Is goed te doen, duidelijk aangegeven en geen 5-baanse wegen komt goed
Floortje aan het einde van de wereld kijken krijgt ineens een hele andere dimensie als je zwanger bent holy shit. Hele aflevering janken
Die overnights oats ontbijtjes kunnen echt bizar aantikken in kcal omdat men er vaak allerlei toppings in doet, noten, maple syrup en weet ik het wat en dat is kcal rijk. Ik maak altijd een soort wannabe wortel overnight oats voor 325 kcal
Wannabe worteltaart overnight oats
- 40 gram havermout
- 125 ml ongezoette amandelmelk
- 15 gram rozijnen
- shot vanille zoetstof van personal protein (of zoetstof en wat vanille aroma)
- 50 gram wortel juliene
- 25 gram vanille whey
- wat kaneel
@SpeedOfSound Mocht je er maple syrup ingedaan hebben, dit is een goed alternatief, smaakt echt hetzelfde.
Oeh klinkt goed. Dit is dus geen neppe maple syrup troep die veel te chemisch is?
Nou⦠nep is het wel want het is suikervrij. Maar het smaak hetzelfde en het is echt een stroop, niet zoān jelly
Ah chill. Ja bedoelde met nep dat je echt heel erg proeft dat er super veel zoetstof inzit waardoor het chemisch wordt. Waar is het van?
Ik heb een afspraak in Amsterdam in een cafƩ maar wat haat ik dit. Ik weet nooit hoe mn afspraak er uit ziet. Dus ik heb net maar een signalement van mezelf gelinkedind.
Aaah zo leuk vorig jaar ergens hebben 3 vrienden en ik ( jerry hehehe) ons opgegeven voor een Vogue dansles. Maar er waren toen te weinig mensen die zich opgaven. En toen hebben we helemaal zielig gedaan van jaa we willen dit zo graag. En nu krijgen we een mail dat het door gaat en dat ze een ( vet schatiige⦠heb hem gelijk gestalkt) leraar hebben voor ons.
Nu maar hopen dat de boys nog willen en dan gaat je girl voguen hahaha.
Uitverkocht helaas. Maaaar er zijn nog wel een aantal suuuuuper dure vip pasjes.
Kun je dan niet alsnog met terugwerkende kracht aanspraak maken op huurtoeslag?
Ik moet dit ooit proberen omg, ziet er goddelijk uit
Zo hartverscheurend dit he, had gewoon de tranen over mān wangen lopen. Gelukkig krijgt ie massaal steun.
Sowieso doen, je krijgt er geen spijt van
Ik ben ziek en warrig en moet hier zowat van janken vlak voor de klas. Had dit niet moeten lezen.
Sorry! Het is ook zo sneu, maar ook positief, hij mag naar Disneyland, het veld op met zān favoriete rugbyteam en verder enorm veel positieve reacties gelukkig ontvangen. Ik kon het ook amper aanzien.
Shit man, ik heb pezen, peesaanhechtingen en botvliesontstekingen in beide benen van mijn knieƫn tot mijn voeten. Net nu ik moet beginnen met veldwerk voor stage en daar veel voor moet lopen.
Oh dat ken ik volgens mij wel! Ik neem soms wel eens dextro om inderdaad even een boost te krijgen.
Ah wou al zeggen! Vind dat altijd zo aso als je voluit gaan trappen en stoten, terwijl de ander de dekking niet goed heeft of niet gevorderd in. Je mag best sparren, maar houd elkaar wel een beetje heel⦠Wordt bij ons gelukkig ook wel echt wat van gezegd! Sommige mensen delen enkel uit en willen niks incasseren
Gefeliciteerd bloodsister!