Wat je even kwijt wil #33

Dat is ook een van de redenen dat ik er mee ben gestopt. Maar je hebt hele fijne zakjes met een gladde binnenkant die je kan uitwassen en er zitten sowieso drukknoopjes aan de verbandjes waarmee je ze dicht kan vouwen!

1 like

Shit ik zag dat de valess kaasschnitzels in de bonus waren en met de kaasschnitzel forumtrend in mijn achterhoofd heb ik die even ingeslagen om te proberen. Helaas kom ik er net via de zoekfunctie achter dat de trend om de ah kaasschnitzel gaat, niet die van valess (die werd ergens zelfs omschreven als goor) nu baal ik van m’n aankoop :cry:

Die van Valess is niet super maar ook niet goor hoor, kun je met een gerust hart eten

Voor mijn gevoel zijn die elke week in de bonus trouwens haha

1 like

Die van valess heeft ook nog een soort laagje nepvlees, die andere is echt enkel kaas. Maar valess is ook lekker!! @Stateofmind

2 likes

Die van vales vind ik eigenlijk het lekkerste!

1 like

We gaan in mei op huwelijksreis, yeahh eindelijk!

38 likes

Oh lawdy wat ben ik MOE.

1 like

Ik zie net dat ik vanochtend een belangrijk telefoontje krijg. Gelukkig zag ik deze mail niet al gisteravond, want mijn zenuwen zijn direct door het dak gegaan.

Meh ik heb vandaag eigenlijk 10 uur werken op de planning staan (uitzonderlijk lang, want collega op vakantie) maar uiteraard ben ik vandaag hondsberoerd :face_with_thermometer:.
Maar ik wil er (nog) niet aan toe geven om iedereen af te zeggen… dus ik heb nu tot 14:00 iedereen afgezegd, en dan hopen dat ik van 14:00 tot 22:00 wĆ©l kan werken :woman_shrugging:t4:. Waardeloos.

1 like

Ik loop nu drie maanden stage en ik merk dat ik gewoon niet echt op mijn plek zit. Nu ben ik weer een beetje rond aan het kijken voor vacatures voor hierna (ik moet officieel nog tot half mei), maar ik kom niet veel leuke of geschikte dingen tegen en ik ben bang dat ik dan weer weinig plezier beleef in mijn werk. Het voelt alsof ik in een gekke onbestendige tussenfase zit waar ik niet heel gelukkig van word maar waar ik wel doorheen moet

Ik ben chronisch ziek en vrijwel altijd thuis, denk dat ik daar dus geen briljante tips of ervaringen over zal kunnen delen. Maar ik vind dat niet heel vies eigenlijk, als je dat dan in zo’n zakje doet ofzo. Maar overdag zou ik alleen inlegkruisjes gebruiken omdat ik dus een cup gebruik.

Ik heb mijn scriptie gehaald!!! IK BEN ZO BLIJ want twee maanden geleden had ik er echt geen zin meer in en was ik er helemaal klaar mee.

Nu wil ik een cadeau geven aan mijn begeleider (dat ze met mij moest dealen haha en) omdat ze binnenkort een kindje verwacht - iemand ideeƫn?

91 likes

Ik heb zo’n lieve collega. Komt hij naar beneden met drie bakjes, een met komkommer, een met wortels en een met blauwe bessen. Zet hij het bakje bessen bij mij en zegt: groente is voor de rest, deze is voor jou. Niet delen hoor!

Jammer genoeg zijn bessen carbs dus kan er maar een paar eten.

6 likes

Ik ben zeker niet vies van dierenprintjes zoals panter en zebra’s. Maar deze vind ik niet zo mooi. Cheap op de verkeerde manier. :upside_down_face:

2 likes

Geen ideeƫn voor een cadeau, maar ik zou ermee wachten tot je cijfer binnen is, anders mag zoiets niet worden aangenomen.

1 like

Bedankt! Had ik niet over nagedacht, misschien kan ik beter wachten tot het kindje er is.

Mehh ik moet vanuit huis werken, maar ik heb per ongeluk mijn systeem op Duits gezet en ik krijg het niet meer terug veranderd in Engels. :tired_face: Dus nu maar wachten op de helpdesk… Daar gaat mijn ochtend.

Ik liep gister naar huis met een prei, een stronk selderij en een tak spruitjes in m’n tas en wilde bijna een foto maken voor het forum!

Edit: 's avonds had ik geen zin meer om te koken dus heb ik pizza besteld, sorry not sorry.

30 likes

De groenteboer hier vindt het geestig om ze zo in te kopen, ik trap er helemaal in.

11 likes

Goed van je dat je in elk geval de afspraken van vanochtend hebt afgezegd! Maar als je je vanmiddag nog steeds zo beroerd voelt: ziek is ziek, en als het niet gaat, gaat het niet. Beterschap, en wees maar heel lief voor jezelf!

1 like