Wat je even kwijt wil #33

En @Canvastas gefeliciteerd!! :two_hearts:

1 like

Ik huur mn studio onder van een chick. En ik betaal haar inclusief (is allemaal legaal). Maar nu blijkt dat zij zich op de dag dat ik me inschreef heeft uitgeschreven en nu is ze verbaasd dat de rekening voor gemeentebelasting op mijn naam komt. Ja vriendin, wat had je dan gedacht. Sowieso dat zij heeft gezegd dat ze zich niet ging uitschrijven. Dat was nog een ding met huursubsidie, dat kon ik niet aanvragen omdat we met z’n tweeĂ«n ingeschreven stonden. Is dus niet zo. En nu moet ik alsnog rekeningen betalen en inhouden van de huur en ik vind dat echt super irritant. Regel gewoon je zaken en had mij ff laten weten dat je je uitschreef.

1 like

Ohhh super!!! Laat je weten hoe het smaakt? :smile: Denk dat ik ook ga bestellen!

1 like

Ik snap mezelf echt niet, zit heel de tijd te trillen op mijn stoel omdat ik het koud heb, maar blijf wel in een t-shirt zitten omdat het hier normaal 22,5 graden is zonder dat we de verwarming aan hebben, maar nu is het geen 22,5 graden en weet ik niet waar mijn chill-truien zijn die warm zijn.

Wel heel volwassen.

1 like

Is goed te doen, duidelijk aangegeven en geen 5-baanse wegen :rofl: komt goed

1 like

@midheavenmoon bij ons worden dan de ramen gelapt :joy:

2 likes

Floortje aan het einde van de wereld kijken krijgt ineens een hele andere dimensie als je zwanger bent holy shit. Hele aflevering janken :ok_hand:t3:

Die overnights oats ontbijtjes kunnen echt bizar aantikken in kcal omdat men er vaak allerlei toppings in doet, noten, maple syrup en weet ik het wat en dat is kcal rijk. Ik maak altijd een soort wannabe wortel overnight oats voor 325 kcal

Wannabe worteltaart overnight oats
  • 40 gram havermout
  • 125 ml ongezoette amandelmelk
  • 15 gram rozijnen
  • shot vanille zoetstof van personal protein (of zoetstof en wat vanille aroma)
  • 50 gram wortel juliene
  • 25 gram vanille whey
  • wat kaneel
1 like

@SpeedOfSound Mocht je er maple syrup ingedaan hebben, dit is een goed alternatief, smaakt echt hetzelfde.

1 like

Oeh klinkt goed. Dit is dus geen neppe maple syrup troep die veel te chemisch is?

Nou
 nep is het wel want het is suikervrij. Maar het smaak hetzelfde en het is echt een stroop, niet zo’n jelly

Ah chill. Ja bedoelde met nep dat je echt heel erg proeft dat er super veel zoetstof inzit waardoor het chemisch wordt. Waar is het van? :smiley:

Ik heb een afspraak in Amsterdam in een café maar wat haat ik dit. Ik weet nooit hoe mn afspraak er uit ziet. Dus ik heb net maar een signalement van mezelf gelinkedind.

1 like

Aaah zo leuk vorig jaar ergens hebben 3 vrienden en ik ( jerry hehehe) ons opgegeven voor een Vogue dansles. Maar er waren toen te weinig mensen die zich opgaven. En toen hebben we helemaal zielig gedaan van jaa we willen dit zo graag. En nu krijgen we een mail dat het door gaat en dat ze een ( vet schatiige
 heb hem gelijk gestalkt) leraar hebben voor ons.
Nu maar hopen dat de boys nog willen en dan gaat je girl voguen hahaha.

12 likes

Uitverkocht helaas. Maaaar er zijn nog wel een aantal suuuuuper dure vip pasjes.

1 like

Ohja vreselijk! Ik ga bij zulke afspraken er altijd expres 10 min van te voren heen en ga dan ergens zitten en app dan nog even ‘hallo ik zit in de linkerhoek met een roze trui, tot zo!’

Kun je dan niet alsnog met terugwerkende kracht aanspraak maken op huurtoeslag? :smirk:

Ik moet dit ooit proberen omg, ziet er goddelijk uit

https://www.ad.nl/show/twee-ton-en-steun-van-hugh-jackman-voor-gepest-jongetje-je-bent-sterker-dan-je-denkt~a12834a8/

Zo hartverscheurend dit he, had gewoon de tranen over m’n wangen lopen. Gelukkig krijgt ie massaal steun.

2 likes