Wat je even kwijt wil #33

Ik heb een boos onderhuids puistje en normaal negeer ik die dingen gewoon omdat ik er nooit zo onzeker over ben maar vandaag heb ik een sollicitatiegesprek en denk ik “had ik maar concealer/foundation in een matchende kleur”.

Haha geniaal! Maar weet dat ze bv bij de efteling verschillende kleuren hebben, dus dat het dan opvalt als je de verkeerde hebt :wink: Dus wellicht is Disney ook zo slim :wink:

1 like

Ben echt fan van ‘Het is al laat toch’ van Racoon.
Ben sowieso fan van Racoon.

2 likes

Ik ben ziek/verkouden/koortsig en vannacht had ik allemaal rare koortsdromen die zo levensecht lijken, op een gegeven moment stond er iemand naast bed in een beige gewaad en die riep heel boos “VANAF JE 30e ZUL JIJ GAAN KRIMPEN :rage::rage::rage:” naar me, het was super eng en het leek heel echt en nu heb ik steeds zo het gevoel dat er iemand in mijn huis is :sob:

32 likes

Ik heb last van allerlei klachten die aantonen dat ik niet lekker ben en op mijn tenen loop. Gelukkig hoef ik vandaag nog maar 1 les te geven. Daarna maar in een hoekje nog productief proberen te zijn. Wel fijn dat mijn eerste salaris hoger zal uitvallen dan ik had verwacht. :slightly_smiling_face:

1 like

Hahaha dit is zo chill, ook dat hij de tekst niet aangepast heeft. Laf mannen als deze

1 like

Chris (dirkie) Zegers doet ineens mee aan Hollands hoop…

2 likes

Ik heb gisteren voor het eerst in echt heel lang weer gesport, en nu heb ik zoveel spierpijn in mijn benen dat ik niet eens normaal kan gaan zitten/opstaan

1 like

Ik aas al een tijdje op een jurk maar steeds was m’n maat uitverkocht. Keek ik vanmorgen even snel om 6 uur en was hij weer aangevuld dus ik snel op de computer, meteen uitverkocht… dus ik al boos maar heb hem net eindelijk kunnen bestellen! Maakt m’n dag weer goed :tada: zul je zien dat die jurk me voor geen meter staat straks :joy:

9 likes

Ik moet al twee weken de belastingdienst bellen en ik stel het steeds uit… en dan lig ik in bed te stressen erover.

Echt een patroon dat ik allang niet meer heb gehad. Denk dat ik mijn moeder ga laten bellen

5 likes

hier ging het gister in een ander topic over, en ik ben nu rete-benieuwd: waarom typ je l.eonidas en c.andyshop ipv de normale naam? zeker aangezien je later nog een keer candyshop voluit zegt? ik kan niet bedenken wat hier de reden voor zou zijn haha

1 like

Ik ooook :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Nou m’n eerste sollicitatiegesprek staat vast :hugs:

14 likes

Ik heb suikervrije ketchup en nu kan ik gewoon een complete keto tosti eten met een lowcarb pita broodje. Life is good.

3 likes

Ik had mijn koffers gepakt!

3 likes

That’s my girl :clap:t2:

2 likes

Maar ze waren wel heel aardig toch

TOCH

2 likes

Mijn oma belde me en hing meteen weer op. Paar minuten later belt mijn opa. Ik neem op en hoor ze ruziën over dat oma een fout nummer had gebeld en dat oma niks snapt van moderne telefoons. Ik moest bijna een minuut hallo roepen voor ze doorhadden dat ze me al aan de lijn hadden :joy:.

14 likes

Ja alleen ben ik te laat met betalen en moet ik juist mijn excuses aanbieden :hot_face:

En de creme zit in een pot. :thumbsup: