Wat je even kwijt wil #33

Je hebt me geïnfluenced, volgende week ben ik ook in Lissabon te vinden. :v:t5:

Dit zijn nou van die berichten waarvan ik me een paar dagen later ineens kan afvragen hoe dat is afgelopen. DO LET US KNOW

Ik kreeg net slecht nieuws en doordat ik boos ben moet ik dan huilen, dat kan ik dan ook niet inhouden en ik vind dat zó kut. Het is nu 1,5 uur later en nu ben ik gewoon boos op mezelf dat ik moest huilen, maar daardoor moet ik opnieuw huilen en het houdt maar niet op. Echt kut ook want heb gister mijn wimpers gelift en door dat gejank verpest ik het en kan ik het weer opnieuw doen en je eigen wimpers liften is echt niet zo makkelijk als bij iemand anders. :rage:

5 likes

Ik ga zo naar de Kaufland in Duitsland voor boodschappen!

7 likes

Proficiaaaaat!!!

Als cadeautje: Ik heb nu al twee keer zo’n ‘milestone’-deken cadeau gedaan en beide mama’s in spe waren heel blij hiermee. Echt leuk ook om ze zo te zien veranderen aan de hand van foto’s. Zoiets als dit dus : https://www.degeleflamingo.com/products/ginger-ray-milestone-blanket-mijlpaal-deken?gclid=CjwKCAjw29vsBRAuEiwA9s-0Bz2Hpilba3afNTW5mL45gCNiXSFL89j2wrDg4_RPfdANhLNJ_EwZaBoCH94QAvD_BwE&variant=20734034378822

2 likes

Ik was er heilig van overtuigd dat hier ‘wasbeer maandverband’ stond en kon mij al totaal niet voorstellen hoe dat er uit moest zien en waarom je daar zo blij mee was hahaha.

2 likes

Liggen jullie met meer collega’s te knuffelen op de bank? Mag ik dan bij jullie komen werken?

Edit: Bij mijn huidige werk blijf ik echt op 3 meter afstand van al mijn collega’s maar als het bij jullie zo geaccepteerd is, nou bring it on haha

9 likes

Ik eet sinds dit jaar volledig vegetarisch. En nu ben ik deze week op vakantie (in België) en ook voor het eerst buiten de Randstad uit eten en het is gewoon onmogelijk om hier vegetarisch in een restaurant te eten en dan niet een salade geitenkaas te krijgen. Zelfs gister in Gent was het zo inspiratieloos. Ben blij dat we een keukentje hebben in onze kamer, want dit had ik echt niet verwacht eigenlijk.

1 like

Hahah maar dat ligt aan de collega’s toch, niet het werk

1 like

Missie trench coat mislukt. Alles lijkt wel voor lange vrouwen met kleine borsten gemaakt te zijn. Moet maar een nieuwe jas kopen als de zomerjassen in de winkels liggen.

Ik heb gisteren 2 biertjes gedronken maar voel mij al de hele ochtend moe, lusteloos en gewoon mehh. Wat dat betreft kan ik voortaan net zo goed meer drinken want mijn productiviteit is nu ook kut.

En @grace ah die ga ik even opslaan voor de volgende keer! Zijn nu doorgereisd naar Dinant tot en met vrijdag en hier is het echt huilen met de pet op. Dus als iemand hier nog een vegatip heeft, graag haha.

2 likes

In Gent zijn er zoveel leuke veggietentjes! Lekker gec, komkommertijd, tasty world, etc etc

1 like

Ik moet over een half uur weg voor een nieuwe sollicitatie en ik zit nog in mijn pyjama. Ook geen zin om me om te kleden stiekem :unamused:

Haha, oh verschrikkelijk :joy:. Ja zag bij Cafe Leffe nog een vega couscous en vega pasta, dus denk dat we het daar maar eens gaan proberen en de rest lekker in ons appartementje gaan koken haha. Treurnis.

Edit: haha zie dat je je berichtje ook eindigde met treurnis. Ziet er bij mij beetje sneu uit zo hahahha

2 likes

Oh, nu snap ik het beter. Hoe leuk als je dan zo’n fijne klik hebt met een collega en je avonden knuffelend doorbrengt. Zit er meer in? Niet alleen fysiek, maar misschien relationeel?

Ha je bent in Dinant ondertussen. Vrees dat vegetarisch in het zuiden hier nog niet zo ingeburgerd is :(. Hopelijk vind je toch wat lekkers!

1 like

Haha ja dankje! Hoop het ook! Heb je tips voor Gent wel even opgeslagen!

1 like

Ik heb stiekem de stekker uit de extra verwarming getrokken op kantoor. We mogen de klimaatinstellingen nooit aanpassen, maar ze zetten wel zo’n campingkachel erbij. Het voelde alsof we levend gecremeerd werden. Ja, dag!

12 likes

Ik moet echt ophouden met iets te gaan zeggen, dan bedenken dat ik het beter niet kan zeggen of toch niet kwijt wil, en dan te zeggen “oh haha ik wou iets stoms/ergs/geks zeggen”
Want dan is die ander natuurlijk meteen nieuwsgierig en ‘moet’ je het alsnog zeggen :woozy_face: