Wat je even kwijt wil #33

Ik heb deze week een dag met allemaal activiteiten waarop ik dacht van hoe de fuck ga ik mijn werkuren maken, geen tijd voor :’) Ik dacht dat verlof aanvragen lastig zou zijn, op zo’n korte termijn en hoeveelheid werk dat er ligt. Maar niet geschoten is altijd mis en nu heb ik een vrije middag en no stress :sunglasses::sunglasses: Super fijn.

5 likes

Er heeft een kut kraai op mijn tas gescheten en ik krijg de vlek er niet uit :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Waarom komt het dan toch zo groot in het nieuws? Want het klinkt zo inderdaad minder eng, maar het is toch veel in het nieuws.

Omdat het nieuw is en ‘we’ geen idee hebben hoe het gaat groeien en ontwikkelen. Maar inmiddels is het ook wel een mediahype geworden.

Ik heb al zoveel bedrijven gebeld en gemaild voor een stage, maar hoor vervolgens niets meer terug. Word er echt een beetje moedeloos van, vooral omdat de deadline voor het vinden van een plek al vrij snel is en er ook nog eens carnaval tussen zit. Ik heb zojuist weer contact gehad met een bedrijf en heb er wel echt een goed gevoel bij, dus ga nu heel hard duimen dat dit iets wordt :dizzy:

2 likes

Neeeee de Wandler? :sob:

Ja bah het is echt te warm voor een winterjas maar de wind maakt het te koud voor iets anders

2 likes

Ja dit is echt die vervelende tussenperiode waarin een winterjas ervoor zorgt dat je je kapot zweet, maar de wind te koud is voor een dunnere jas. Geef mij maar gewoon lekker lente en spijkerjasjes en dergelijke

3 likes

Ik leef deze dagen in mijn gevoerde spijkerjasje. Perfecte tussenjas.

1 like

Oh wat ben ik blij dat de zon zo lekker schijnt. Dat het keihard waait vergeten we maar even. Voel ik niets van in de trein. Genieten :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Hahaha ik had m’n grootmoeder een boeket gestuurd met Valentijnsdag en vanochtend stuurde ze per WhatsApp een foto van het scherm van haar iPad met daarop een foto van de bloemen. Ze (93) kan Netflix kijken, boodschappen bestellen bij Picnic, internetbankieren en bol.com leegshoppen maar een foto maken met haar telefoon is nog steeds te lastig! Ik ging stuk.

66 likes

Hahahaha ik vind dit zo schattig.

Neeee omg die niet gelukkig, dat had ik niet overleefd :hot_face: een sandqvist rugzak die ik al jaren heb maar hij is geel dus de schijt valt nogal op haha

1 like

Het mooiste is nog wel dat de thuishulp die foto heeft gemaakt van het iPadscherm, blijkbaar vonden ze dat allebei superlogisch, ipv direct met de telefoon een foto van het boeket te maken. Zo cute.

14 likes

Ik ben aan het daten en iemand vond mij te dun. Jij benut niet mijn smaak veel plezier met een ander. :wink:

1 like

het is maar goed dat ik 't moet leven van Ome DUO’s bijdrage anders had ik zo deze porseleinen pinguïn van 202 euro gekocht

17 likes

Oja. Goeie uitleg zo!

1 like

HOLY FUuuu.

Ik had nog een blikje energie wat ik nooit drink. En ik dacht ohja vgm als je dat drinkt kun je je goed focussen ofzo voor een korte periode. Dus ik drinken en ging lekker zitten om een sollicitatie te schrijven naaaaaah. Ik kan ALLES behalve focussen. Lijkt ook alsof ik scheler ben dan normaal.

2 likes

Zit nu op Schiphol te wachten op mijn vlucht naar Lissabon.Heerlijk het grauwe Amsterdam achter me laten en dat de vlucht vertraging heeft boeit me niet eens.Betere maandag kan ik me niet wensen :v:t2:

20 likes

Ik pas op mijn nichtje van 3 en we gingen even naar de winkel om iets leuks te kopen, ligt de hele winkel vol met spullen voor Pasen, dus we kochten een knutselsetje om paaseieren te decoreren met klei. Toen ik de winkel uitliep dacht ik pas huh het is nog maar februari?!?!?! Pasen duurt nog ongeveer 2 maanden :joy: Dus nu breng ik haar morgen naar huis met versierde paaseieren :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

17 likes