Wat je even kwijt wil #33

Pff ik zou soms echt willen dat er een soort gebruiksaanwijzing van het leven bestond. Of een of andere cursus die je kunt volgen genaamd ‘how to be an adult 101’.

1 like

Jaa zo kut. Ik maak nu een flesje isostar om tussendoor wat bij te tanken maar gelukkig bouwt het ook wel weer snel op.
Ja altijd, anders mag je niet meedoen. Zal wel een keer bij iemand een tand zijn losgeslagen ofzo :joy: ik heb ook een beschermding voor mn neus en kin nodig haha, daar krijg ik altijd klappen. Of beter leren verdedigen :woman_shrugging:

Ja als je leuke tips hebt hoor ik het graag! Leuke ontbijtplekjes of andere restaurantjes en misschien iets van musea etc?

Zijn deze dingen op zondag ook geopend? Winkels zijn dan dicht dacht ik dus is het dan wel leuk?

Mijn god, 2 dagen klussen en verven en ik ben doooood… Overal spierpijn echt zo out of shape ben ik :sweat_smile:

Ohja en decadent een schilder gehuurd voor een deel want het is TE HOOG om zonder te sterven zelf te doen en tegen de goorheid van de vorige bewoners aankijken trek ik ook niet :woman_shrugging: dus dan maar even de economie stimulerennnn

5 likes

Dit doet me er aan denken dat m’n ex dacht dat het een goed idee was om een Wiki how-to te lezen over hoe je een relatie uit moet maken voor hij het uitmaakte. Maar wat een verrassing: gebruiksaanwijzingen voor sociale situaties werken niet en het was heel naar.

@Zoeva @Luzarl
Wasbaar maandverband en inlegkruisjes update!

Ik heb allemaal verschillende dingen besteld en had gisteren een inlegkruisje (imsevimse garden) dat niet zo heel fijn was onder een skinny, had echt het gevoel dat je het kon zien. Dat voelde dus wel wat minder. Vandaag een fijnere!(imsevimse slim) Ik vind het verder vooral fijn dat het allemaal zo zacht is en niet gaat ruiken. Ik vind al snel dat van alles stinkt (eten, parfum, honden, wol, weet ik het) en voel me dan ook wel vies als ik een inlegkruisje ofzo heb gebruikt en ik dat ruik. Nu ruikt het allemaal gewoon normaal en fris en dat vind ik echt top. Ik gebruik alles in combinatie met een cup dus hoef t niet zo vaak te verschonen.
Heb vandaag een wasje gedraaid en 1 wit maandverbandje (imsevimse) is niet helemaal schoon geworden. Het inlegkruisje en andere maandverband (ella’s house) dus dat is wel gek. Zul je altijd zien dat de witte niet schoon wordt :woman_shrugging:t3:

Ik vind het wel echt leuker dan ik zou denken om weer eens wat nieuws te proberen haha voelt echt als een treat :joy: bijna jammer dat je hier juist niet oneindig van nodig hebt.

2 likes

Bij mij werd het idd ook niet schoon :frowning: maar fijn dat het je bevalt!

1 like

Ohja en morgen ook nog even 35 pakken laminaat van 15 kilo per stuk nóg een etage naar boven doen. Haat m’n leven, het leggen moet nog beginnen.

1 like

Oh stom zeg! Je hebt van een merk ook helemaal zwarte maar vond dat toch ook een beetje gek, je wilt toch ook wel een beetje weten hoe het ervoor staat ofzo
Maar misschien dat dat ook wel meevalt, maar gevoelsmatig vond ik dat gek ofzo.
En met een proef setje dat ik had kon je ook niet kiezen haha :upside_down_face:

Ik wil mijn kleding declutteren maar heb zoveeeel vintage vondsten en dingen die nog van m’n oma of moeder waren die ik niet kan weggooien al draag ik ze niet.

Whut :hushed: Wat een hork!

Wow wat naar. Heeft ie tegen je gezegd dat ie het van wikihow had? Mega lomp

Gvd jongens,ik ben fucking bezopen en heb random mensen ontmoet.Paar jongens uit NYC en Seattle.En later kwamen daar nog meiden bij uit Nederland,en één van die meiden zei dat ze niks met die jongens zou doen op wie ik een oogje heb.Maar nu staan ze te zoenen en moet ik ineens heel erg aan mijn ex denken?? Echt wtf.Sta nu als ik een kettingroker de ene na de andere sigaret te roken op het balkon van de club waar we zijn.Echt jezus,ik heb veels te veel op.Enige voordeel vannacht is is dat ik nog geen drankje zelf betaald heb.Maar ik wil ook zoenen gvd :frowning:
De enige mannen die iets van me willen vanavond zijn wanhopige 50+.

2 likes

Dit is dus de reden dat ik nooit uitga,JEZUS.Ik laat ook nog bijna mijn telefoon uit mijn handen flikkeren godverdomme.Ik wou morgen juist vroeg uit bed omdat ik veel van Lissabon wou zien maar ik wil het liefst gewoon de hele dag slapen.Echt wat is dit.Sorry voor mijn dronken gezeik.Tschüss.

Nee maar wel tegen een gezamenlijke vriendin, daar zei hij het van te voren al tegen als uitleg voor hoe goed hij voorbereid en doordacht was over deze keuze! Echt een pannenkoek man

Zo blij als deze dag voorbij is en ik weer in mijn bed kan liggen.

5 likes

image

Sterkte

7 likes

Sorry, maar ik vind jouw gedrag eerder een red flag. Hij geeft gewoon een vrij normale grens aan. Ik vind niet dat je van een ander kan verwachten dat ie zich volledig tot je beschikking stelt omdat je angstig bent. Lijkt me iets om zelf aan te werken, niet bij hem neer te leggen

38 likes

Haha thanks jij ook!