groenteboer hier vindt het geestig om ze zo in te kopen, ik trap er helemaal in.

11 likes

Goed van je dat je in elk geval de afspraken van vanochtend hebt afgezegd! Maar als je je vanmiddag nog steeds zo beroerd voelt: ziek is ziek, en als het niet gaat, gaat het niet. Beterschap, en wees maar heel lief voor jezelf!

1 like

Je hebt me geïnfluenced, volgende week ben ik ook in Lissabon te vinden. :v:t5:

Dit zijn nou van die berichten waarvan ik me een paar dagen later ineens kan afvragen hoe dat is afgelopen. DO LET US KNOW

Ik kreeg net slecht nieuws en doordat ik boos ben moet ik dan huilen, dat kan ik dan ook niet inhouden en ik vind dat zó kut. Het is nu 1,5 uur later en nu ben ik gewoon boos op mezelf dat ik moest huilen, maar daardoor moet ik opnieuw huilen en het houdt maar niet op. Echt kut ook want heb gister mijn wimpers gelift en door dat gejank verpest ik het en kan ik het weer opnieuw doen en je eigen wimpers liften is echt niet zo makkelijk als bij iemand anders. :rage:

5 likes

Ik ga zo naar de Kaufland in Duitsland voor boodschappen!

7 likes

Proficiaaaaat!!!

Als cadeautje: Ik heb nu al twee keer zo’n ‘milestone’-deken cadeau gedaan en beide mama’s in spe waren heel blij hiermee. Echt leuk ook om ze zo te zien veranderen aan de hand van foto’s. Zoiets als dit dus : https://www.degeleflamingo.com/products/ginger-ray-milestone-blanket-mijlpaal-deken?gclid=CjwKCAjw29vsBRAuEiwA9s-0Bz2Hpilba3afNTW5mL45gCNiXSFL89j2wrDg4_RPfdANhLNJ_EwZaBoCH94QAvD_BwE&variant=20734034378822

2 likes

Ik was er heilig van overtuigd dat hier ‘wasbeer maandverband’ stond en kon mij al totaal niet voorstellen hoe dat er uit moest zien en waarom je daar zo blij mee was hahaha.

2 likes

Liggen jullie met meer collega’s te knuffelen op de bank? Mag ik dan bij jullie komen werken?

Edit: Bij mijn huidige werk blijf ik echt op 3 meter afstand van al mijn collega’s maar als het bij jullie zo geaccepteerd is, nou bring it on haha

9 likes

Hahah maar dat ligt aan de collega’s toch, niet het werk

1 like

Missie trench coat mislukt. Alles lijkt wel voor lange vrouwen met kleine borsten gemaakt te zijn. Moet maar een nieuwe jas kopen als de zomerjassen in de winkels liggen.

Ik heb gisteren 2 biertjes gedronken maar voel mij al de hele ochtend moe, lusteloos en gewoon mehh. Wat dat betreft kan ik voortaan net zo goed meer drinken want mijn productiviteit is nu ook kut.

In Gent zijn er zoveel leuke veggietentjes! Lekker gec, komkommertijd, tasty world, etc etc

1 like