Alleen pinnen helaas. Ja dat tweede kan wel, als zij contant geld fijner vinden
Ik ben elke dag verliefd op een andere danser. Ik vind ook iedereen mega lief hahaha. Wie ben ik.
Ik heb dat ook een keer gehad en de deur sloot toen ook niet meer goed, het scharnier was te ver doorgebogen waardoor het dus niet goed meer sloot. Een monteur heeft toen er een paar keer tegen geslagen en toen sloot ie weer prima, de andere optie was om het scharnier te maken en de deur opnieuw te balanceren, maar mijn auto was 18 jaar oud en het boeide me verder niet zo veel. Reed voor de zekerheid (meer voor mijn eigen gevoel want de deur sloot gewoon weer goed genoeg) vaak met de deur op slot haha.
Net begonnen aan the stranger en hoop echt dat mân vriend niet met schuin oog mee gaat kijken en het ook wil gaan volgen. Dat gebeurt altijd en dan moet ik steeds wachten tot hij tijd heeft om weer een aflevering te kijken. Wil gewoon weer eens een serie kunnen volgen op mân eigen tempo
Geen idee of iemand dat leuk vindt maar âweet ik veelâ begint zometeen op rtl4. Misschien leuk om mee te spelen (met de app)
Jaaa zoiets zal het hier ook zijn. We komen zelf niet goed genoeg bij het scharnier om er kracht tegenaan te zetten. Alleen het gedoe wat dit allemaal met zich meebrengt, ugh
Mijn ouders weggebracht voor hun carnavalsfeestje. Nu is iedereen aan het feesten en ik vier mooi mân eigen feestje. Op de bank met zelfgebakken brownies, chips, een quiz en vanavond nog een sportwedstrijd. Soms vind ik het wel jammer dat ik niet zoân feesttype ben (want ergens heel ver weg lijkt het me wel gezellig ofzo) maar ik vind dit ook zo heerlijk
Ik kijk ook weet ik veel! Helaas niet met de app, dat wil ik volgende week wel doen
Ik mag van mezelf niet gaan slapen voordat ik mijn opdracht af heb. En wat ben ik aan het doen? Juist niet bezig met mijn opdracht. Dus ik weet niet of ik wel slaap krijg vannacht.
Lekker vage zondagavond gedachtespinsel post, sorry alvast. Maar ik had vandaag afgesproken met vriendinnen en gesprek ging op een gegeven moment over werken. Niemand van heeft een hekel aan de huidige baan, maar het is ook niet alsof ze er echt elke dag met plezier heengaan. En ik vind het zĂł zonde eigenlijk, dat je een groot deel van je leven doorbrengt met 5 dagen per week 8+ uur zoiets doen. Ik heb doordeweeks 0,0 vrije tijd, want laat thuis, vroeg opstaan, en in het weekend eigenlijk geen energie voor iets leuks.
Snap ook wel dat niet elke dag leuk kan zijn natuurlijk en weet ook niet echt wat ik met deze post wil. Maar soms voelt het gewoon echt zwaar nutteloos en een beetje beangstigend. 80% een beetje neutraal zijn en dagen die je je toch niet herinnert voor 20% leuke dingen. Of misschien voelen de meeste mensen het totaal niet zo, dat kan natuurlijk ook nog.
Ow jee dat is zo kut, wat gaan jullie er aan doen?
Ik had laatst ook zulke gedachten, vroeg me ook echt af wat het doel nu uiteindelijk is. Maarja nu focus ik mij maar zo veel mogelijk op de leuke dingen die ik gepland heb of nog wil gaan doen
Ah shit, ik lees het te laat. Vorig seizoen bleef ik hier echt voor thuis om met de app mee te spelen! Vanaf volgende week zit ik klaarâŠ
Zijn er nog chille technofeestjes binnenkort?
Nachtcollege in 013!
Ik heb magnetronpopcorn gekocht, de laatste keer dat mijn vriend en ik dat hadden hebben we de magnetron gesloopt. Ik sta met samengeknepen billetjes bij de magnetron want ben echt bang dat de magnetron zo ontploft.
Yaass precies wat ik zoek. Dichtbij alles. Thanks!!
Ik ben er misschien ook!
Gek is dat he, zit je gewoon rustig, komt je hoofd ineens met zoiets. Ik ga me maar even focussen op dat ik hopelijk snel dichter bij mijn werk kan gaan wonen. Heb ik in ieder geval iets van een avond in plaats van - eten-douchen-slapen.
Dit denk ik ook vaak. Ook waarom 8 uur per dag eigenlijk de standaard is.
Ik vind mijn werk ook maar zo zo, maar ook geen idee wat ik wel wil.
Ik probeer wel meer op het hier en nu te focussen.