Jaaa die chocolade heb ik ook pas ontdekt!! Heerlijk
Ohh lekker Hier staat hij deze week ook eindelijk weer in de planning. Geniet van je lunch!
Ik heb net 5 broeken besteld omdat ik niets in de winkel kan vinden wat om mijn foodbaby heen past en niet al bij mijn knieƫn stopt.
Ik ben echt voor gewoon in de winkel shoppen, maar ja, dan moeten ze maar meer verschillende maten verkopen
Tips zijn altijd welkom! Even opgezocht en zie dat het maar 2 km lopen is vanaf mijn hotel! Ga eens kijken of ik het de komende dagen kan bezoeken.
Thanks voor de tips! Ga ze even opslaan,ben heel benieuwd!
We gingen met kickboks in de ring vechten. Voel me nu een echte vechters straatrat and I love it
Ik ben dus vandaag jarig en nu krijg ik een felicitatie van een scharrel van 3 jaar geleden die ik al een jaar niet gesproken heb. Twee berichten later gaan we volgende week ābijkletsenā
Het leuke is dat dit vorige jaar met mijn verjaardag precies zo ging
Gefeliciteerd!!!
Ik app een goede vriendin dat ik het zo lekker vond dat ik spontaan een avondje vrij had (die vriend lag blijkbaar te slapen ), staat ze ineens onaangekondigd voor mijn deur?! Ehh niet wat ik bedoelde vriend
Ohhhhhh vreselijk. Zou niks voor mij zijn hahaha
Friendship cancelled
Ahhh vet cool!
Ja was het ook echt! We moesten 2 minuten lang vechten, er stond dan 1 vechter in de ring en die moest 30 sec per persoon (we waren met vijf), daarna rouleerde je. Was best spannend, super intensief, maar zo leuk! Boks jij nog?
Teringlang wij doen meestal 1 minuut met sparren en dan 30 sec rust en na een paar rondes kun je me echt opvegen. Zo gaaf dat jullie een ring hebben, wij niet.
Jaja ik boks nog! Wel heel verkouden/ziek geweest dus even niet gespard, vorige week weer voor het eerst meegedaan. Heel fijn dat er sinds januari ook nieuwe mensen zijn die ook rustig aan willen doen, heb anders het gevoel dat ik ervoor zorg dat hun workout minder is dan ze zouden willen.
Ik heb echt de grootste lol om de ava van @Falkor hihi Beebie.
Omg ik heb net woorden gehad met een man in een cafe. Ik was met een vriend en een groepje van 3 mannen kwam aan de tafel achter mij zitten. Een man (vooraan de 30) had het alleen maar over tieten en meiden scoren en hij lachte abnormaal hard.
Ik kon geen gesprek meer voeren,dus heb ik aan hem gevraagd of hij wat zachter wilde communiceren. Hij reageerde met dat het een kroeg was, ik me aanstelde en dat omdat ik het gevraagd had hij het nu juist niet ging doen.
Toen heb ik eens met mijn ogen gerold en mij omgedraaid.
Toen we weggingen zat hij met zijn elleboog op tafel en stak zijn middelvinger naar mij op.
Toen heb ik gezegd: ādit noemen ze nou overcompenserenā en ben ik weggelopen.
drops mic
Held!
Dit lijkt me typisch zoān man die vrouwen een hoer noemt als ze hem afwijzen voor seks. Kleutertje.
Ik wil met mijn vriend dit weekendje naar Antwerpen. Vieren ze daar carnaval? Dat willen we namelijk ontvluchten
Ja ik was na een minuut ook echt gesloopt hahahha, was veel incasseren . We zijn ook wel echt blij met de ring hoor! Hij is 5 bij 5m.
Oeh lekker zeg! Altijd fijn als mensen rustiger willen trainen, dan voel je je ook minder bezwaard! Merkte je ook nadat je weer beter was dat je conditie zo snel achteruit gaat door ziekte? Vind dat altijd zo bizar, maar het bouwt ook echt weer snel op! Gebruik je trouwens een bitje met sparren?