Aaaarggghhhhhh grey’s
Ik ga naar een symposium over polarisatie en ik voel me heel volwassen en een goeie student maar oh oh oh wat zou ik graag in bed ex on the beach kijken
Ik doe ook alsof ik serieus ben maar ik kreeg net een uitnodiging voor een seminar waarin ze ons vroegen als voorbereiding iets op Netflix te kijken en ik zei hardop “YES” toen ik die mail las
Ik zou het met een grapje doen, van ‘zo en ben je ook nog benieuwd naar hoe het met mij gaat? Of kom je gewoon over jezelf vertellen? ;););););)’
Gaan kantoorlullen verrassend goed op is mijn ervaring
Ik heb besloten dat ik m’n oksels ga laten laseren en heb er zo veel zin in. Heb echt van dat donkere haar dat je nog onder de huid ziet zitten na het scheren.
Ben ook al een tijdje bezig met krachttraining en begin wat meer vorm in mn armen te krijgen. Dus deze zomer word ik #tanktopbitch
En dan komt tie alsnog 700x per dag binnen vallen maar dan vraag die de eerste 3x vraagt tie hoe het met haar gaat en daarna niet meer.
Als je iets van iemand verwacht dan kun je beter eerlijk zijn en het die gene gewoon vragen.
True maar ik zou zelf liever doodgaan dan zoiets zeggen hahaha
Maar het werkt vast het best ja
Maar dat is het doel toch niet? Straks komt ie zelf ontladen over zn eigen leven en nog ff een uur over @Damnatio kletsen. Op een normale en duidelijke manier feedback geven lijkt me helemaal prima.
Edit: ben een beetje spuit elf zie ik.
Ik zit op de bank met zicht op de oven, maar ik kan de timer niet goed aflezen. Dus ik probeerde net een foto te maken met mijn telefoon om de tijd toch te kunnen aflezen. Ultieme luiheid. En honger.
Ja, ik kan me voorstellen dat dat ook vervelend is, dat je kamer altijd als eerst de pineut is, haha. Maar ik vind het kletsen op zich niet irritant (heb zelfs in het verleden met deze collega best leuke gesprekken gehad maar ergens is het veranderd?) maar gewoon dat hij echt geen enkele interesse in me toont verder behalve een verplicht: alles goed? En: had je een goed weekend?
Heb al wat dingen geprobeerd hoor, heb de afgelopen weken wel wat hints gedropt @Gelatelli al ben ik het met @Soy.peor eens dat ik eigenlijk direct had moeten communiceren. Ik heb bijvoorbeeld gezegd toen hij wegliep: hee, kwam je nu alleen om je eigen shit te droppen? En bij een saai verhaal over zijn hypotheek of keuken heb ik gezegd: jo, wat wil je hier nou mee? Moet ik een gevoelsreflectie geven, of begrijpend knikken, want ik vind dit echt helemaal niet interessant’. Of gewoon DOEIIIII. Maar dat hielp niet.
Deze week dacht ik dat ik misschien wat meer ruimte moest opeisen, dus heb een paar keer mijn eigen verhaal opgebracht zonder dat hij ergens om vroeg. Maar hij keek gewoon een beetje glazig en ging gelijk door op verhaal betreffende zichzelf wat tangentieel een beetje grensde aan mijn verhaal. En een keer zei hij: O, ik moet gaan, en toen liep hij weg. En de laatste keer was hij duidelijk al zijn interesse verloren en heb ik gezegd dat ie tenminste wel wat interesse mocht veinzen, omdat ik 95% van zijn verhalen ook niet interessant vind. Maar lijkt het niet op te (willen) pakken. Ik ben er echt onredelijk pissig over en heb moeite het los te laten.
Denk dat ik het gewoon ga aanpakken zoals eerder besproken, maar ik vraag me ook af of ik het niet beter gewoon kan laten varen omdat ik hetzelfde denk als @Soy.peor, dat hij dan mogelijk drie keer een vraag stelt en dat het dan weer bij hetzelfde is. Misschien moet ik gewoon zeggen dat ik niet meer wil dat ie langskomt tenzij werkgerelateerd, maar dat vind ik dan gelijk zo hard.
Ik zoek iets administratiefs of richting de logistieke kant op kantoor. Heb wel ervaring die kant op maar geen diploma’s. Denk dat ik toch maar contact met UWV op ga nemen om te kijken of er een andere mogelijkheid is want dit thuis zitten ben ik nu wel weer zat.
Misschien op een vriendelijke doch harde manier " Hey Gerard, ik vind het eigenlijk heel vervelend als je steeds binnen komt stormen en je saaie shit komt vertellen en geen interesse in mij toont. Of uit beleefdheid dan maar een vraag aan mij stelt. Ik heb eigenlijk liever niet dat je steeds binnen komt. ( ik weet ff niet of jullie samen pauze hebben of elkaar bijv op de gang zien ofzo) in de “pauzes” wil ik best naar je saaie gelul luisteren maar ik vind het vervelend als je me steeds hiervoor van het werk afhaalt. En al helemaal omdat het alleen maar over jou gaat. "
En als ieh dan weg loopt kun je nog iets zeggen van " Oh en Gerard jouw kinderen zijn ook dood saai"
Haha die toevoeging als ik wegloop. Zie het gedetailleerd voor me, i’m crying
Ik had vanavond eigenlijk met een vriend afgesproken, maar nog geen tijd en plaats en hij reageert niet op zijn app. Zit nu heerlijk ingewikkeld in een dekentje de nieuwe Louis Theroux te kijken en heb nu ook totaal geen behoefte om mijn huis uit te gaan/iemand mijn huis in te laten dus ik ga hem ook lekker niet bellen
Jaaa het was al gelukt, ik heb cake batter en cookiedough!
Oeh ik verwacht een review als je ze geproefd hebt!
Ik ben net toch nog in een zwartepietendiscussie beland met mijn vader. En ik ben zo boos dat ik sta te trillen van woede en weggelopen ben. Het was echt vreselijk. Het is zo’n leuke man en een geweldige opa, maar dit vind ik zo verschrikkelijk aan hem. Echt zo erg.
Ja paar vriendinnen van mij ook!
Ik heb zoooo vaak dat iemand zich voorstelt en ik de naam dan gewoon niet registreer of zo. Dus net weer een kwartier gestalkt om erachter te komen met wie ik volgende week sollicitatiegesprek heb
Wel gevonden tho