Wat je even kwijt wil #33

Jaa dat zou best kunnen. Ik probeerde Nederlandse woorden te swipen op het Engelse toetsenbord, maar is toch niet zo’n succes hahah. Terwijl typen geen probleem is.

1 like

Oh wat mega kut!!! Jullie handtas, of de tas met kleren? Echr super rot zeg :frowning:

Vandaag heb ik een dagje meegekeken met @KipTokTok op haar werk en dat was echt heel leuk. En aan het einde noemde Tom Egbers ons songfestivalmeisjes. Dus, die zit in de pocket :sunglasses:

6 likes

Memorabele afsluiter wel :face_with_monocle:

2 likes

Het ruikt hier naar tonijn en dat vind ik toch wel een beetje een dubieuze geur voor in een trein. Niemand eet een broodje tonijn ofzo.

1 like

Weet iemand iets te eten met champignons? Koop ze steeds maar kan ze ook steeds weggooien omdat ik er niks mee weet. Zonde. Wil ze niet in een random rode pastasaus doen dit keer. Weet iemand iets lekkers/beetje aparts ermee?

Een curry maken? Of champion soep maken?

1 like

In een quiche? Of in zn geheel bakken met knoflookolie

1 like

Tonijn

5 likes

Curry’s eet ik ook al geregeld en vind daarin champignons niet zo lekker, zo zompig :grimacing: Soep hmm ja te veel honger voor :stuck_out_tongue:
@Luzarl Geen oven helaas :weary: Misschien gooi ik ze wel in de airfryer, kijken of het er soort van gegrilld uitkomt :’)

1 like

Wokken met noodles/rijst. Daar pleur ik altijd al mijn kliekjes bij (brocolli, courgette, paprika, ui etc etc).

Of bakken met kipdijfilet kebab en paprika. Turks brood erbij en sausje.

Edit: in de airfryer (“frituurmandje”) samen met blokken courgette, paprika en rode ui en eventueel krieltjes. Beetje kruiden eroverheen strooien. 15min op 180gr! :ok_hand:t3:

2 likes

Wat kut zeg :confounded:
Gaan jullie nu naar huis? Of zet je de vakantie wel door?

Wat als je ze eerst grilt en dan pas op het einde erbij doet? En als ik soep maak heb ik ook een soort van broodjes tafel met stokbrood en lekkere smeerseltjes. Anders heb ik ook teveel honger.

1 like

Ik maak regelmatig een simpele risotto (ui knoflook risottorijst rode wijn bospaddestoelenbouillon) en dan bak ik er champignons in plakjes naast die ik op het einde afblus met/stoof in balsamicoazijn, evt ook nog lekker om daar wat honing en tijm aan toe te voegen, en dan over de risotto kieperen. Kan zo een half of heel bakje champignons bij!

3 likes

Jaa :pensive: Hopelijk kom ik nog een leuke tegen

1 like

Update: Ik kwam in het baktopic citroenmaanzaad cake tegen, was ik benieuwd naar. Ik ben naar VIER verschillende supermarkten geweest om maanzaad te kunnen kopen. Pfff. Ik hoop dat ie lukt, anders heb ik er echt de pest in. :joy:

Ga jouw suggesties ook snel proberen!

1 like

Fak😓

kwijl

1 like

Ik las dit eerst als dinant woesthoff van Kane :pensive:

En superrrrr makkelijk :pray:

1 like