Wat je even kwijt wil #33

oee chocolade. klinkt goed. De pita broodjes via bregje webshop?

Maar moet je definitief weg? Want je manager wil dat je blijft toch?

Wow wat een gedoe. Succes de komende tijd!

1 like

Hahaha ik ben bij de frietzaak en besteldr oa een bamischijf voor mn moeder. Toen zei de lieve frietman ( hoe noem je zon iemand… snackbarhouder? Kom niet aan met patat bakker want ik eet geen patat… ik eet alleen friet)
“We hebben ook pittige bamischijven ik denk dat jij die wel lekkerder vind”
En nu ben ik raar trots dat hij er van uit ging dat ik pittig eten aan kan ( wat ik ook kan hoor ben ik ook trots op hahaha)

23 likes

Ik heb een vast contract :partying_face:

51 likes

Friturist :stuck_out_tongue: ?

5 likes

@tuula @HvO ik mag serieus op sollicitatiegesprek komen. Dit keer voor het ecchie. Alle paniek was weer voor niks haha.

22 likes

Snackbar artist

3 likes

Vriend en ik hadden mega veel zin om friet te eten, maar had al sinds vanochtend vis laten ontdooien (buiten de koelkast) dus wilde dat wel echt opbakken. Dus nu toch maar vis met couscous gegeten én een glas vitamine c ernaast #successfuladulting

Morgen halen we wss alsnog friet

4 likes

Ik heb een collega op mijn werk die best vaak binnen komt lopen voor een ‘gesprek’, wat eigenlijk betekent dat hij binnen komt, spontaan over zichzelf en/of de capriolen van zijn niet-bijzonder-grappige-kinderen gaat praten/ zijn shit dumpt en dan weer weggaat. Soms vraagt ie voor de vorm wel hoe het met mij gaat, maar er komt eigenlijk nooit een spontane vorm van interesse of follow-up question. Ik merk dat ik er een beetje genoeg van begin te krijgen dat ie constant binnenkomt voor een ontladingsmoment (zo voelt het voor mij) zonder enige wederkerigheid in het contact en ik wil er eigenlijk iets van zeggen. Ongeïnteresseerd naar mijn computerscherm kijken werkt niet, en eigenlijk vind ik ook dat ie best mag weten dat hij constant over zichzelf praat. Maar hoe kan ik dit het beste aanpakken/verwoorden? Ben op dit moment zo geïrriteerd dat ik zo’n 20 enorm passief agressieve antwoorden heb verzonnen die ik HEEL GRAAG zou uiten, maar leven heeft mij geleerd dat passief agressief zelden de gewenste uitkomst geeft (leercurve :+1: ) maar de ingeving voor een acceptabele manier van repliek blijft nog even uit. Heeft iemand een idee?

1 like

Gemiste kans om fish & chips te eten, zonde…

2 likes

Hebben we wel over nagedacht, maar vind een frietje toch niet compleet zonder een snackbar snack ernaast…

2 likes

Ach het maakt nu ook niet meer uit met #brexit.

1 like

Dit is een goede, ga het vrijdag proberen.

En weer een afwijzing ontvangen. Ben nu alweer zo klaar met dat solliciteren

Ik heb echt zin in de nationale week zonder vlees, lekker vleesvervangers inslaan. Ben al plek aan het maken in m’n vriezer haha

2 likes

Ulg. Heb ik eindelijk mn vakantie geld ( wat veel meer is dan ik had verwacht heujj) Doet de h&m site het niet haha.

2 likes

Aaaarggghhhhhh grey’s :sob:

2 likes

Ik ga naar een symposium over polarisatie en ik voel me heel volwassen en een goeie student maar oh oh oh wat zou ik graag in bed ex on the beach kijken

6 likes

Ik doe ook alsof ik serieus ben maar ik kreeg net een uitnodiging voor een seminar waarin ze ons vroegen als voorbereiding iets op Netflix te kijken en ik zei hardop “YES” toen ik die mail las

1 like