Wat je even kwijt wil #33

Het klinkt heel naar en super pijnlijk.
Heel veel sterkte. :bouquet:
Hopelijk hoef je vandaag niet ver te lopen voor een gezellig kopje koffie met Luzarl

1 like

Ik kijk de laatste tijd weer wat vaker Teen Mom OG en omg wat is die Tyler toch lief. Echt de perfecte man om mee getrouwd te zijn. Catelynn vind ik ook een topper. Zo leuk om te zien hoeveel liefde er nog tussen hen is na alles wat ze hebben meegemaakt.

3 likes

Wat ontzettend lief. Ik zou haar dan we een persoonlijk bedankje geven een fijn kaartje of zo.

1 like

Jaa dat is een goed plan! Ik moet morgen nog wat (long overdue) bieb boeken terugbrengen dus dan geef ik gelijk het kaartje af

1 like

oh jee, dat wordt een vroegkinderlijk linzentrauma, die gaat ze nooit meer lusten

4 likes

Nog 2 uurtjes werken en dan begint mijn vakantie :partying_face: 5 dagen carnaval, 2 dagen rust, 3 dagen Parijs en nog 2 dagen rust. Zin in.

23 likes

Ik ga vanavond naar een feest dat pas om 23.00 begint en ik ben dat dus echt niet meer gewend he. Hoe gaat deze oma dat in hemelsnaam overleven?

Je kan haar ook gewoon laten betalen toch? Maakt niet uit volgens mij dat 'ie op jouw naam staat, als het "kenmerk"of wat voor nummer er ook op staat er maar bij staat.

Hmmm, zit beetje in dilemma. Ben nu aan het werk en ben best productief bezig. Heb alleen beetje trek nu, alleen ben meestal na de lunch een stuk minder productief.

Met wie ga je dan?

1 like

Van te voren een dutje doen. Groetjes een mede oma die ineens veel naar feestjes gaat.

1 like

Ik ben vandaag voor t eerst sinds juni weer naar de sportschool gegaan :partying_face:

27 likes

Ik moet zo werken bij m’n bijbaantje maar het is enorm rustig. Weet zeker als ik nu zou vragen of ik nodig ben, ze zouden zeggen dat ik thuis mag blijven. Heb ergens echt de neiging om het te doen omdat ik gisteravond/vannacht het mentaal zwaar had en even behoefte heb aan een dag niksen, maar tegelijkertijd heb ik het geld echt nodig en kan ik volgende week ook al niet werken

Gaan en als het rustig blijft en je je niet chill voelt vragen of er ruimte is voor verlof

1 like

@grace @Soy.peor ik lig as we speak in bed, want oma heeft vanavond geen tijd om te tukken. :older_woman:

2 likes

Het mooiste aan carnaval is dat er niemand vreemd van opkijkt als je op de vrijdag wat vroeger vertrekt naar huis. :rofl:

2 likes

Volgende stop: Utrecht (of Woerden?)

Ik zou Woerden doen.

6 likes

On my way!

Doe ff beschermde kleding en een masker op, je wil de burgerlijkheid die daar rondwaait niet oplopen.

8 likes