Wat je even kwijt wil #33

Ik moest iets googlen over pubers en in de zoekresultaten kwam een hit van Refoweb.

Thuis heb ik nooit echt puber durven zijn omdat ik dan mijn ouders verdriet doe. Dit klinkt misschien raar, maar zo voelde het voor mij wel. Nu ben ik 20 en fantaseer heel erg over een jong echtpaar bij ons uit de kerk. Ik vind ze leuk bedenk dan dat ik hun 16-jarig kind ben en erg puberaal en dat die man mij dan straf geeft. Ik schaam me voor deze vraag, maar dit houdt me heel erg bezig. Dit fantaseren geeft me een fijn gevoel, maar aan de andere kant ook veel verdriet omdat ik weet dat ik nooit hun kind zal kunnen zijn. Dit zal jaren en dan dag en nacht in mijn hoofd. Weet u wat dit is en denkt u dat meer mensen dit hebben?

NMSVPE

6 likes

Ik voel me vandaag echt blegh. Zoveel afwijzingen steeds en heb het gevoel opgesloten te zitten en heb nergens zin in. Lig nu ook weer voor pampus op de bank

Ik kwam nieuwe geurdingen tegen van air wick: botanica. En de geur Caribische vetiver (que?) en sandelhout is zo lekker omg! En de geurstokjes waren met 35% korting god knows why. Dus nu ruikt m’n huis heerlijk. Heb ook een spray gekocht en wil de kaars ook eigenlijk.

6 likes

https://www.refoweb.nl/vragenrubriek/19290/nooit-puber-durven-zijn/

Snap niet dat het antwoord niet aanklikbaar is.

Wat vervelend dat je je zo voelt. Is er iets wat je kan doen om de dag een klein beetje plezierig te maken? Iets lekkers qua eten bestellen, een lekker bad nemen of een serie kijken? :kissing_heart:. En eigenlijk is het gewoon stom dat we nog steeds zo veel ophangen aan onze leeftijd, vooral als we ouder worden. Maar ik hoop dat je over een paar dagen er weer met een beetje frisse moed tegenaan kan kijken.

2 likes

Ik snap hoe je je voelt, ik heb veel dingen op latere leeftijd nog gedaan en het voelt soms alsof ik zo achterloop vergeleken met anderen. Maar hey, je doet het toch. :purple_heart:

1 like

Ik heb m’n Fitbit sinds maanden weer eens om. Meteen weer geïrriteerd want heb pas 6000 stappen en wil er 10000 natuurlijk.

4 likes

Kun je niet iemand meenemen?

:heart::heart::heart:
lyJfpE7

1 like

Soms mauwt mijn kat en dan mauw ik voor de grap terug. Eindstand een heel gesprek in het mauws.

15 likes

Hee jammer dat je je zo voelt. Kun je niet iemand een berichtje sturen over de training, iets vragen van wat er op het programma staat ofzo. En dan zeggen dat jullie elkaar daar zien. Dan heb je voor jezelf soort van vastgelegd dat je gaat en verwacht iemand je ook. Mij helpt het om een plan qua sporten en huishouden enzo tegen een ander te vertellen, dan voel ik me meer verplicht.
Je zal je nooit slechter voelen als je bent geweest!

Er werd net iets naar me geroepen op straat, ik had net daarvoor flink gejankt en vond dat ik er niet uitzag dus ik vond het eigenlijk helemaal niet erg :’) (was niks vunzigs, dan zou ik wel boos worden) .

1 like

Oké college 1 heeft aan collega 2 en aan mij een verlaat valentijnscadeau gegeven. Super lief. Is het dan nu juist stom of leuk om een cadeau terug te geven morgen?

Was een toets nakijken van een klas en ze maken de toetsen via een online programma. Had de leerling een typfout gemaakt en ik ging helemaal strak. Het ging over de invloed van de golfstroom op de temperatuur en lucht. Antwoord:“Rondom de kut is het vochtig.”

tja gelijk had diegene wel

36 likes

Ik zou het niet doen, dan voelt het een beetje alsof het moet of zo. Ik zou het onthouden en dan over een tijdje iets liefs terug doen!

8 likes

Zie het niet als netwerken, misschien helpt dat ook? Als het bijvoorbeeld een feestje zou zijn, zou je het minder eng vinden?

Weet je ook hoeveel mensen er komen en wie? Dan kun je bijvoorbeeld alvast voorbereiden, zodat je in ieder geval een paar mensen kunt aanspreken over hun werk oid?

Mijn kind is bij oma slapen dus ik hoef me even niet in te houden en het goede voorbeeld te geven. Gelijk even lekker geruzied met iemand die 2 parkeerplekken in beslag had genomen. Gotta love the tokkie life (soms dan) :tipping_hand_woman:t2:.

20 likes

IK HEB EEN 17/20 GEHAALD! OMG!
Kansje zit erin dat ik met onderscheiding slaag!

57 likes

Ja 2 maart

@Banananana hahahah, het werd voorlezen, filmpje kijken, buiten spelen en vrij spelen :see_no_evil::innocent:

Ja om hetgeen wat er besproken gaat worden.
Dat klinkt opzich goed, alleen heb ik daar nu niks aan natuurlijk😅

1 like

Omg wats met mij echt. Ik zie een filmpje van 9gag op insta, van een vader die meegaat naar een schilderles en eerst vindt hij het beetje raar maar daarna super leuk en dan is hij super excited om er glitter op te laten doen en helemaal trots op z’n werk. En ik moet ervan huilen :sob::sob::sob: hij is zo schattig

8 likes