Ik ga vanavond naar een feest dat pas om 23.00 begint en ik ben dat dus echt niet meer gewend he. Hoe gaat deze oma dat in hemelsnaam overleven?
Je kan haar ook gewoon laten betalen toch? Maakt niet uit volgens mij dat 'ie op jouw naam staat, als het "kenmerk"of wat voor nummer er ook op staat er maar bij staat.
Hmmm, zit beetje in dilemma. Ben nu aan het werk en ben best productief bezig. Heb alleen beetje trek nu, alleen ben meestal na de lunch een stuk minder productief.
Met wie ga je dan?
Van te voren een dutje doen. Groetjes een mede oma die ineens veel naar feestjes gaat.
Ik ben vandaag voor t eerst sinds juni weer naar de sportschool gegaan
Ik moet zo werken bij m’n bijbaantje maar het is enorm rustig. Weet zeker als ik nu zou vragen of ik nodig ben, ze zouden zeggen dat ik thuis mag blijven. Heb ergens echt de neiging om het te doen omdat ik gisteravond/vannacht het mentaal zwaar had en even behoefte heb aan een dag niksen, maar tegelijkertijd heb ik het geld echt nodig en kan ik volgende week ook al niet werken
Gaan en als het rustig blijft en je je niet chill voelt vragen of er ruimte is voor verlof
Het mooiste aan carnaval is dat er niemand vreemd van opkijkt als je op de vrijdag wat vroeger vertrekt naar huis.
Volgende stop: Utrecht (of Woerden?)
Ik zou Woerden doen.
On my way!
Doe ff beschermde kleding en een masker op, je wil de burgerlijkheid die daar rondwaait niet oplopen.
Komt vast goed, heb mn lush spray bij, dat zal de bourgeoisie wel op afstand houden
Haha ik deed een keer lipbalm van lush op en toen werd @Lula boos om de geur die ik daarmee verspreidde.
Werkt dus als een tiet
Zijn er hier meer meiden die het spel merge Dragons spelen op de telefoon? Ik vind het spel zooo verslavend
Je mag mee mijn toets Grieks maken in Amsterdam
Ik wil wel, als je dat leuk vindt?
Oh maakt niet uit hoor! Ik heb volgende week zaterdag een toets Hebreeuws, ook in Amsterdam, ga je gewoon dan mee! Ik ben heel flexibel