Wat je even kwijt wil #33

Hm blijkbaar niet dan, want ik heb 'm niet. Maar misschien inderdaad een verschil tussen android en apple, zoals @Jumpsuit zegt.

3 uur s’ nachts, baby heeft honger.
Ik, half slapend, krijg m’n badjas niet aan. Duurt toch zeker een minuut voordat ik doorheb dat ik m’n arm in de verkeerde mouw frommel.
Baby huilt nog een niveautje harder.
Stoot m’n teenā€¦ā€œgodverdegodverā€
Hinkend naar de baby.
Baby::blush::blush::blush:
Ik: :heart_eyes:

18 likes

Dankjewel dat je ook deze kant belicht. Ik ben het denk ik wel met je eens. Het zijn flinke paniekaanvallen die ook zichtbaar zijn. Maar natuurlijk is het zo dat hij ook zijn grenzen heeft en deze mag aangeven. Goed om het ook even van deze kant te kunnen bekijken.

2 likes

Ik word nu al dagen midden in de nacht wakker. Klaarwakker, ogen open. Pas als de wekker bijna gaat slaap ik net weer in. Waar slaat dit op?

Heb je de jas gekocht van Renee menschaar? Misschien kan ze hem nog niet wegdoen omdat er toch veel herrinneringen aan zitten enzo.

2 likes

Zo rot he! Ik heb dit ook! Als je de oplossing hebt, let me know :blush:

1 like

Ik voel me alsof ik midden in een quarter life crisis zit en ik wil er NU uit!!!

2 likes

koop een porsche en neem een vriendin van 20 jaar jonger.

3 likes

Haha nou in ieder geval fijn om van je te horen want ik vroeg me al af hoe je het in Lissabon had. Ik ga maandag heen, wanneer ga jij terug naar NL?

Isostar? Is dat een soort proteĆÆnedrankje?

Oh wow, dan zijn jullie wel ruiger dan wij! Wij mogen niet op het hoofd slaan, daarom is een bitje niet verplicht en een ā€˜helm’ ook niet. Heftig zeg dat je daar klappen krijgt :fearful: Ik wil wel een bitje gaan aanschaffen, want krijg wel eens per ongeluk een stoot in mn gezicht en een nieuw gebit is duurder dan een bitje haha

Wheee ik wilde zo naar de bios, maar mn maag doet stom :sob:

The call of the wild

1 like

:joy:

Ik kan best veel nadenken voor het slapen en worden voorgelezen is chill maar ik heb
gek genoeg niemandd op afroep die ik dat kan laten doen. Toen ging ik podcasts zoeken maar kwam ik iets veel beters tegen: nothing much happens op Spotify. Simpele verhaaltjes om je te laten relaxen zo voor het slapen gaan. Chill. Aanrader!

2 likes

Oh ik vind dat zoooo chill, heerlijk zo’n rustige start van de dag. De werkuren voelen dan als een klusje tussendoor of zo. Maar ik woon heel dichtbij werk dus dat maakt misschien wel een verschil.

De man waardoor plagiaat toenam is overleden.

Maar zijn opties zullen altijd blijven voortbestaan. :grinning:

13 likes

Ik moei me ook even, dit had ik al eens gepost, misschien heb jij er ook iets aan!

Fotografiemuseum is de moeite! M hka (daar vlakbij) kan ook de moeite zijn, naargelang de tentoonstelling. Als je van oudere kunst houdt, museum Mayer van den Bergh of Snijders&Rockoxhuis. Museum Plantin Moretus vind ik geweldig, is het huis en de drukkerij van Plantin (maar dat moet net je ding zijn natuurlijk). Er zijn ook wat gallerieen die leuk zijn (Zwarte panter, extracity, campo&campo, tim van laere). Middelheim is een park en openluchtmuseum, buiten de stad zelf maar bij mooi weer leuk om rond te wandelen.
Drinken: cafes genoeg ;). Klassiekers zijn Paters Vaatje, de Muze en Kulminator. Ook fijn: De ware jacob, de vismijn, cafe Clodette, Korsakov, de kroon van hopland, Baron, Witzli Poetzli, kapitein Zeppos, Boogaloo, Chatleroi, Mombassa, dr. Beer, zeezicht
Koffie: Barnini, Caffenation, Buchbar, koffieklap, kolonel koffie, wasbar
Lunch: starfish&coffee, Fella, lunchbox, felfel, Tinsel, escobar
Avondeten (ben zelf veggie dus van vleesresto’s ken ik niks, sorry): Vitis, Yust (ook cocktails), mission massala, Broers van Julienne, BUN, Falafel tof, Takumi ramen, Dansing Chocola, wattman, orso pizzeria, bellini

Op zaterdag heb je een markt op het Theaterplein, daar ga ik soms een Marokkaanse pannenkoek eten met pikante oijven, geitenkaas en honing (heerlijk) en koffie drinken bij een Italiaans of Spaans koffiekraam (zo lekker!).

Je hebt ook de Antwerp Museum app, met ook veel wandelingen (oa street art).

3 likes

Volgens mij heb ik net voor het eerst een bericht gebookmarked of zo. Ik zag ineens al die tips en dacht dit wil ik opslaan voor later. :sunglasses:

1 like

Joepie, wat een eer :slight_smile:

Ik heb al 2 weken buikpijn voor de emdr behandeling van vandaag. Slecht geslapen en alles, kan weinig hebben op werk vandaag. Bellen ze net op dat de afspraak niet door gaat, omdat de psycholoog ziek is.
Kei vervelend, kan niemand wat aan doen. Maar ik vind het echt superkut :disappointed_relieved: kan wel huilen nu, maar dat kan niet want ik moet over een half uur weer lesgeven…