En het is grappig hoe dingen in verloop van tijd normaliseren en daarna soms weer raar gevonden worden. In 2004 vonden mensen het vaak nog raar als je mensen ging ontmoeten via het internet en nu is dat normaal iig met daten. Maar toen wisten wel meer mensen wat een forum is en nu hebben sommige jongeren echt zoiets van ‘wtf je kan toch ook gewoon whatsappen met vrienden van school?. Terwijl er ook nog wel jongeren zijn die kwalitatief goede contacten opdoen via sociale media. Al lijken de contacten soms wel vluchtiger door de aard van de gebruikte mediavorm.
Ja de wereld verandert zo snel, relatief gezien. 50 jaar geleden was alles echt totaal anders. Ik vraag me ook weleens af wat over 100 jaar als compleet abnormaal gedrag wordt gezien dat wij nu best normaal vinden. Of andersom. Ik denk ook dat wij ons dingen uit de toekomst niet kunnen voorstellen, gewoon omdat het simpelweg niet in ons op zal komen. Als je iemand 100 jaar geleden had verteld over mobiele telefoons en de manier waarop bijna iedereen die gebruikt, zouden ze het zich echt niet kunnen inbeelden denk ik. Ik zou echt graag de toekomst van over een paar honderd jaar willen zien (even ervan uitgaande dat de mensheid niet vergaan is, al leven we dan misschien op andere planeten).
Ik bedoelde mijn ‘ik heb niet eens 100 dagen’ opmerking trouwens niet als ‘kijk mij eens beter zijn dan jullie, tijdverspillers’. Maar ik ben meer met vlagen actief.
Aan de ene kant heel veel zin om iets te doen maar aan de andere kant kruip ik liever in bed, wat is dit
oee chocolade. klinkt goed. De pita broodjes via bregje webshop?
Maar moet je definitief weg? Want je manager wil dat je blijft toch?
Wow wat een gedoe. Succes de komende tijd!
Hahaha ik ben bij de frietzaak en besteldr oa een bamischijf voor mn moeder. Toen zei de lieve frietman ( hoe noem je zon iemand… snackbarhouder? Kom niet aan met patat bakker want ik eet geen patat… ik eet alleen friet)
“We hebben ook pittige bamischijven ik denk dat jij die wel lekkerder vind”
En nu ben ik raar trots dat hij er van uit ging dat ik pittig eten aan kan ( wat ik ook kan hoor ben ik ook trots op hahaha)
Ik heb een vast contract
Friturist ?
@tuula @HvO ik mag serieus op sollicitatiegesprek komen. Dit keer voor het ecchie. Alle paniek was weer voor niks haha.
Snackbar artist
Vriend en ik hadden mega veel zin om friet te eten, maar had al sinds vanochtend vis laten ontdooien (buiten de koelkast) dus wilde dat wel echt opbakken. Dus nu toch maar vis met couscous gegeten én een glas vitamine c ernaast #successfuladulting
Morgen halen we wss alsnog friet
Ik heb een collega op mijn werk die best vaak binnen komt lopen voor een ‘gesprek’, wat eigenlijk betekent dat hij binnen komt, spontaan over zichzelf en/of de capriolen van zijn niet-bijzonder-grappige-kinderen gaat praten/ zijn shit dumpt en dan weer weggaat. Soms vraagt ie voor de vorm wel hoe het met mij gaat, maar er komt eigenlijk nooit een spontane vorm van interesse of follow-up question. Ik merk dat ik er een beetje genoeg van begin te krijgen dat ie constant binnenkomt voor een ontladingsmoment (zo voelt het voor mij) zonder enige wederkerigheid in het contact en ik wil er eigenlijk iets van zeggen. Ongeïnteresseerd naar mijn computerscherm kijken werkt niet, en eigenlijk vind ik ook dat ie best mag weten dat hij constant over zichzelf praat. Maar hoe kan ik dit het beste aanpakken/verwoorden? Ben op dit moment zo geïrriteerd dat ik zo’n 20 enorm passief agressieve antwoorden heb verzonnen die ik HEEL GRAAG zou uiten, maar leven heeft mij geleerd dat passief agressief zelden de gewenste uitkomst geeft (leercurve ) maar de ingeving voor een acceptabele manier van repliek blijft nog even uit. Heeft iemand een idee?
Gemiste kans om fish & chips te eten, zonde…
Hebben we wel over nagedacht, maar vind een frietje toch niet compleet zonder een snackbar snack ernaast…
Ach het maakt nu ook niet meer uit met #brexit.
Dit is een goede, ga het vrijdag proberen.
En weer een afwijzing ontvangen. Ben nu alweer zo klaar met dat solliciteren
Ik heb echt zin in de nationale week zonder vlees, lekker vleesvervangers inslaan. Ben al plek aan het maken in m’n vriezer haha
Ulg. Heb ik eindelijk mn vakantie geld ( wat veel meer is dan ik had verwacht heujj) Doet de h&m site het niet haha.