Haha ja ik vind het inmiddels ook wel grappig, maarja het lachen zal me wel vergaan als over 3 jaar het krimpen begint!!!
Een acne sjaal lijkt me wel iets voor jou
Die meme die hier laatst voorbij kwam over ‘stupid, but faster’ of zo voel ik nu echt. Ik was moe en had geen focus. Twee dubbele espresso’s later ben ik opgefokt en heb geen focus. En heb letterlijk nog niets gedaan gekregen vandaag 
Ik heb een baan
na 35 afwijzingen heb ik eindelijk een baan! 

Die kan ik helaas niet verantwoorden bij mijn vriend. 
Ja wel heel onsuccesvol want voor bijna alle opdrachten ben ik te breed met mijn maat 34/36
Maar dat zou mijn carriere al helemaal de das omdoen ja hahaha
Precies dit 
Dat mag! Ketchup is gewoon van heinz,van de albert heijn.

Pita’s van Joseph. Iets van 4 gram khd per stuk

Edit: en voor een bonuspunt, deze chocola is echt mega lekker
Gefeliciteerd! Ik ook 
Ik heb nu een hele saaie cursus en ik kom er achter dat ik gewoon in mijn middelbare school modus ben blijven hangen. Wil steeds vragen: moet ik dit kennen voor het examen?
Waarom denken mensen dat je nu opeens wel 8 uur achter elkaar kan luisteren zonder opdrachten tussen door en op de middelbare school was het wel bekend dat het niet werkt…
Ik had een afspraak bij de swapstore omdat mn fiets echt hele kutte geluiden maakte en helemaal niet chill meer fietste. Was ff bang dat hij het bij de winkel perfect zou doen maar gelukkig hoorde ik die herrie direct toen die gast erop ging fietsen en hij hoorde het ook. Enige wat hij zei was: Nou dit zijn HELE rare geluiden, ik ga je een andere fiets geven.
Olé
Ik ga even een middagdutje doen.
Hahah ja precies dat stukje, zo chill
Ik was even naar badges aan het kijken en er zijn 396 mensen met de Devotee badge. Dan heb je 365 dagen achter elkaar op het forum gekeken, zonder een dag te missen (als ik het goed begrijp). Ik heb het forum 461 dagen bezocht maar heb niet eens die van 100 achtereenvolgende dagen. Best bijzonder eigenlijk hoeveel invloed dit forum heeft op het dagelijks leven van veel leden, sta ik nooit zo bij stil. Toch leuk, ons digitale dorp.
Verkopen ze geen Acne kleedjes voor op de bank? Of is die sjaal dat al. 
Ik zal dat ook wel zijn. Vind het eigenlijk niet confronterend dat het internet een deel is van je dagelijks leven. Of je nu dagelijks je mail checkt en ook even forumt, het zijn tamelijk normale bezigheden. Oké voor de jongere generatie niet, die leven van Whatsapp en TikTok.
Zit nu toevallig in een bus die langs mijn geboortestraat rijdt, vraag me vaak af hoe mijn leven eruit zou hebben gezien als ik daar volledig was opgegroeid.
Ik heb hier maar 100 dagen onafgebroken gezeten, maar ik verslijt accounts sneller dan André Hazes junior aan geliefdes.
Ja ik dacht ook al, wat voor badge zou ik wel niet hebben voor Whatsapp, of Firefox. Ook wel Facebook en Instagram denk ik. Maar dat zijn zulke massale dingen, dit forum is door een paar mensen gemaakt in hun vrije tijd. Dan vind ik het toch leuker dat het zo’n succes is. En ja ik weet ook wel dat bijna iedereen van Egf komt, iets dat al bestond. Maar toch haha