Sorry broekzakgesprek
Pffff ik zit zo met mijzelf in de knoop. Heb op papier echt de perfecte baan, perfect salaris, op papier perfecte doorgroeimogelijkheden en het enige waar ik 24/7 aan denk is dat ik bij een luchtvaartmaatschappij een soortgelijke rol wil doen, slechtere arbeidsvoorwaarden omdat ik die rol in de vliegtuigindustrie wil en niet in de financiële sector maar zie zoooo op tegen alle reacties van iedereen om mij heen als ik vertel dat ik terug wil naar de luchtvaartmaatschappij
Mijn baby heeft honger en vond het net een goed idee om haar mond op mijn neus te happen en er aan te gaan zuigen.
Ooh die was echt heel erg emotioneel. Veel bij moeten huilen hahaha.
Ga je gelukkig worden als je naar de luchtvaartmaatschappij gaat? Zo ja, doen!
Ik zou niet kijken naar wat anderen zullen zeggen, maar kijken wat echt goed voelt voor jou. Kan je het redden met minder salaris? Heb je daar ook doorgroeimogelijkheden. Denk dat een leuke baan veel belangrijker is dan veel geld, maarja dat moet je ook voor jezelf afwegen.
@Hacienda ja ik denk zelfs dat ik betere doorgroei mogelijkheden heb bij dat bedrijf. Ben daar afgestudeerd, zij wilden mij super graag houden maar dan per maart/april alleen kon ik niet daarop wachten maar heb net maar een bericht gestudeerd naar mijn contactpersoon en even kijken of zij iets voor mij kan doen nog nu. Zal mij benieuwen. Ga alleen wel van 20 min reistijd per dag naar 3 uur reistijd als het wat wordt dus daar twijfel ik over en kan dan alsnog echt meer dan prima rond komen.
Help, daar ben ik ook weer bijna (kijk via Videoland). Janken geblazen
Wel zin in een actueel thema-avondje. Zo World War Z kijken.
Is het vanwege de mindere arbeidsomstandigheden dat mensen daar wat over zouden zeggen of heeft het meer te maken met vliegschaamte (wat een kutwoord is)? Zolang je niet de PA van een politicus met extreme denkbeelden bent of een beul zou het niet zoveel moeten uitmaken waar je werkt.
Vliegschaamte vooral. Het zal je verbazen hoe vaak mensen zichzelf het recht geven iets te mogen vinden van het bedrijf waar je werktas Maar ook de slechtere arbeidsomstandigheden
Ik pas op twee katten en eentje is echt een opa, de andere juist best nog jong.
Maar ze vechten vaak over de rangorde en dan vecht ik stiekem mee aan de kant van opakat, gewoon even die andere kat paar keer pookje geven, laten schrikken. Doe m uiteraard geen pijn, maar hij is erna zo lekker respectvol naar opakat en dat doet me goed.
Kan niet wachten tot het en warmer is en het langer licht blijft.
Het was vandaag nog licht toen ik thuis kwam. Heerlijk!
Kaarsjes aan, op de bank liggen onder 3 dekens met mijn knuffelbeer en mijn konijn die bij mijn voeten ligt te slapen. <3
Ja, had ik inderdaad ook helemaal gemist (heb z/k op negeer, wsl daardoor). Gefeliciteerd @anon50122296 !
Oh ik ben zo pissig, hoe meer het bezinkt hoe bozer ik word.
Ik stelde me vandaag voor aan een nieuwe arts, ze kijkt naar een andere medewerker en zegt tegen mij: goh jullie lijken wel op elkaar, allebei wat stevig.
Echt serieus waar haal je het lef vandaan? Ik ga me nog even bedenken wat ik hier verder mee ga doen, want dit kan niet, toch? Of stel ik me aan om haar bijv. Nog hierover aan te spreken?
Huh?!?!? Wat een kutopmerking en vooral onnodig? Ik vind je niet aanstellen als je er wat van zegt, juist stoer, als dat je wat rust geeft.
Heel raar
Hihi, ja 2 weken terug