Sowieso doen, je krijgt er geen spijt van
Ik ben ziek en warrig en moet hier zowat van janken vlak voor de klas. Had dit niet moeten lezen.
Sorry! Het is ook zo sneu, maar ook positief, hij mag naar Disneyland, het veld op met zān favoriete rugbyteam en verder enorm veel positieve reacties gelukkig ontvangen. Ik kon het ook amper aanzien.
Shit man, ik heb pezen, peesaanhechtingen en botvliesontstekingen in beide benen van mijn knieƫn tot mijn voeten. Net nu ik moet beginnen met veldwerk voor stage en daar veel voor moet lopen.
Oh dat ken ik volgens mij wel! Ik neem soms wel eens dextro om inderdaad even een boost te krijgen.
Ah wou al zeggen! Vind dat altijd zo aso als je voluit gaan trappen en stoten, terwijl de ander de dekking niet goed heeft of niet gevorderd in. Je mag best sparren, maar houd elkaar wel een beetje heel⦠Wordt bij ons gelukkig ook wel echt wat van gezegd! Sommige mensen delen enkel uit en willen niks incasseren
Gefeliciteerd bloodsister!
ohh man, ik was uit eten en borrelen gister met collegaās. Wat super gezellig, heb mijn nummer nog aan een kerel gegeven (die ik wel geschikt achtte voor luchtig vermaak) en werd wakker op de bank vanmorgen. Nu met mijn brakke hoofd op werk, heb echt de concetratie van een goudvis.
Heb over een paar minuten afgesproken om te gaan studeren in de bieb maar ik ben in bed gaan liggen en dat was een heel slecht idee⦠ik kan er nu niet meer uit komen
Hahaha ja dat deed ik net ook, het kwam allemaal goed!
Ik vind het tijdens carnaval/vasteloavend echt jammer dat ik niet uit het zuiden kom. Dat je echt met je vrienden vanuit het dorp dagenlang kan feesten. Ik mag wel mee met mān vrienden maar dat is toch heel anders.
Zorgtoeslag is gestort en dat voelt altijd echt als gratis geld
wauw dit is zo sickā¦
Ik verveel me, wil iemand wat leuks doen? Ben op Amsterdam centraal, kan overal heenreizen help me de dag door!!!
Ik kreeg zojuist bij de juwelier een lichtelijke hartverzakking toen ik mijn moeders sieraden inleverde. Ik zo tegen hun dit is vast niks waard. Haha⦠Dat gaat een hele mooie sieraad worden en mijn onderarm afmaken qua tattoo.
Kopje koffie in Amersfoort? Ik ben aan het studeren, maar ik heb geen zin meer
Geen sorry zeggen hoor doorklikken is op eigen risico. En eigenlijk ben ik onprofessioneel door tijdens een les op mijn mobiel te zitten. Maar als ik al een paar dagen mijn minder voel hakt alles er flink in.
Oh nee!
Hoe kom je daaraan?
Ik heb reuma, dus ik ben gewend om te leven met pijn. Dus ik heb gewoon te lang doorgelopen met iets waarvan ik dacht dat het reumatische pijn was, maar dat was het dus niet. Dus toen heb ik door te compenseren alles overbelast en is het erger geworden
Ja, leuk! Ik pm je!
Ik wil al 3 dagen donuts eten dus nu heb ik een donutdate met mān vriend haha, we gaan ook echt met de bus naar Centraal want hij heeft geen zin om te fietsen ādoor de stormā. Zo kneuterig dit.