De voorpret begint voor mij ook altijd al op het vliegveld; lekker rondlopen, koffietje drinken en genieten van even helemaal niks moeten. Veel plezier!
Vanochtend kreeg ik een mailtje met een link naar een jouwweb website en ik kon me niet bedwingen dus ik opende die link. Is het echt een superraar verhaal over mensen van k3?? Ik vraag me echt af wie me dit heeft gestuurd en waarom
Nou hier gaat het om een blog van iemand waarvan zn vriend vermist is en in zijn huis vond hij verklaringen waarop staat dat de vermiste jongen alles nalaat aan hanne en kristel ofzo
Echt vaag
Mijn vriend is een week op werkweek met school en ik heb het rijk alleen. Lig de hele week op de bank, heb vies goor heerlijk eten gekocht en Netflix de hele dag. Heerlijk dat ik ook een weekje vakantie heb ondanks het gemis.
Poes ligt Snachts ook bij me en dat mag absoluut niet van mân vriend, maarja die is er nu toch niet. Lekker rebels
Nee, verstuurd via een gmail account. Ik dacht eerst ook dat het spam was.
Mega late reactie maar aanpakken is ook mijn lievelingsboek!!
Ik heb al een hele tijd kobo plus en ik vind het echt het geld zo dubbel en dwars waard.
Ik lees veel kinderboeken en chicklits en lees door mân ereader bijna iedere week wel een boek uit, normaal las ik ook alleen in de zomervakantie
Nee klopt, maar ik heb altijd een beetje het idee dat mensen tegenwoordig denken van: oh daar heb je er weer zo eentje die niks kan eten . Maargoed misschien denk ik wel te negatief, omdat ik dit soort situaties sowieso al niet echt top vind.
Jij kunt er toch ook niets aan doen dat je allergisch bent, is voor beide partijen vervelend maar voor jou het meeste natuurlijk. Misschien kun je het voor je eigen gevoel iets beter maken en een lijstje meesturen met dingen die je wel mag? Dan denken zij wss wow super handig dat ze dit meestuurt, wat een fijn persoon!
Oh god ik ken een Ellen en die is best wel lomp. Ben even een overlevings pakket halen hoor brb.
Vandaag heeft iemand mijn laptop dus helemaal schoongemaakt maar omg⊠Ik schaamde me echt een beetje voor de hoeveelheid shag enz wat eruit kwam.
En kattenharen enz haha. Arme laptop haha maar gelukkig is hij weer schoon en maakt die geen herrie meer.
Zelf met een oplossing komen is idd wel een goede! Restaurant is al gereserveerd en zag op de website dat je allergieën door moest geven. Dus denk dat ik op mijn eerste werkdag even ernaar vraag. En dat ik eventueel zelf wel het restaurant even kan bellen om te overleggen of ik er wel kan eten. En als het allemaal te lastig is dat ik alleen meega naar de activiteit vooraf en het eten even laat zitten.
Haha sorry, ik moet er zo hard om lachen dat jij je best doet en je vriend uit nieuwsgierigheid en wordt gelijk besties haha.
Dit had me ook zo kunnen gebeuren met mijn ex, die ging een keer mee naar een festival met mijn vrienden en ik was bang dat hij zich misschien niet zou vermaken of te veel aan mij zou hangen. Eindstand: ik was constant mijn rottige vrienden kwijt en liep als een kip zonder kop te zoeken, hij werd gelijk matties met een of andere dude die random van het pad was en een vriend van mijn zusje en heeft daar de hele tijd mee opgetrokken, EN IK MOCHT NIET MEE want ze waren met de boys en ze gaan nog steeds wel eens bier drinken.
ik liep niet met een zak geroosterde kikkererwten bij 't station
vliegt er opeens een meeuw aan die ze jat
Jullie gingen in hetzelfde gezelschap naar een festival maar hij wilde op het festival niet met jou zijn? Maar goed dat het een ex is als ik dit zo lees, wat een rare actie
Oh ik ben al vanaf 05.00 uur wakker en nu wil ik slapen.
Vond mijn haar al raar ruiken, kom ik er net achter dat ik het een week niet heb gewassen :â) Met sporten en alles ertussen.
Mijn keuken ziet er weer helemaal schoon uit maar gelukkig weet mijn visite niet wat er nog onder de afdekplaat ligt van het fornuis haha.
(Maak ik ook wel regelmatig schoon hoor maar had vandaag geen zin maar je kan wel denk ik een halve bord macaroni eraf halen)
Wel knap, heb na twee dagen niet wassen al coupe frituurpan.
Ik was op werk vandaag met wat collegaâs een beetje aan het grappen, gewoon onschuldig. En toen vroeg ik of een mannelijke collega (qua positie onder mij) iets voor mij wilde doen, wat ik wel vaker vraag want ik moet hem aansturen. En, nog steeds in de grapjes sfeer vroeg hij of het een leuk klusje was. En ik zei iets van âHaha leuk is een groot woordâ en ik liep naar hem toe en toen zei hij âhopelijk is het leuk anders mag je weer gewoon daarheenâ en toen wees hij duidelijk naar de hoek waar ik zat. En het was nog zoân grapjes sfeer en het ging zo snel, ik besefte niet eens wat hij zei en lachte er maar overheen. Maar nu denk ik er aan terug en voel ik me zo rot wat een kut opmerking, zo denigrerend. Ugh voel me echt rot erdoor