Wat je even kwijt wil #33

Kijkt iemand ook NL 2 nu over de Libische kustwacht? Menn je weet dat dit gebeurt, maar vind t wel heftig om te zien dat mensen zo met elkaar omgaan.

Sorry ff random hoor, maar jouw titel komt toch van dat liedje culiquitaca?

1 like

Ik moet gaan slapen maar ik wil niet slapen want dat betekent dat het weekend voorbij is en dat ik weer moet gaan werken :disappointed_relieved:

Ik weet niet hoe het liedje heet maar @Karl_Lagerfeld tagt me in filmpjes waar dieren op dat liedje dansen en vervolgens heb ik de rest van de week dat stukje in mn hoofd.

Hahaha het kwam ook echt aan een spies, ik dacht eerst dat het kipfilet was. Het was best lekker, maar niet dessertwaardig!!!

Aan de like van @Karl_Lagerfeld te zien klopt het haha! Heerlijk! Heb ik Spanje gewoond en elke keer als ik jouw titel zag had ik dat liedje in m’n hoofd maar had de link nog niet helemaal gelegd haha. Love it :heart:

1 like

Jaaa het is dat liedje! Ik luister het wel eens als ik niet genoeg heb aan de dierenfilmpjes :joy:

2 likes

Herkenbaar :frowning: klote is dat altijd he.

Tbh zijn er genoeg mensen die dit net zo goed doen hoor. Maar goed, dat maakt het natuurlijk niet minder kut.

3 likes

Vanochtend om half 9 thuis gekomen van een feestje en wilde echt vroeg gaan slapen… maar toen besloten we The Stranger te kijken en nu is het ineens bijna 12u. Krijg ik spijt vannnnnn!

1 like

Het weekend is echt voorbij :frowning:

Ik kan niet slapen en mijn wekker gaat over 7 uur boeee. En ik heb hongerrr okƩ ga nog even thee drinken en eten. :woman_shrugging:

Wacht eens even wanneer begint dat carnaval gebeuren…

1 like

Er waren vorig griepseizoen alleen in Nederland naar schatting 400.000 gevallen van griep, daarvan zijn er zo’n 2500 overleden aan de griep. Er zijn nu wereldwijd nog geen 100.000 mensen besmet met Corona, en 1600 mensen overleden. Wereldwijd zitten we dus nog ruim onder wat een mild griepseizoen alleen al in nederland aanricht.

22 likes

Donderdag

Waarom ben ik al wakker??

1 like

Gadver ik voel me echt belabberd. Gisteren al hele dag ziek gewerkt en zometeen weer. :sneezing_face: Hoop echt dat ik ietsje eerder naar huis mag…

Er waren dit weekend heel veel plaatsen die al prinsenreceptie hadden, kinder optocht of bonte avond voor de kinderen.

1 like

Wil echt slaaaaaaapen.

Ik ook! Maar zit alleen dus niemand die mn verhalen aan kan horen.

1 like