Wat je even kwijt wil #33

Ik ben echt als een malle sollicitatiebrieven eruit aan het knallen.

:muscle: :muscle: :muscle: :muscle: :muscle:

22 likes

Ik zoek een website met allemaal speciale toeristische tips erop maar ik kan de website niet terugvinden. Heeft iemand een idee wat ik bedoel? Die website is een soort schatkist met allemaal unieke tips erop.

https://www.atlasobscura.com/ ?

1 like

Jaaaaaa dankje! Ik heb zo veel gegoogeld maar het was gewoon niet te vinden.

1 like

En toen was er een tas met laptop gestolen uit de trein. Zitten nu in het politiestation in Brussel. Goede vakantie dit :sob:.

1 like

Ik hoor graag wat je ervan vond!

Ik loop door Den Bosch te slenteren en ben nu net in de Hema gaan zitten met een latte met uitzicht op het plein, naast de verwarming. Mijn dag kan niet met stuk! Mis alleen de zon op mijn gezicht…

2 likes

Ik verveel me echt kaput op werk. En kan niet even wat anders gaan doen want dan kan ik de fucking telefoon niet meer opnemen. Die bijna niet gaat en ik wil m niet eens opnemen want alleen domme mensen bellen.

Jemig vervelend. Ik zou t ff afwachten. Vind het ook niet helemaal eerlijk om zo’n bericht te sturen en dan je telefoon uit te zetten… misschien kun je er vanavond langs als je nog steeds niks gehoord hebt.

1 like

Ai vervelend zeg, hoe heeft dat nou kunnen gebeuren?

@Afstandsbediening20 Ik zou helemaal de zenuwen krijgen daarvan, hopelijk is ze in orde (zal vast wel, maar toch) en zie je haar vanavond toch nog even. Al is het maar om haar te laten weten dat je er voor haar bent en daarna weer te gaan als ze dat liever wil.

Ik had net ook wat. Komen er 2 vrouwen binnen om te vertellen dat er 2 kakkerlakken liggen te seksen in de etalage :+1:

34 likes

Lieffff :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik was muziek aan het luisteren tijdens het schoonmaken in de kantine maar toen ging iemand de vaatwasser uitpakken daar dus ik vroeg of hij het vervelend vond dat ik muziek aan had gezet… Zegt die nee hoor ik vind dat je wel goed kan zingen.

:heart: Wat lief.

3 likes

Nu kwam hij meloen brengen. Afgezien van de suikers vind ik meloen echt het aller aller allervieste dat er bestaat :flushed: dus heb het stiekem aan iemand anders gegeven.

1 like

Ik heb opeens zin om iets te bakken, maar nog totaal geen idee wat. :thinking:

Edit: En ook in disaronno sour, dus ook maar even citroenen halen straks haha

3 likes

Jammer is dat dan hè, dat je dan eerst 30 verschillende items moet passen en ze elke keer teleurstellend zijn. Zo’n domper

1 like

Omg er staat een serie over au pairs op NPO, brb daar gaat m’n middag.

2 likes

Tas uit het bagagerek boven ons gejat in een moment dat we beiden even in ons mobiel keken. Zooo klote, net aangifte gedaan en gaan zo maar eens bedenken of we de vakantie voortzetten.

1 like

Echt dat swipen wat Androidgebruikers ook hebben? Hoe heb je dat aangezet? (Google kon me niet helpen)

Oh leuk! Ik kan alleen niet swipen en mijn telefoon is up to date. en heb een xs. Raaaar ik wil ook swipen!

1 like

Ik heb honger maar helaas ben ik nog lang niet thuis