Oh wat vertiefd dat je nog twee weken moet wachten hoop dat je minder last zult hebben van buikpijn en shit
Ja vet kut, maarja. Kom er wel overheen, heb voldoende afleiding gelukkig.
Heh? Als pesten? Wat raar. Ken je diegene en kan je er wat van zeggen?
Hmm ze waren er al mee bezig en ik moest vooral niet op de link klikken en de mail zsm verwijderen!!
Moet je vooral mij hebben, nu wil ik juist op de klink klikkennnnn. Ben echt benieuwd wat er gaande is.
Ik zou dat sowieso doen
Ik had vanmiddag in de les een gesprek over mijn laptop, dat ik die nooit meeneem naar school omdat ie zo groot is. Mijn leraar vind dat blijkbaar irritant omdat ik zo niet ‘mee kan doen’ (bullshit, heb een iPad waar alles op kan en werk in de drive). Maar goed, toen belde mn moeder en aangezien de les al klaar was nam ik even op. Zegt die docent: ‘Kun je je moeder niet om geld vragen voor een nieuwe laptop?’
Ik vond dat zoo een rare opmerking weer wat heb ik toch een gekke school
Ja die docent is sowieso een beetje… kortaf en echt heel middelbareschoolachtig… maar ik ben 22, verdien mn eigen geld, kom op
Ik wil weten welk poppodium het was
Yesss. Ik zat de hele week op een outfit te aasen en toen ik eindelijk mn geld kreeg deed de h&m site het niet. Toen hij het vanochtend weer deed was de rok uitverkocht.
Maar de aanhouder wint en hij was er net weer !! Nu heb ik weer een leuke outfit
Wat raar om daar uberhaupt een opmerking over te maken.Sinds de release van de iPad heb ik voornamelijk dat device meegenomen naar de meest uiteenlopende colleges van verschillende opleiding en daar never nooit daar een negatieve opmerking over gehad. Alleen enkele mensen er ook juist een zien aanschaffen omdat het zoveel minder ruimte in beslag nam en prima te gebruiken was om veel notities mee te maken.
Ja heb ik het toch goed gehoord!
Ik blijf iig thuis , mede door het weer en een slecht gevallen maaltijd
Hahaha die chick In Lingo. Jan ergert zich volgens mij dood
Ik heb geen zin om te koken dus ik zit me vol te vreten met witte paaseitjes. Vult alleen niet echt en aangezien ik niets lekkers in huis heb denk ik dat het volgende een snack in de airfryer word.
Hier in V ook! Vet harde wind, regen en ook wat onweer ineens
Mijn man heeft net een pizza oven gekocht.
Nu is zijn leven compleet
Edit: oh wacht het is een gas grill. Dus we kunnen pizza bakken op de camping. Hoera
Heb helemaal geen kaarsen en/of stokjes nodig maar laf vetiver en sandelhout dus bedankt, ik ga geld uitgeven dat ik niet heb. Maar dan ruikt m’n huis wel lekker.
zwaait
Sinds het egf is verdwenen was ik niet meer actief, maar merkte aan mezelf dat ik toch iets miste. Moet nog wel een beetje wennen aan het gebruik van het forum ^^.
So I’m back! (Was ooit Sandywich )
Moest idd wel even zoeken naar waar het laatste antwoord was
Wat een aflevering van undercover in nederland
Mijn vriend is zaterdagavond weg en ik heb nu al zin om lekker wijn en snacks te kopen en zonder gezeur Grey’s Anatomy te kijken