Wat je even kwijt wil #33

Ah wat kut. Al die stress voor niks :bouquet: Is er al een nieuwe afspraak gemaakt?

1 like

Iedereen lekker kiezen, jouw dobbelsteen op rood: niet storen. Ze vermaken zich heus wel.

3 likes

Yes ik kan zo naar bed en dan maar vanavond aan de studie en werk. :smiling_face_with_three_hearts:

:pleading_face: De buurvrouw van mijn oma (en ik denk wel een van haar beste vriendinnen als je dat nog zo sec kunt stellen als je 85 bent haha) is ongeveer een jaar geleden naar het verzorgingstehuis verhuisd en dat vond oma al best moeilijk. Maar nu kreeg m’n vader net telefoon dat ze op sterven ligt dus is hij met oma er voor de laatste keer naartoe

3 likes

Ik ben altijd zo mega enthousiast ala ik leuke cadeautjes vind. Eigenlijk moet ik personal cadeaushopper worden.

7 likes

Waarom heb je buikpijn voor je EMDR behandling? Om het feit wat er besproken gaat worden? Of omdat je je na de behandeling heel moe kunt voelen?
Want ook daar kan de EMDR behandelaar wat aan doen.
Je kunt ook zelf soort van EMDR doen om de spanning minder te maken.

De tandarts heeft maandag 2 vullingen opnieuw gedaan aangezien mijn oude tandarts aka beul de boel behoorlijk heeft verprutst maar ze schoot perongeluk uit met iets en nu is mijn tandvlees/wang nog altijd dik en gevoelig. Kan geeneens fatsoenlijk eten en dat terwijl de tafel hier vol staat met koekjes en gebak en allemaal andere lekkere dingen :sob:

Ik ben erg blij met de keuze om mijn oude werk en sector te verlaten, en over het algemeen ook blij met mijn nieuwe, huidige baan.
Maar wat mij echt stoort is hoe indirect alles hier gaat. Ik heb bijv. een vrije dag aangevraagd, geen idee hoe het normaal in zijn werk gaat (kom uit het onderwijs) dus even met personeelsmedewerker gesproken en kon het via het portaal aanvragen.
Heeft mijn afdelingsmanager mijn ‘partner’ (de ander op mijn afdeling, degene die mij inwerkt) gevraagd of dat ok is en of ik dat heb overlegd.
Waarom wordt er niet gewoon teruggemaild naar mij: heb je dat op de afdeling overlegd? Weet ik veel dat dat zo werkt :sweat_smile: Als mij vervolgens niets gezegd wordt, vraag ik het de volgende x weer zonder overleg aan.

Het kwam nu toevallig ter sprake omdat mijn partner vroeg of ik die vrije dag in mijn agenda wilde zetten, dus ik zei “Huh, welke dag?” “Die je hebt aangevraagd.” Dit is slechts één voorbeeld.

Raar. Als ik ooit een fg / ontwikkelings- / beoordelingsgesprek heb ga ik dit aankaarten.

Ik verveel me en ben onrustig dus ga nu naar de hema lopen om daar geld (dat ik niet heb) uit te geven. Daar word ik altijd rustig van.

10 likes

Ik krijg net (per ongeluk) een interne mail van een groot bedrijf dat duidelijk niet aan mij bestemd is met een grote bestelling en ik moet daar schijnbaar akkoord op geven. Ik moet me echt inhouden om niet terug te mailen met: “akkoord, doe maar 3 stuks” :upside_down_face:

11 likes

Oh wat slordig! Om wat voor soort sector gaat het? Verder geen klantgegevens/privacy gevoelige informatie die jij nu hebt (en je niet zou moeten hebben)?

Zodra ik naar buiten loop begint het te regenen en m’n sok is nu al afgezakt in mn schoen.

Een groot poppodium. Ik ben daar wel eens als bezoeker geweest dus misschien dat m’n e-mail zo in hun bestand is gekomen? Ik durf niet op de link van de bestelling te klikken haha, ook al ziet het er verder wel legit uit en werkt die man ook gewoon bij dat poppodium (heb 'm opgezocht).

Ik vraag aan mijn dochter welke muziek ze wil horen tijdens het knutselen. “De staat!”

Dochter naar mijn hart!

13 likes

Zou ook niet op de link klikken. Wel mailen naar een algemeen infomailadres dat op de site staat dat je een mailtje hebt ontvangen dat niet voor jou bedoeld was.

Ik heb precies dat gevoel ook heel vaak. Dan die je zelf extreem je best op een cadeau en dan krijg je zo onpersoonlijk kut cadeau ervoor terug of iets van een merk wat je nooit gebruikt. Maar ja iets erover zeggen publiekelijk is verwend en ondankbaar dus ik hou m’n mond maar :zipper_mouth_face:

2 likes

Ik heb hele tijd een vervelend gevoel in mijn voorhoofd, denk echt door het fronsen ofzo. Probeer hele tijd mijn spieren te ontspannen maar het blijft. Nu vraag ik me af of botox zou helpen :thinking:

Een witch dochter naar jouw hart.

6 likes

Leuk zo’n open kantoor. Iemand loopt al de hele dag af en aan heftig te hoesten (iemand heeft al gecheckt en het gaat ok), maar het galmt dus door het hele gebouw. Natuurlijk ook super irritant voor die persoon, maar ik krijg er ook de behoefte van om mijn handen extra goed te wassen.

Ik word ‘vanmiddag’ gebeld, maar heb geen indicatie van tijd gehad. Zó irritant altijd :sweat_smile:

1 like