Wat je even kwijt wil #33

Yasssss er is weer een carpool karaoke met Justin Bieber. Ik hou van die knul

2 likes

“lange boze naam”

21 likes

Ik ben vandaag jarig! Dat wou ik even kwijt :dancer:t4:

27 likes

Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Happy birthday :kissing_heart::tada:

1 like

ik had goed geslapen, dus dacht na 1 uur surveilleren wel chill om te gaan sporten in mn 2,5 uur lange tussenuur. Nu moet ik om 1 uur starten met de volgende surveillance en ik zit me toch bijna in slaap te vallen in dit lokaal. Nu al. en dan moet het surveilleren nog beginnen. Tot zo ver mijn kleine beetje energie dus.

Of yves rocher?

1 like

haha verkeerde denk ik :wink:

Ik wil iets kopen. Gewoon omdat mijn dag op de bank hangen dan een beetje voldaan voelt ofzo?

Tips haha?

3 likes

oee mag ik vragen waar je die pita broodjes en ketchup vandaan hebt :slight_smile: ?

Oepsie @Krabsalade bedoelde ik

Haha ja ik vind het inmiddels ook wel grappig, maarja het lachen zal me wel vergaan als over 3 jaar het krimpen begint!!!

5 likes

Een acne sjaal lijkt me wel iets voor jou

9 likes

Die meme die hier laatst voorbij kwam over ‘stupid, but faster’ of zo voel ik nu echt. Ik was moe en had geen focus. Twee dubbele espresso’s later ben ik opgefokt en heb geen focus. En heb letterlijk nog niets gedaan gekregen vandaag :thumbsup:

3 likes

Ik heb een baan :scream: na 35 afwijzingen heb ik eindelijk een baan! :tada:

124 likes

afbeelding

15 likes

Die kan ik helaas niet verantwoorden bij mijn vriend. :joy:

Ja wel heel onsuccesvol want voor bijna alle opdrachten ben ik te breed met mijn maat 34/36 :joy: :thumbsup: Maar dat zou mijn carriere al helemaal de das omdoen ja hahaha

1 like

Precies dit :cry:

Dat mag! Ketchup is gewoon van heinz,van de albert heijn.

afbeelding

Pita’s van Joseph. Iets van 4 gram khd per stuk

afbeelding

Edit: en voor een bonuspunt, deze chocola is echt mega lekker

4 likes