Wat je even kwijt wil #33

:heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: Fuck wijn en Bumble, Corona en thuiszitten.

In quarantaine zitten klinkt wel chiquer dan werkloos thuiszitten.

7 likes

Alleen het plebs zit thuis op de bank. De beste zitten gewoon op een cruiseship.

3 likes

En de andere zeker Bojack Horseman. Vandaar dat ie zijn serie heeft beeindigd. Hij heeft nu wel wat beters te doen.

1 like

Nou dit kan zo in het beschamende momenten topic. Ik was er van overtuigd dat ik een sollicitatiegesprek had. Dat was het dus niet, het was alleen een kennismakingsgesprek. Ik stelde allemaal sollicitatievragen; aan het einde vraag ik of hij nog iets van mij wil weten. Zegt hij: Nee want dit is geen sollicitatiegesprek hé.

Oh en hij kon ook niks vertellen over of ik uitgenodigd wordt voor een sollicitatie gesprek.

Ik ga onder een dekentje kruipen een bijstandsuitkering aanvragen.

8 likes

Ik werk in een vakgebied waar geen officiële opleiding meer voor is. Dus hun dachten dat ze mensen konden laten zien met zo’n gesprek wat het werk inhield. Alleen ik ging er vanuit dat dit een soort van sollicitatie was en geen kennismakingsgesprek, omdat ik de juiste opleiding heb om het werk te doen. Goed er zat ook 40 jaar leeftijdsverschil tussen ons, dus volgens mij is er sprake geweest van miscommunicatie.

pijnlijk, dat wel.

1 like

Ik ga een paar dagen weg met mijn ouders deze week. Mijn moeder maakt daar gelijk gebruik van om alle dagen daarvoor ook samen te willen eten, how About no?

Ik hoop wel uitgenodigd te worden. Het is een functie met heel veel verantwoordelijkheid en je moet heel zelfstandig werken. Alleen heb ik nu twijfels of ik uberhaupt wel wordt uitgenodigd.

1 like

Haha ik voel me aangesproken door dit, ik vind ook al deze dingen leuk en ik zie mezelf ook wel zo haha. Heb ik dan geen persoonlijkheid? :rofl:

5 likes

Ik baal echt even zo erg. Ik begin in maart met een nieuwe baan, en heb de eerste week meteen een teamuitje. Nu gaan we dus eten, maar ik ben zo ongeveer allergisch voor alles wat je je kunt bedenken. En nu moet ik dat dus gaan mailen. Ik ben al niet zo super sociaal en leuk of interessant. Ben bang dat ze me nu van te voren al gelijk een zeikerd vinden. Echt ik wilde dat ik jaren eerder was geboren, niet in deze sociale, extraverte, drukke maatschappij.

2 likes

De voorpret begint voor mij ook altijd al op het vliegveld; lekker rondlopen, koffietje drinken en genieten van even helemaal niks moeten. Veel plezier!

2 likes

Vanochtend kreeg ik een mailtje met een link naar een jouwweb website en ik kon me niet bedwingen dus ik opende die link. Is het echt een superraar verhaal over mensen van k3?? Ik vraag me echt af wie me dit heeft gestuurd en waarom

Nou hier gaat het om een blog van iemand waarvan zn vriend vermist is en in zijn huis vond hij verklaringen waarop staat dat de vermiste jongen alles nalaat aan hanne en kristel ofzo

Echt vaag

Mijn vriend is een week op werkweek met school en ik heb het rijk alleen. Lig de hele week op de bank, heb vies goor heerlijk eten gekocht en Netflix de hele dag. Heerlijk dat ik ook een weekje vakantie heb ondanks het gemis.

Poes ligt Snachts ook bij me en dat mag absoluut niet van m’n vriend, maarja die is er nu toch niet. Lekker rebels

9 likes

Nee, verstuurd via een gmail account. Ik dacht eerst ook dat het spam was.

Mega late reactie maar aanpakken is ook mijn lievelingsboek!!
Ik heb al een hele tijd kobo plus en ik vind het echt het geld zo dubbel en dwars waard.
Ik lees veel kinderboeken en chicklits en lees door m’n ereader bijna iedere week wel een boek uit, normaal las ik ook alleen in de zomervakantie

2 likes

Nee klopt, maar ik heb altijd een beetje het idee dat mensen tegenwoordig denken van: oh daar heb je er weer zo eentje die niks kan eten :roll_eyes:. Maargoed misschien denk ik wel te negatief, omdat ik dit soort situaties sowieso al niet echt top vind.

Jij kunt er toch ook niets aan doen dat je allergisch bent, is voor beide partijen vervelend maar voor jou het meeste natuurlijk. Misschien kun je het voor je eigen gevoel iets beter maken en een lijstje meesturen met dingen die je wel mag? Dan denken zij wss wow super handig dat ze dit meestuurt, wat een fijn persoon!

1 like

Oh god ik ken een Ellen en die is best wel lomp. Ben even een overlevings pakket halen hoor brb.

3 likes

Vandaag heeft iemand mijn laptop dus helemaal schoongemaakt maar omg… Ik schaamde me echt een beetje voor de hoeveelheid shag enz wat eruit kwam. :sweat_smile: :see_no_evil: En kattenharen enz haha. Arme laptop haha maar gelukkig is hij weer schoon en maakt die geen herrie meer.

1 like