Wat je even kwijt wil #33

Zucht, ik moet nog koken maar heb wel mijn blikje kikkererwten al geopend en afgespoeld en alweer voor 9/10 opgegeten. Ik snack echt raar haha. Dan maar eten zonder kikkererwten :raising_hand_woman:

Nee je stelt je niet aan, echt niet oké.

1 like

Ik heb vandaag maar vast een ijskoffie gedronken.

1 like

Daar heb ik gelukkig geen last van.
Maar is het de dynamiek van het bedrijf waar je je tot aangetrokken voelt?
Wat verwachtte je van dr financiële wereld?

@evenveel @GroenTakje @Luzarl

Dank jullie…ik ga dit morgen oppakken. Want ik kan dit niet loslaten.

1 like

Ik kijk booty exercise video’s maar ik heb het idee dat de booty op de thumbnail van vrijwel alle video’s wel wat gemanipuleerd is tov de booty in de video (die nog steeds helemaal prima is). Vind ik stom.

1 like

Ik mag jou wel. :heart:

Eigenlijk moet ik mij er niets van aantrekken hoor wat de rest vind
Maar inderdaad de dynamiek. Hoe iedereen zich inzet voor het bedrijf. De operatie zelf. Hoe het bedrijf zichzelf opgesteld heeft, hoe ze de klant en gebruiker centraal stellen. Bij mijn huidige bedrijf hadden ze het non stop over de klant centraal stellen maar bij alles wat ik opper kan de klant toch niet centraal gesteld worden of weegt de effort niet op tegen de waarde, terwijl ik bij de luchtvaartmaatschappij de gebruiker van het product waarvoor ik werkte altijd kon bereiken, ook al dat betekende dat er minder mensen in de operatie werkten dan en hij dit financiële bedrijf kan ik nooit de gebruiker benaderen terwijl er helemaal geen operatie is die benadeeld wordt erdoor

Ik snap je punt. Dat de lijnen korter zijn.
Maar je moet wel echt van de dynamiek houden.
Ik weet niet precies op wat voor functie je doelt.
Heb je nog contact met je vorige collega’s?

Ik dm je wel even!

1 like

Ik zat net youtube filmpjes te kijken waarin 911 telefoontjes worden afgespeeld en dan vertellen ze het verhaal er achter. Een zo’n filmpje gaat over kinderen die 911 bellen, en dan echt kindjes van vijf en zo die bellen omdat hun ouders in de problemen zitten. Politie zegt dan ook hoe belangrijk het is om je kinderen achternaam en straatnaam en zo te leren. Alleen zit ik me nu af te vragen, steeds minder mensen hebben een huistelefoon en veel mensen hebben beveiliging op hun mobiel, zouden er nu veel minder kinderen bellen?

Oké review: ik vond ‘m lekker! Niet perse veel kaasvulling, maar eerder een schnitzel met een vleugje kaas oid. In mijn ogen btw niet van een echte schnitzel te onderscheiden! 7/10 (maar wil nu toch eens die van ah eigen merk proberen)

Sommige kinderen hebben op die leeftijd al een mobieltje, maar dit zet me idd wel aan het denken om een huistelefoon te houden.

Die is wel echt heel anders hoor!

1 like

Met vijf al ja? Ik weet niet hoe het hier in nederland zit maar ze zeiden ook ergens dat als je met een huistelefoon belt ze je gelijk kunnen traceren en met mobieltjes gaat dat moeilijker dus ze raden in amerika ook aan om altijd met de huistelefoon te bellen.

Zullen er nu nog wel meer zijn

1 like

Er is iemand in mn dm geslide die me probeert te catfishen en hij heeft fotos gejat van iemand die overduidelijk niet op vrouwen valt. En hij heeft zelfs een paar fotos met zn “Best friend” maar diegene is vgm de vriend van diegene waarvan die fotos echr zijn.

Heerlijk. En die mannen denken ook dat ik gek ben he hahaha.

Griekenland :ok_hand:t3:

Meer kaas?

@Geo Anders SwiftKey downloaden? Daar kun je mee swipen (in het Nederlands ook) en ik vind het een veel fijner voorspellend toetsenbord.

2 likes