Bedacht me net dat het nog langer geleden is. Vorige week zaterdag. Het ziet er nu ook niet heel super uit hoor. En het zal zo tijdens sporten nog wel meer gaan meuren. Nu al excuses voor mān buur.
Ik moest net ineens hardop huilen toen Mart Smeets over Kobe Bryant vertelde. Ik was niet eens een fan van hem ofzo (mijn ex wel heel erg en ik hoorde zān naam dan ook zeker wekelijks) maar ik vind het hele gebeuren gewoon zo triest. Dit ook nog eens in het bijzijn van mān vader. Schaamde me kapot.
Hij kan het toch ook grappig bedoelt hebben?
@tuula @HvO echt super bedankt voor jullie berichtjes. Het gaat inderdaad om de intentie en niet of ik een blunder heb gemaakt.
Ik lig al in bed en het is hier fantastisch.
Ik ook! Heb net mān bed verschoond en kon wel op de bank blijven zitten maar zo lang mogelijk van een schoon bed genieten is veel beter.
Ik heb de tv herontdekt! Vooral op NPO 1, 2 en 3 zijn er echt pareltjes van programmaās zegš¤©.
Ik heb net alle stress en spanning eraf gedanst. Deze feeling vasthoudenš
Lijkt me een moeilijke beslissing, maaaar je moet weten dat het jouw leven en jouw keuzes zijn. Dus alles wat je kiest is goed, als je het maar doet, omdat jij het zo wilt.
Patty overload
Ahhw Patty is echt bae.
Dit gaat mijn toekomstige man later sws doen.
Ohhhh leuk
Ik las een keer op het forum dat selfcare niet zozeer met chocola op de bank serie kijken is, maar eerder beslissingen maken en acties ondernemen die je op de iets langere termijn gelukkiger maken. Sindsdien zit dat altijd in mijn hoofd als ik me even niet goed voel. Dat lukt lang niet altijd, maar vandaag heb ik gezond gegeten en slaap ik onder schoon beddengoed, in een slaapkamer waar vrijwel alle was is opgevouwen en opgeruimd en de afwas is gedaan
Nee, dat denk ik niet. Het erge is dus dat ik het vanacht weer had ik weet wel wat ik ga doen als ik terug ben
Ahhh, dat klinkt ook heel naar.
Echt he⦠iemand van mijn leeftijd noemde me vandaag ook al mevrouwā:sob: (OkĆ© misschien was ik stiekem wel tien jaar ouder).
Wat een feest Ik had tijdens mijn vorige ongesteldheid een setje wasbaar maandverband en inlegkruisjes besteld en nu word ik net ongesteld en ik dacht echt YES kan ik het eindelijk gebruiken hahaha
Ahh ben benieuwd hoe je het vindt! Ik vond het super fijn maar ben toch terug overgestapt, het zit wel heel fijn!
Ik had ooit iets van Ali (maar zag een keer wat over giftige dingen via Ali en nu durfde ik dat niet meer te gebruiken haha) besteld gewoon voor ās nachts icm cup. Is zelden echt nodig maar slaapt gewoon lekkerder als ik weet dat er sowieso niets misgaat. En inlegkruisjes heb ik nog nooit wasbaar geprobeerd, ben heel benieuwd. Alles voelt zo lekker zacht! Ik vind het helemaal leuk haha
Snap ik! Ik heb een half jaar geleden natuurlijke sponsjes besteld ter vervanging van tampons en ik ben erna spontaan niet meer ongesteld geworden ik heb de prikpil dus dat komt wel vaker voor, maar hallo, zo kan ik toch niet testen!