Oh ja er is natuurlijk altijd zo’n nood optie, helemaal niet aan gedacht. Moet je kind dan maar net weten ook
ik wilde bonbons halen voor mijn manager maar de l.eonidas was al dicht (ik was lekker op tijd). Maargoed de c.andyshop was nog open maar er zit ook echt zo’n stickertje op van de candyshop en ik schaam me een beetje ervoor???
Ja alleen maar kaas met een korstje. Dus niet zo’n schnitzelgedeelte
Waarom? Hun chocola is ook lekker en het gaat om het idee. Als je manager ze niet wilt heb jij lekker chocola om te snoepen
Haha ja ik weet niet. Omdat de candyshop toch een beetje bekend staat als ‘goedkoop’ denk ik terwijl dat inderdaad niks zegt over de kwaliteit.
Hee, je eigen tandarts klinkt wel relaxed dus hij zal echt niet onnodig dat ding eruit gaan halen. En als hij het wel adviseert, dan zal het alsnog niet gelijk maandag gebeuren. En je hebt zelf ook nog een stem erin hè!
Probeer je niet te druk te maken en ga vooral niet nog meer filmpjes kijken over verstandskiezen trekken.
Puzzelen!
Ooh breien is ook idd leuk! Heb je voor de volgende winter allemaal leuke sjaals
Of probeer een Bob Ross filmpje
Dank voor alle eettips! @August ik stond bijna op het punt om de risotto te maken, tot ik me bedacht dat paddenstoelenbouillon lekkerder is dan groenten (ze verkopen geen paddenstoelenversie bij Lidl en daar was ik) en dat wijn op een vrijdag handiger is dan op een dinsdag. Dus ik ga dat vrijdag maken!
@Santeria Ik heb nog een half bakje over en dat was ik inderdaad ook van plan ermee te gaan doen!
2145 moet ik altijd richting bed om 2230 op bed te liggen, dat betekent dat ik nu nog maar 20 minuten heb en damn avond weer voorbij
Ik las leftover champagne.
Ik dacht sinds wanneer bestaat er leftover champagne?
Hahahha dat programma au pairs. Ze slapen allemaal in een bed en zij is de burgemeester van haar dorp op burning man. Om te janken.
Pff ik ook. Nog geen zin om te slapen maar ook wel weer moe en morgen weer vroeg de wekker.
Deze dan. My daughter my daughter my daughter MY daughter. Vaders zit er gewoon naast.
Een magnum en een afgebroken kies tot in de zenuw is geen combinatie
Een brainfreeze is er niks bij
Morgen zie ik mijn lieve, kleine baby’s voor het laatst. Vandaag melde een kindje zich ziek (haar moeder dan) en nu heb ik haar helemaal niet meer gezien deze week en extra geknuffeld Zo jammer
Er is een stuk tandenstoker afgebroken tussen m’n achterste kiezen. Hoe de fuck krijg ik dat ooit weg daar!?
Ooooh dat voelt zo naar! Hoop dat het lukt.
Flosdraad of zo’n ragertje?