Wat je even kwijt wil #33

Ik heb dus een uniseks naam en al mijn mails beginnen met Geachte HEER, maar oke dat trek ik nog. Dus net had ik telefonisch contact met iemand en die bleef me meneer noemen.
En ik zat daar echt van ???.

15 likes

Ahhh Lissabon is zo leuk! Veel plezier!

1 like

het had zo mooi kunnen zijn als die shit echt werkt hahahah

6 likes

Ik heb straks een sollicitatiegesprek bij een potentiƫle werkgever. Ik ga ook direct een halve dag meelopen want ze kunnen geen mensen vinden met mijn diploma. Normaal gesproken ben ik niet zenuwachtig voor sollicitatiegesprekken, maar mijn huidige baan is zo kut en ik wil er zo graag weg dat dit echt heel groot en spannend voelt.

20 likes

Succes! Ik mag zo ook weer op gesprek ergens :crossed_fingers:

5 likes

Oh god ik bedenk me ineens dat het maandag is en dat ik over een uurtje naar m’n nieuwe baan moet om een scrum te leiden! Ik voel me zo kut, binnen nu en 2 dagen heb ik sowieso griep dus nu ga ik lekker in comfy outfit en pak ik een Uber om even lief voor mezelf te zijn.

1 like

Dankjewel! Jij ook super veel succes straks.

1 like

Dankjewel,lief! Ben zooo benieuwd,is de eerste keer.Qua weer zit het iniedergeval goed denk ik,slechter dan hier kan niet :joy:

Ik ga stuk. Stupid faster is idd de beste omschrijving van hoe ik me nu voel hahaha

Iedere keer dat ik voor mezelf op kom, voel ik mezelf daarna meteen slecht/gemeen/naar en ik vind dat echt zo vervelend! Ugh

5 likes

Een like want herkenbaar, probeer dit gevoel steeds sneller los te laten maar is wel lastig

Echt hoor :weary: hopen dat je een beetje van het zonnetje kunt genieten!

Tip: de Santa Justa lift brengt je naar een mooi uitzichtpunt, maar is heel toeristisch dus lange rijen en je moet er voor betalen. Tegenover de lift is er een heel klein winkeltje (ik ben de naam vergeten… ik geloof dat ze servies/sieraden verkopen oid?) met aan de linkerkant een lift die je gratis naar hetzelfde uitzichtpunt brengt.

Daarnaast is Park Bar een heel leuk terras bovenop een garage voor als je lekker in het zonnetje wil zitten.

5 likes

Ja, is heel lastig he! :expressionless:

1 like

Veel plezier! Is het daar zonnig nu/deze tijd van het jaar?

Veel vrienden van me zijn na studie naar een andere stad verhuisd dus ik heb in deze stad niet meer zoveel mensen om mee de hort op te gaan. Ik had gehoord over dat bumble bff dus ik dacht oke ik probeer dat wel een keer. Maar bijna al die chicks daarop zijn precies hetzelfde. Ze houden van wijn en yoga en how i met your mother, zijn een extraverte introvert en zijn op zoek naar een diepe connectie en hebben een passie voor brunch.

Kortom ik haat iedereen want ze hebben geen persoonlijkheid. En ondertussen was mijn vriend hier zo door geĆÆntrigeerd dat hij het ook wilde proberen en terwijl er echt maar ongeveer 3 mannen op heel die app zitten heeft hij het toch voor elkaar gekregen om besties te worden met een of andere Braziliaan. Hij ging de hele tijd foto’s maken van alles wat we aten en dronken dit weekend om aan zijn nieuwe vlam te sturen. En jezus wat zijn datingapps kut man, zelfs al is het maar voor vrienden.

41 likes

Ja, het domme aan die app is dus dat hij je alleen aan mensen van hetzelfde geslacht laat zien (of bijv queermensen), dat kun je ook niet zelf instellen. Ik vind het nogal achterhaald, maar goed. Alsof mensen van het andere geslacht geen vrienden kunnen zijn ofzo. Maar ik vind zo’n app toch maar stom eigenlijk, ben er wel weer klaar mee. Ik pak wel wat vaker de trein naar m’n andere vrienden.

Oh en vatte het helemaal niet lullig of populair op hoor!

1 like

Sollicitatie gehad en ging (naar mijn mening) heel goed! Deze functie lijkt me oprecht super leuk dus ik hoop aan het einde van de week eindelijk eens goed nieuws te krijgen ipv weer een afwijzing…

22 likes

Gerda komt ook!! Na Francis.

https://www.ad.nl/buitenland/nog-even-en-dan-komen-de-stormen-met-nederlandse-namen-te-beginnen-met-francis-en-gerda~ab487786/

6 likes

Over 15 jaar een reeks stormen: Donder, Bliksem, Vlinder, Wolf, Djivanjo en Youandi en Mees.

44 likes

Met een beetje geluk heeft het coronavirus ons dan al gepakt :heart::heart:

10 likes