Heb gesnitched bij dhl en mn schoentjes lagen bij de buren.
Ik weet niet of je er behoefte aan hebt maar ik herken je gevoel. Als je berichten naar elkaar wil sturen, je hart even luchten, laat maar iets weten!
Die lijers hier komen pas vanaf 15e en zoveel friet hoef ik nou ook weer niet. En ze zitten hier om de hoek dus ook licht schandalig, al doe ik het soms wel. Maar vandaag de storm getrotseerd
Ik weet niet of ik me vergis maar ik dacht dat hier een meisje zat met de username ‘Trouwjurk’ maar ik kan het niet vinden anyhow ik zag net iemand op MP met die naam en ik moest aan het forum denken. Ik zou het echt grappig vinden als ik iets verkoop aan iemand van het forum zonder dat te weten (wsl is dat al heel vaak tussen andere mensen gebeurd, maar goed)
Beste manier om je hakken in te lopen is door ze aan te trekken als je gaat koken. Ik ren echt te vaak door het huis heen om ingredienten te zoeken haha.
Maar heb me nog nooit zo sexy gevoeld tijdens het koken.
Wauw ik heb twee werkdagen gehad waar ik al 5 weken tegenop zag en waardoor echt al m’n zelfvertrouwen als mens en als leerkracht even zijn weggenomen. ZO blij dat het vrijdagavond is
Ik heb net voor het eerst eten besteld via Thuisbezorgd (ben 30+, OMG’en mag), moet ik de bezorger fooi geven?
Moet niet. Mag wel.
Kwam net Jan-Peter Balkenende tegen op de kunstberg in Brussel. Jammer dat hij iets aan het zoeken was anders had ik om een selfie gevraagd. Lachen man.
Ik heb dat ook wel eens mogen doen, zoo leuk!!
Ik wil chocolade maar mijn baby ligt op mij te slapen dus kan ik niet bewegen. First world problem
Vandaag gehoord dat mijn opa waarschijnlijk nog maar een paar maanden te leven heeft. Er is een flink agressieve vorm van kanker in zijn longen gevonden, tumor is al 6cm en groeit heel snel dus ze gaan niet behandelen. Alleen pijnbestrijding.
Ik ben zó intens verdrietig. Mn lieve, lieve opa tegen wie ik zo op kijk.
Het ging niet door, psycholoog was ziek… verzet naar over 2 weken…
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
Ah wat een vreselijk nieuws, veel sterkte!
Omg ik heb vandaag carnaval gevierd met mn klas en ik heb nu echt zo’n soort carnavalsmedley in mn hoofd gewoon.
Ik wil zuipeeen. Ik zie ze links, ik zie ze rechts. Kom pak je lasso maar… Niet normaal, de hele zaal, complete hal, stuiterbal. Stampen met de voeten en spring spring spring.
Vanmiddag met wat mensen carnaval gevierd ib de kroeg, ga ik net naar huis ‘waarom ga je al, ah niet zo flauw ga mee, nu al naar huis???’
Heb gereageerd: ja ik ga nu naar huis, waarom gewoon. Oke doei.
Ik word daar zo naar van altijd he. Doe rustig
Hahahahaha heeeel herkenbaar. Springen nondeju