Sommige kinderen hebben op die leeftijd al een mobieltje, maar dit zet me idd wel aan het denken om een huistelefoon te houden.
Die is wel echt heel anders hoor!
Met vijf al ja? Ik weet niet hoe het hier in nederland zit maar ze zeiden ook ergens dat als je met een huistelefoon belt ze je gelijk kunnen traceren en met mobieltjes gaat dat moeilijker dus ze raden in amerika ook aan om altijd met de huistelefoon te bellen.
Zullen er nu nog wel meer zijn
Er is iemand in mn dm geslide die me probeert te catfishen en hij heeft fotos gejat van iemand die overduidelijk niet op vrouwen valt. En hij heeft zelfs een paar fotos met zn “Best friend” maar diegene is vgm de vriend van diegene waarvan die fotos echr zijn.
Heerlijk. En die mannen denken ook dat ik gek ben he hahaha.
Griekenland
Meer kaas?
@Geo Anders SwiftKey downloaden? Daar kun je mee swipen (in het Nederlands ook) en ik vind het een veel fijner voorspellend toetsenbord.
Oh ja er is natuurlijk altijd zo’n nood optie, helemaal niet aan gedacht. Moet je kind dan maar net weten ook
ik wilde bonbons halen voor mijn manager maar de l.eonidas was al dicht (ik was lekker op tijd). Maargoed de c.andyshop was nog open maar er zit ook echt zo’n stickertje op van de candyshop en ik schaam me een beetje ervoor???
Ja alleen maar kaas met een korstje. Dus niet zo’n schnitzelgedeelte
Waarom? Hun chocola is ook lekker en het gaat om het idee. Als je manager ze niet wilt heb jij lekker chocola om te snoepen
Haha ja ik weet niet. Omdat de candyshop toch een beetje bekend staat als ‘goedkoop’ denk ik terwijl dat inderdaad niks zegt over de kwaliteit.
Hee, je eigen tandarts klinkt wel relaxed dus hij zal echt niet onnodig dat ding eruit gaan halen. En als hij het wel adviseert, dan zal het alsnog niet gelijk maandag gebeuren. En je hebt zelf ook nog een stem erin hè!
Probeer je niet te druk te maken en ga vooral niet nog meer filmpjes kijken over verstandskiezen trekken.
Puzzelen!
Ooh breien is ook idd leuk! Heb je voor de volgende winter allemaal leuke sjaals
Of probeer een Bob Ross filmpje
Dank voor alle eettips! @August ik stond bijna op het punt om de risotto te maken, tot ik me bedacht dat paddenstoelenbouillon lekkerder is dan groenten (ze verkopen geen paddenstoelenversie bij Lidl en daar was ik) en dat wijn op een vrijdag handiger is dan op een dinsdag. Dus ik ga dat vrijdag maken!
@Santeria Ik heb nog een half bakje over en dat was ik inderdaad ook van plan ermee te gaan doen!
2145 moet ik altijd richting bed om 2230 op bed te liggen, dat betekent dat ik nu nog maar 20 minuten heb en damn avond weer voorbij
Ik las leftover champagne.
Ik dacht sinds wanneer bestaat er leftover champagne?