Wat je even kwijt wil #33

Komt vast goed, heb mn lush spray bij, dat zal de bourgeoisie wel op afstand houden

2 likes

Haha ik deed een keer lipbalm van lush op en toen werd @Lula boos om de geur die ik daarmee verspreidde. :sob:

Werkt dus als een tiet

9 likes

Zijn er hier meer meiden die het spel merge Dragons spelen op de telefoon? Ik vind het spel zooo verslavend :grimacing:

Je mag mee mijn toets Grieks maken in Amsterdam

9 likes

Ik wil wel, als je dat leuk vindt?

1 like

Oh maakt niet uit hoor! Ik heb volgende week zaterdag een toets Hebreeuws, ook in Amsterdam, ga je gewoon dan mee! Ik ben heel flexibel

25 likes

Zou Woerden een museum hebben?

1 like

Time to find out!

Luzarl kan heel goed WC-brillen naar beneden doen. Met die prestatie kan je zelf in een museum!

1 like

Ja ze hebben een museum met een expo over vrouwen. Vet geparticipeerd.

2 likes

Ik hoop wel dat dat gewoon schilderijen van vrouwen achter het aanrecht is…

1 like

Het enige recht…

2 likes

Nee selfies

1 like

Er is ook een cheese experience

1 like

Ahhh laatste afl van dit seizoen van Floribama shore gezien :sob: wat moet ik nu weer gaan kijken voor mn daily dose trash tv

1 like

Ok ik ga

Ik ben al een week te laat met mijn menstruatie, maar ik voel me wel echt heel ongesteld. Ik heb afgelopen maand een jongen aangekeken zonder bril. Lieve hitkrant, kan ik nu zwanger zijn?

32 likes

Wacht je hebt een jongen aangekeken en je hebt geen bril gebruikt?! Ik zou een test halen als ik jou was.

1 like

Normaal gezien heb ik altijd een bril op, maar ik was het vergeten. Shit man, een ongeluk zit in een klein hoekje

2 likes

Zwanger??? Onbevlekte onvangsten zijn zo eeuwen geleden. En je brilverzekering vergoedt dit echt niet. Mensen gaan nu gewoon voor tweelingen met ivf.