Wat je even kwijt wil #33

Wat kut zeg :confounded:
Gaan jullie nu naar huis? Of zet je de vakantie wel door?

Wat als je ze eerst grilt en dan pas op het einde erbij doet? En als ik soep maak heb ik ook een soort van broodjes tafel met stokbrood en lekkere smeerseltjes. Anders heb ik ook teveel honger.

1 like

Ik maak regelmatig een simpele risotto (ui knoflook risottorijst rode wijn bospaddestoelenbouillon) en dan bak ik er champignons in plakjes naast die ik op het einde afblus met/stoof in balsamicoazijn, evt ook nog lekker om daar wat honing en tijm aan toe te voegen, en dan over de risotto kieperen. Kan zo een half of heel bakje champignons bij!

3 likes

Jaa :pensive: Hopelijk kom ik nog een leuke tegen

1 like

Gaan nu proberen de vakantie door te zetten, maar als het echt gewoon kut blijft qua mood dan gaan we morgen weer terug naar huis. :slightly_frowning_face:

Update: Ik kwam in het baktopic citroenmaanzaad cake tegen, was ik benieuwd naar. Ik ben naar VIER verschillende supermarkten geweest om maanzaad te kunnen kopen. Pfff. Ik hoop dat ie lukt, anders heb ik er echt de pest in. :joy:

Ga jouw suggesties ook snel proberen!

1 like

Fak😓

kwijl

1 like

Ik las dit eerst als dinant woesthoff van Kane :pensive:

En superrrrr makkelijk :pray:

1 like

Haha ik heb hem ook gemaakt en eerst geen maanzaad bij de appie inderdaad. Ik heb het bij de Ekoplaza gehaald!

Voor de volgende keer misschien, mijn Turkse supermarkt had het, was ook nog goedkoop

1 like

Turkse supermarkt! Een groot bakje voor maar 1 euro :).

Ik heb trouwens zowel het gedeelde recept van Ottolenghi als die van Yvette van Boven onlangs gebakken, en ik moet zeggen dat het recept van Yvette wint! (mocht je nog een recept moeten kiezen).

2 likes

M’n hele huis is schoongemaakt van boven tot onder. Alles in de was gedaan en laatjes herorganiseert. Ik voel mij nu een succesvol adult en ga dat gevoel zo ervaren tot ik over een maand weer omkom van de vlokjes kattenhaar.

11 likes

Ik heb net een zieke groene curry gemaakt met pompoen, bloemkool en boontjes maar ben nu misselijk en heb geen honger meer dus denk niet dat ik het ga eten

Holy moly. Heb mijn curry iets te pittig gemaakt :hot_face:
En heb geen yoghurt of iets anders om het wat milder te maken

Fuck fuck fuck ik kijk grey’s, volkomen naïef, en ik zie nu al dat dit een van de ergste afleveringen ever is. Daar gaan we weer.

Welke aflevering kijk je?

Die nu op rtl 8 is, met de shooter

1 like

Ik zag net een Instagramstorie van iemand met dat als je een iPhone hebt en je de zijkant een paar keer indrukt je dan een SOS-signaal krijgt. Waarom moest ik zo nodig checken of dat echt werkt :hot_face: :hot_face: ik schrok me ook de tering want er ging een vet hard signaal af. En nu ben ik bang dat 112 mij zo terugbelt zo van hee jij had gebeld??

5 likes