Wat je even kwijt wil #33

Ik pas op twee katten en eentje is echt een opa, de andere juist best nog jong.

Maar ze vechten vaak over de rangorde en dan vecht ik stiekem mee aan de kant van opakat, gewoon even die andere kat paar keer pookje geven, laten schrikken. Doe m uiteraard geen pijn, maar hij is erna zo lekker respectvol naar opakat en dat doet me goed.

17 likes

Kan niet wachten tot het en warmer is en het langer licht blijft.

3 likes

Kaarsjes aan, op de bank liggen onder 3 dekens met mijn knuffelbeer en mijn konijn die bij mijn voeten ligt te slapen. <3

1 like

Ja, had ik inderdaad ook helemaal gemist (heb z/k op negeer, wsl daardoor). Gefeliciteerd @anon50122296 !

2 likes

Oh ik ben zo pissig, hoe meer het bezinkt hoe bozer ik word.

Ik stelde me vandaag voor aan een nieuwe arts, ze kijkt naar een andere medewerker en zegt tegen mij: goh jullie lijken wel op elkaar, allebei wat stevig.

Echt serieus waar haal je het lef vandaan? Ik ga me nog even bedenken wat ik hier verder mee ga doen, want dit kan niet, toch? Of stel ik me aan om haar bijv. Nog hierover aan te spreken?

4 likes

Huh?!?!? Wat een kutopmerking en vooral onnodig? Ik vind je niet aanstellen als je er wat van zegt, juist stoer, als dat je wat rust geeft.

2 likes

Heel raar

2 likes

Hihi, ja 2 weken terug :yum:

5 likes

Zucht, ik moet nog koken maar heb wel mijn blikje kikkererwten al geopend en afgespoeld en alweer voor 9/10 opgegeten. Ik snack echt raar haha. Dan maar eten zonder kikkererwten :raising_hand_woman:

Nee je stelt je niet aan, echt niet oké.

1 like

Ik heb vandaag maar vast een ijskoffie gedronken.

1 like

Daar heb ik gelukkig geen last van.
Maar is het de dynamiek van het bedrijf waar je je tot aangetrokken voelt?
Wat verwachtte je van dr financiële wereld?

@evenveel @GroenTakje @Luzarl

Dank jullie…ik ga dit morgen oppakken. Want ik kan dit niet loslaten.

1 like

Ik kijk booty exercise video’s maar ik heb het idee dat de booty op de thumbnail van vrijwel alle video’s wel wat gemanipuleerd is tov de booty in de video (die nog steeds helemaal prima is). Vind ik stom.

1 like

Ik mag jou wel. :heart:

Eigenlijk moet ik mij er niets van aantrekken hoor wat de rest vind
Maar inderdaad de dynamiek. Hoe iedereen zich inzet voor het bedrijf. De operatie zelf. Hoe het bedrijf zichzelf opgesteld heeft, hoe ze de klant en gebruiker centraal stellen. Bij mijn huidige bedrijf hadden ze het non stop over de klant centraal stellen maar bij alles wat ik opper kan de klant toch niet centraal gesteld worden of weegt de effort niet op tegen de waarde, terwijl ik bij de luchtvaartmaatschappij de gebruiker van het product waarvoor ik werkte altijd kon bereiken, ook al dat betekende dat er minder mensen in de operatie werkten dan en hij dit financiële bedrijf kan ik nooit de gebruiker benaderen terwijl er helemaal geen operatie is die benadeeld wordt erdoor

Ik snap je punt. Dat de lijnen korter zijn.
Maar je moet wel echt van de dynamiek houden.
Ik weet niet precies op wat voor functie je doelt.
Heb je nog contact met je vorige collega’s?

Ik dm je wel even!

1 like

Ik zat net youtube filmpjes te kijken waarin 911 telefoontjes worden afgespeeld en dan vertellen ze het verhaal er achter. Een zo’n filmpje gaat over kinderen die 911 bellen, en dan echt kindjes van vijf en zo die bellen omdat hun ouders in de problemen zitten. Politie zegt dan ook hoe belangrijk het is om je kinderen achternaam en straatnaam en zo te leren. Alleen zit ik me nu af te vragen, steeds minder mensen hebben een huistelefoon en veel mensen hebben beveiliging op hun mobiel, zouden er nu veel minder kinderen bellen?

Oké review: ik vond ‘m lekker! Niet perse veel kaasvulling, maar eerder een schnitzel met een vleugje kaas oid. In mijn ogen btw niet van een echte schnitzel te onderscheiden! 7/10 (maar wil nu toch eens die van ah eigen merk proberen)