Mijn nichtje is een intense tatta (ze is 8).
Vorig jaar waren we voor haar verjaardag in Disneyland en heeft ze een verjaardagsbutton gekregen en daardoor veel aandacht en cadeautjes. Nu gaan we eerdaags weer en wil ze weer die button opdoen onder het mom niemand checkt het toch en ik moet toch antwoord geven omdat ze geen Engels spreekt.
Ik vind het geniaal
Ik lig er eindelijk in hoor. Met veel te veel chips en andere shit op omg nu moet ik gaan slapen met een enorm volle buik
Geniet van de baby’s morgen! Lekker extra vaak op tillen en knuffelen
Flosdraad helpt mij dan! (Als je dat niet in huis hebt: paar losse haren tegelijkertijd doet ook het werk :p)
Losse haren achterin je mond. Dan zou ik sowieso dat stukje wel uitbraken haha
Ah fijn dat het is gelukt haha. Ik zit op de bank met het eeuwige dilemma dat ik geen zin heb mijn koude bed in te gaan.
Ik snap echt niet hoe mensen achter elkaar kunnen blijven dansen zonder intens te zweten. Ik heb vanavond 3 dansjes gedaan en ben een druipend zwembad wezen.
Oh god en wie is er weer gefilmd op het moment dat ik dacht i have no idea what im doing maar oke 1 2 3 tep…
Zo slim, zij gaat ver komen
Ja dat idee heb ik ook. Nu al een business model.
Ik weet hoe ik ooit een speech doe, ‘het was in het jaar 2020…’
Ik ben overigens een jaar dood nu, en het bevalt me opzich wel
Ons ook, Karl.
Normaal lig ik wakker van het gesnurk van vriend, maar die is er vandaag niet. Nu is het zooo stil hier in huis en buiten enzo, en nu hoor ik gewoon het gesnurk van de buurman
Ik lig nog steeds wakker Voel me ook helemaal niet lekker, en heb superveel krampen van mijn niet doorzettende menstruatie. Voel me ook echt ziek maar ik kan me niet ziekmelden. Collega 1 zit zelf ziek thuis, en collega 2 werkt halve dagen. Dus ik ben standaard degene die alles opvangt. Zo irritant
Nog twee dagen en dan ga ik voor het eerst op vakantie met mijn vriend! We hebben al twee jaar een relatie, maar door persoonlijke omstandigheden is het er nog nooit van gekomen. We zijn beide gek op mode dus we gaan echt heel veel tweedehands designer kleding winkels bezoeken. Verder heel veel croissantjes en stokbrood eten. We gaan dankzij een vriendin eerste klas met de Thalys! Dat lijkt mij ook heel chill. Ik moet wel een beetje braken van mezelf, maar ja dat is romantiek nou eenmaal.
Ahh, klinkt goed! Heel veel plezier!
Na een jaar zonder ongedierte denk ik dat ik een soort zilvervisjesnest heb thuis Heb er in een week al 14 gevangen??
Krant neerleggen om ze te lokken?
Morgen krijg ik salaris, ga ik een tas kopen of een broek? Of allebei
Ik ben onlangs ziek geweest en daardoor stapelde mijn werk zich op en is alles wat langer blijven liggen. Nu baal ik dat ik gisteren op het werk een mail die is blijven liggen, niet heb beantwoord. Ik heb het gevoel dat ik dit nu vandaag op mijn vrije dag moet doen, maar eigenlijk heb ik daar geen zin in. Maar morgen heb ik er ook niet echt tijd voor…