Hahaha zo wisten wij dat op onze middelbare school open dag was als er overal ineens planten stonden en props zoals een theepot met kopjes erbij in de kantine
Hebben ze inmiddels wel gereageerd? Ik vind het echt heel rot voor je… Zou het ook gewoon aangeven hoe je je voelt bij je vriendinnen. Mensen kunnen soms zo op zichzelf gericht zijn dat ze het niet eens door hebben. En juist bij je vriendinnen moet je ook eerlijk kunnen zijn
Als je er behoefte aan hebt mag je mij ook altijd PM-en!
Ik vind het zo mooi te zien hoe (voor mij althans) onbekenden zo lief op elkaar reageren, en op wat voor manier dan ook, steun aanbieden.
Onderweg naar bloedafname en ik ga echt kotsen ben zo zenuwachtig
Why?
Haha ik ben zo bang voor naalden
Nou mijn eerste verjaardagscadeau is binnen. Ben kneiterongesteld geworden
Ohhh noo!
Gefeliciteerd
Oh ik heb dezelfde angst Probeer goed op je ademhaling te letten, dat helpt bij mij altijd goed. En ga erna iets lekkers eten als beloning. Succes!
Geen proteïne maar eigenlijk suikerpoeder dat je aanmaakt met water voor een extreem zoet drankje voor wat energie tussendoor. Zitten teringveel calorieën in natuurlijk dus ik kreeg eerst op mn kop maar nu denk ik ja het helpt me de hele les mee te kunnen doen én ik ben hier niet om af te vallen dus ik neem het nu gewoon.
Dat doen we alleen met sparren op zaterdag hoor, niet gewoon tijdens een training. Maar ja, er worden soms wel flinke klappen uitgedeeld, al wordt er wel goed rekening gehouden met niveau. Twee weken geleden gaf iemand wel een vieze leverstoot en die kreeg een uitbrander want dat flik je gewoon niet vriendschappelijk. Maar zoiets zouden ze dus nooit bij mij doen, alleen de grote sterke gevorderden onder elkaar.
Fijn weer een dagje sociaal ongemakkelijk zijn bij een cursus met allemaal onbekenden en een gezamenlijke lunch
Gefeliciteerd!
& @luzarl dankje! Gelukkig allemaal redelijk gegaan. Ze hoorde dat ik vet zenuwachtig was dus ze hield me aan de praat om mijn ademhaling een beetje normaal te houden.
Gefeliciteerd!!
Ik las prei
@Luzarl Heb je inmiddels die cookie dough website gevonden???
Ik kwam deze net tegen en het lijkt wel op wat je beschreef:
Jaa daar heb ik besteld!! Het komt morgen binnen. Maar tijdens mijn research was de site ‘dicht’ en nu isie vernieuwd en weer open!
Ik ga zo voor het eerst naar Deventer met de auto, ben dr nog nooit geweest. Is het centrum in rijden een beetje te doen? Ik moet naar de brinkgarage, maar hoop niet dat het autorijtaferelen als Utrecht centrum zijn!!!