Wat je even kwijt wil #33

Dit @anon2098800.
Ik snap dat het fijn is dat als je angstig bent dat er dan iemand voor je is. Maar je kunt niet van iemand verwachten dat diegene de hele nacht opblijft voor je. Daar ga jij dan op een gegeven moment ook aan wennen en stel hij kan een x echt niet dan voelt zon nacht 10x kutter.

1 like

Bedankt voor je update. Ik twijfel nog steeds wel, ook omdat ik het wel fijn vindt als het er helemaal gaat in de was. Waar heb je deze set gekocht?

Ik heb trouwens op Facebook een keer iets voorbij zien komen, en dat waren hele onderbroeken. Lijkt me ook wel handig

image

Hahaha

16 likes

Ik had vannacht weer allemaal koortsdromen, ik werd badend in het zweet wakker en toen werd mijn vriend ook wakker en die zei heel opgewekt “hee ik droomde dat jij dood ging aan het coronavirus!!! :smiley:” en toen viel hij weer in slaap haha. Nou toen heb ik nog lekker geslapen hoor :sob: maar niet heus

22 likes

Pfff ben nog geen 15 minuten bezig of mijn laptop is oververhit en kan niets meer aan. Ik heb open: twee Chrome tabbladen, een mailbox en skype. Maar nee hoor, de werkgever vindt dit een prima laptop “ja dan moet je minder dingen tegelijk open hebben” is goed vriend, ik ga wel niet werken dan.

Aaaah over 15 minuten weet ik mijn punt voor mijn atelier en of ik in juni mijn bachelordiploma mag ophalen. Fuck ik ben zenuwachtig.

16 likes

Ahhh succes met de zenuwen!!

Ja ik had het wel in een emmer met koud water laten weken! Het scheelt ergens dat het de witte is omdat je dan altijd nog met bleek wat kan ofzo, maar voor nu staat het wel extra dramatisch dat alleen die niet schoon is :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Via lanaluna. En voor inlegkruisjes zelf drie verschillende gekozen. Als je vlekken heel vervelend vindt zou je zwarte kunnen kiezen! En @Paardenmeisje zegt dat alle vlekken er bij haar met ossengalzeep uitgingen.

1 like

Ik vind het eigenlijk vandaag onverantwoord om naar mijn studie te gaan maar moet nog iets van iemand overnemen en iets terugbrengen. Gelukkig kan ik in de middag iig thuis spenderen.

En??

1 like

Wat wil je dan van hem en gebeurt het vaak? Ik had ook een keer een paniekaanval, en was toen later ook wel teleurgesteld dat mijn toen-date er niet op inging (was toen via app). Misschien weet hij niet wat hij met je aan moet op zo’n moment? En je kan denk ik niet verwachten dat iemand constant je angsten uit je praat/oid. Maar als iemand er totaal niet op ingaat als hij naast je ligt en zich lekker omdraait, dat zou ik ook maar raar vinden. Niet liefdevol in ieder geval.
Edit: is het piekeren of echt een paniekaanval? Ik vind dat nogal verschil maken wel.

Hebben jullie deze :crazy_face: smiley op whatsapp? Ik niet en ik vind het echt een gemis

Mn tattoo kriebelllltttttt :grimacing: :grimacing: :grimacing:

Pff er is allemaal bouwlui in huis en ik voel me dan zo opgelaten. Loop maar een beetje te ijsberen.

Gisteren een lange wandeling gemaakt door harde koude wind en nu is mijn hele gezicht een droge bende :weary:

Iedereen heeft toch dezelfde smilies op Whatsapp? Ik heb hem wel.

Ik ga vanavond naar de Jonas Brothers, 11 jaar geleden ging ik daar ook naar toe. Voelt echt alsof ik weer een tiener ben.

8 likes

Ik heb m wel maar gebruik m nooit. Categorietje :see_no_evil:

8 likes

Misschien heb je een verouderde Whatsapp versie? En er zit voor zover ik weet wel verschil in smilies tussen Android en Apple.